تجربه مسترهانتر در دبی

رویای مهاجرت و زندگی در دبی قطعا آرزوی خیلی از افراد است. اما دبی یکی از شهرهایی است که نمی توان بدون آگاهی برای مهاجرت به آن اقدام کرد. 

 

 

به همین جهت در این مقاله قصد داریم از تجارب آموزنده مسترهانتر، که یکی از فعالان تبلیغات و بازاریابی است و محتواهای های علمی زیادی در اینستاگرام جهت آگاه سازی هموطنان خود دارد، صحبت کنیم. اگر شما هم رویای مهاجرت به دبی را دارید حتما تا انتهای این متن همراه ما باشید.

دبی

قبل از مهاجرت به دبی صحبت های مسترهانتر را بخوانید

بسیاری از ویزاهای دبی متاسفانه به ما ایرانی ها تعلق نمی گیرد. ویزاهایی مثل ویزای فری لنس یا ویزای کار جهت استخدام. موضوع مهم تر این است که اگر ویزای کاری شما رد شود، یک سابقه بد برای شما محسوب می شود.  

 

حتی پلن اول مسترهانتر برای زندگی در دبی این بود که با توجه به رزومه خوبی که داشت بتواند از طریق ویزا در یکی از شرکت های دبی شروع به کار کند. اما با توجه به همین موضوع حاضر به انجام این ریسک بزرگ نشد.

مورد بعدی جهت اقامت که توسط خیلی ها پیشنهاد و یا شنیده می شود، اقدام به ثبت شرکت در دبی است. اگر شما  با یک پشتوانه مالی خوب در زمینه خاصی تخصص داشته باشید و یا ایده های خوبی برای کار دارید، دبی فرصت خوبی برای پیشرفت شما است. اما اقدام به این کار باید حتما اصولی باشد.

یک اشتباه بزرگ و رایجی که خیلی ها انجام می دهند ثبت شرکت صوری در دبی است. حتی ممکن است خیلی ها با راهنمایی های اشتباه و با صرف هزینه زیاد، یک شرکت صوری در دبی ثبت کنند.

سپس برای استخدام در یک شرکت اقدام نمایند. زیرا دلیل اصلی عدم استخدام در دبی مسئله اقامت است. اگر در دبی این مشکل را نداشته باشید به راحتی استخدام می شوید.

ولی طبق گفته مسترهانتر انجام این ریسک بزرگ در یکی از قانونمندترین شهرهای دنیا یک اشتباه بزرگ است. بنابراین اگر کسی در مشاوره های مهاجرت به دبی این پیشنهاد را به شما داد اصلا قبول نکنید و دورش خط قرمز بکشید.

به دبی

از آنجایی که دبی یکی از شهرهای لوکس و با امکانات فراوان برای زندگی می باشد، تصور خیلی از افراد این است که اگر بتوانند اقامت این منطقه را به دست بیاورند شرایط یک زندگی ایده آل برایشان فراهم شده و زیر پایشان فرش قرمز پهن می کنند. 

 

در صورتی که طبق تجربه و بررسی های آگاهانه مسترهانتر این موضوع کاملا برعکس است. شما در ابتدا نمی توانید در یک خانه لوکس زندگی کنید. شاید مجبور باشید برای رفت و آمد از مترو استفاده کنید. 

 

حتی ممکن است در صورت امکان خرید خودرو بتوانید یک خودرو معمولی سوار شوید و دور و برتان پر باشد از ماشین های لوکسی مثل بوگاتی و لامبورگینی. 

 

اگر به دنبال یک آینده مطمئن و یک زندگی ایده آل هستید باید بتوانید چند سال اول زندگی در دبی را ساده زندگی کنید. زیرا دبی جایی است که اگر این سختی ها را تحمل کنید و درست کارتان را انجام دهید، آینده خوبی در انتظارتان خواهد بود.

شرایط ایده آل زندگی در امارات

به نقل از مسترهانتر زندگی در دبی یک معامله پایاپای است. یعنی اگر کار خوبی ارائه دهید، زندگی خوبی هم نصیبتان خواهد شد. زندگی در دبی  آسایش مالی و رفاهی شما را فراهم می کند. 

 

به شرطی که شما هم به خوبی به وظایف و کارتان عمل کنید. اگر عاشق کارتان هستید و با یک سرمایه و پشتوانه مالی خوب، ایده های جذابی نیز  برای کار دارید، دبی می تواند یک آینده فوق العاده برایتان بسازد. 

 

زیرا با عشق به کار می توانید در دبی موفق شوید. پیشنهاد می کنیم اگر قصد مهاجرت و اخذ ویزا برای دبی را دارید حتما نکات ارزشمند مسترهانتر که در زیر اشاره شده را فراموش نکنید.

 

  • با هر شرکتی که قصد کار کردن دارید از درست بودن آن اطمینان پیدا کنید.
  • لایسنس و سوابق شرکت را با دقت بررسی کنید.
  • فریب معامله گران را نخورید و املاک مشکل دار را نخرید.
  • زمان گرفتن ویزای کاری حتما سوابق و اعتبار شرکت را با دقت بررسی کنید.
  •  

ما در این متن سعی کردیم مهمترین مسائلی که شما برای مهاجرت به دبی نیاز دارید را بیان کنیم. از مسترهانتر عزیز تشکر می کنیم که اجازه اشتراک تجارب ارزشمندشان را با ما و شما عزیزان داده اند. 

 

تا هر کسی که قصد مهاجرت و یا اخذ ویزا برای دبی را دارد بتواند به بهترین شکل ممکن اقدام کند. جهت آشنایی بیشتر با مجموعه می توانید وارد آدرس زیر شوید و مطالب مورد نیازتان را دنبال کنید.

اول تجربه مسترهانتر در دبی

بخش اول تجربه مسترهانتر در دبی

اگر قصد مهاجرت به دبی دارید، توصیه می‌کنیم حتما این بخش را نگاه کنید.

اول تجربه مسترهانتر در دبی

بخش دوم تجربه مسترهانتر در دبی

اگر قصد مهاجرت به دبی دارید، توصیه می‌کنیم حتما این بخش را نگاه کنید.

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام