اخذ اقامت امارات

ما در اینجا قصد داریم تا به بررسی کنیم و  سوالاتی مثل چگونگی اخذ اقامت امارات بگیریم؟

اخذ ویزای دبی

اخذ اقامت امارات و زندگی در یکی از شهرهای آن رویایی است که افراد بسیاری به دنبال آن می باشند. امارات متحده عربی یکی از پیشرفته ترین کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه می باشد.

   

در اصل می توان این کشور را بهشتی در خاورمیانه نامید. سطح کیفیت زندگی در امارات بسیار بالا است و می توان گفت زندگی لوکس و لاکچری در این کشور امکان پذیر می باشد.

اقامت دبی

به دلیل نزدیک بودن این منطقه به ایران و وجود امکانات رفاهی فراوان، افراد بسیاری قصد مهاجرت و زندگی در آن را دارند.

 
 

کسب اطلاعات کافی و دقیق درباره ی نحوه ی مهاجرت و اخذ اقامت دبی می تواند کمک بزرگی برای گرفتن اقامت باشد.

 
 

به طور عمده از دو روش کاربردی می توان برای گرفتن اقامت امارات اقدام نمود. روش اول خرید ملک در امارات و روش دوم سرمایه گذاری (شریک لایسنس امارات) می باشد. هر کدام از موارد دارای شرایط ویژه ای می باشد.

در صورتی که قصد اخذ اقامت امارات از طریق خرید ملک در این کشور را دارید باید قوانین و مقررات کامل درباره ی آن را بدانید.

 
 

در صورت خرید خانه شما اجازه ی کار در این کشور را نخواهید داشت و برای انجام کار باید به دنبال کسب مجوزهای لازم بروید. با خرید ملک شما پاسپورت امارات را دریافت نخواهید کرد.

 
 

بر اساس قوانین موجود در این کشور شما مالک زمین نخواهید بود بلکه می توانید تنها مالک ساختمان و اعیان آن شوید. بعد از فوت ملک برای فرزندان به ارث نخواهد رسید. در واقع می توان گفت تنها مزیت خرید ملک در دبی دریافت اقامت موقت می باشد.

در صورتی که قصد اخذ اقامت دائم و یا پاسپورت امارات را داشته باشید باید به دنبال کسب مجوزهای لازم دیگر بروید.

اخذ ویزای دبی
اقامت دبی

دریافت اقامت در کمترین زمان

تیم خبیر دبی متشکل از متخصصین مهاجرت زمینه ای را برای شما محیا خواهند ساخت که در کمترین زمان ممکن اقامت امارات را دریافت کنید این سرعت عمل و فعالیت تیمی رمینه برای گرفتن اقامت در 2 روز را هم فراهم خواهد کرد.

تعدادی هواپیما در فرودگاه دبی

شما می توانید با خرید ملک در دبی اقامت شش ماهه و یا دو ساله امارات را دریافت نمایید. توجه داشته باشید که دریافت اقامت دائمی از این طریق امکان پذیر نیست و در این شرایط شما یک اقامت موقتی را خواهید داشت.

 
 

 در این شرایط شما باید بعد از گذراندن مدت زمان مشخص شده دوباره برای تمدید اقامت خود اقدام نمایید. حداقل قیمت ملک برای دریافت اقامت موقت باید حدود یک میلیون درهم باشد.

 
 

در صورتی که ملک شما ارزش کمتر از یک میلیون درهم را داشته باشد، گرفتن اقامت امکان پذیر نخواهد بود. همچنین توجه داشته باشید که ارائه سند مالکیت برای دریافت اقامت بسیار ضروری می باشد.

 
 

در صورتی که ملک خریداری شده دارای سند نباشد، شما توانایی اخذ اقامت را نخواهید داشت.

سعید زارعی

سعید زارعی

متخصص مهاجرت به امارات ومشاوران راه اندازی کسب و کار در امارت 

اگر به دنبال اخذ اقامت امارات هستید و علاقه مند به دریافت اقامت طولانی مدت تری می باشید توصیه می شود از این روش استفاده نمایید. روابط بین المللی امارات با تمام کشور های دنیا در سطح بالایی قرار دارد.

 
 

اگر به دنبال ارتقا کسب و کار خود در حوزه بین المللی هستید، دبی یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. مالیات برای بیزینس ها در این کشور تقریبا صفر است و شما می توانید به راحتی کسب و کار خود را دنبال کنید.

 
 

شما می توانید بدون نیاز به شریک اماراتی، ثبت شرکت را در یک الی دو هفته انجام دهید و یک اقامت سه ساله را برای خودتان و خانواده دریافت نمایید. محل ثبت شرکت مناطق آزاد امارات می باشد و در انتخاب نوع شرکت و سرمایه گذاری محدودیتی وجود ندارد.

سوالی که بیشتر افراد در رابطه با اخذ اقامت امارات از طریق سرمایه گذاری دارند، این است که آیا از این طریق می توان پاسپورت اماراتی را دریافت نمود؟ توجه داشته باشید که نه از طریق خرید ملک و نه از طریق ثبت شرکت شما نمی توانید پاسپورت اماراتی را تهیه نمایید.

 
 

به طور کلی قوانین سخت گیرانه ای برای دریافت پاسپورت این کشور وجود دارد. مزایای سرمایه گذاری و ثبت شرکت از طریق شریک لایسنس دبی، گرفتن اقامت سه ساله و توسعه ی بیزینس می باشد.

 
 

در صورتی به دنبال توسعه کسب و کار و بین المللی کردن آن نیستید بهتر است، کشورهای دیگری را انتخاب نمایید. سایر کشورهای همسایه مانند ترکیه قوانین راحت تری را برای دادن پاسپورت دارند. کسب اطلاعات کافی و دقیق قبل از مهاجرت یکی از موارد بسیار مهم می باشد.

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام