ابوظبی برنده مناقصه میزبانی سی و هفتمین کنگره انجمن جهانی دامپزشکی شد

ابوظبی، 21 ژانویه 2022 (وام) — ابوظبی توسط انجمن جهانی دامپزشکی به عنوان میزبان سی و هفتمین دوره کنگره سالانه معتبر خود که برای اولین بار در خاورمیانه برگزار می شود، انتخاب شده است.

این رویداد که از 29 تا 31 مارس 2022 در مرکز نمایشگاه ملی ابوظبی برگزار می شود، توسط انجمن دامپزشکی امارات برگزار می شود و رهبران صنعت و جامعه جهانی دامپزشکی را گرد هم می آورد تا آخرین نوآوری ها در این زمینه را ارائه و بحث کنند.

پایتخت امارات متحده عربی پس از یک فرآیند انتخاب دقیق شامل چندین مقصد رقابتی از سراسر جهان انتخاب شد. پیشنهاد موفق به طور مشترک توسط انجمن دامپزشکی امارات، شرکت نمایشگاه های ملی ابوظبی (ADNEC) و دفتر کنوانسیون و نمایشگاه ابوظبی (ADCEB) ارائه شد.

شیخه علیازیه بنت سلطان آل نهیان، رئیس افتخاری انجمن دامپزشکی امارات گفت: دامپزشکی یک نیاز ملی و مهم در امارات متحده عربی است و کشور ما اهمیت و ضرورت دامپزشکی را به دلیل توانایی آن در دستیابی به ایمنی انسان می شناسد. تخصص دامپزشکی به یکی از نیازهای ملی در راستای طرح های توسعه همه جانبه در کشور تبدیل شده است که دامپزشکی به دلیل پیشگیری از بیماری ها تضمین کننده سلامت همه حیوانات، انسان و جامعه است. بنابراین، امارات متحده عربی با آماده سازی کادر ملی در تخصص های دامپزشکی و ارائه بازار کار در کشور با دامپزشکان واجد شرایط، به دنبال انجام بیشتر در زمینه دامپزشکی است.ما انجمن دامپزشکی امارات را به منظور توسعه ایجاد کردیم. تفکر علمی در زمینه های مختلف دامپزشکی و ایجاد آموزش برنامه های آموزشی و آموزشی برای دانشجویان اماراتی و همچنین حمایت از توسعه مهارت های دامپزشکان در امارات. هدف اصلی ما از آمادگی برای کنگره جمع آوری دامپزشکان از نقاط مختلف جهان زیر یک سقف برای تبادل تجربه و دانش است.

مبارک الشمسی، مدیر دفتر کنوانسیون و نمایشگاه ابوظبی، گفت: “ما بسیار خوشحالیم که از انجمن جهانی دامپزشکی برای کنگره جهانی آنها استقبال می کنیم. به سمت ارتقاء وجهه جهانی ابوظبی به عنوان مقصدی برتر برای گردهمایی ها و فعالیت های مختلف در مقیاس بزرگ. کنگره انجمن جهانی دامپزشکی رویدادی طولانی مدت با شهرت برجسته و جهانی است و ما مشتاقانه منتظر استقبال از کنگره و شرکت کنندگان در آن هستیم. برای اولین بار به امارات و خاورمیانه. من مطمئن هستم که زیرساخت های پیشرفته ابوظبی، فرهنگ و جاذبه های تفریحی درجه یک، مهمان نوازی گرم و پروتکل های بهداشتی و ایمنی پیشرفته تاثیری ماندگار خواهند داشت. ”

دکتر رولا شعبان ابراهیم حسن، رئیس انجمن دامپزشکی امارات و مشاور MENA در کنگره انجمن جهانی دامپزشکی، گفت: “مناقصه برنده انجمن دامپزشکی امارات برای میزبانی کنگره در ابوظبی اولین بار است که این رویداد جهانی در خاورمیانه – یک دستاورد فوق العاده برای همه ما. میزبانی این کنگره به ما امکان می دهد تا آگاهی را در مورد اهمیت نقش دامپزشک در تضمین ایمنی حیوانات و فراهم کردن فرصت های سرمایه گذاری برای دامپزشکی افزایش دهیم. همچنین امیدواریم موسسات آموزشی و نظارتی را تشویق کنیم. مقامات برای انجام تحقیقات بیشتر در مورد دامپزشکی. کنگره همچنین از تلاش های دولت امارات در توسعه کشاورزی پایدار و حفاظت از سلامت گیاهان و جانوران برای افزایش امنیت زیستی و دستیابی به امنیت غذایی، حوزه ای که دامپزشکان نقش مهمی در آن ایفا می کنند، حمایت می کند.

خلیفه القبیسی، مدیر ارشد بازرگانی در شرکت نمایشگاه‌های ملی ابوظبی، گفت: “شرکت نمایشگاه‌های ملی ابوظبی با همکاری شرکای خود در بخش‌های دولتی و خصوصی برای میزبانی و جذب رویدادهای جدید در امارت ابوظبی همکاری می‌کند. کنگره انجمن دامپزشکی یکی از مهم ترین رویدادهای جهانی این صنعت است و با آوردن آن به ابوظبی، انتقال و بومی سازی دانش را در امارات افزایش می دهیم.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303013589

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات 3014 مورد جدید کووید-19، 1067 بهبودیافته، 4 مورد فوت در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام