ابوظبی دستورالعمل های جامع سفر کووید 19 را برای مسافران ورودی ایجاد می کند

ابوظبی، 21 ژانویه 2022 (وام ) — از آنجایی که دمای هوای سردتر بازدیدکنندگان بیشتری را در فصل زمستان به ابوظبی جذب می کند، وزارت فرهنگ و گردشگری – ابوظبی (DCT Abu Dhabi) راهنمای جامعی را برای بازدیدکنندگان واکسینه شده و واکسینه نشده اطمینان از سفر ساده و بدون استرس به پایتخت امارات منتشر کرده است.

هنگام برنامه‌ریزی سفر به ابوظبی، به همه گردشگران ورودی ابتدا یادآوری می‌شود که برای اطلاع از آخرین دستورالعمل‌های سفر و اقدامات احتیاطی ضروری ککوید 19، وب‌سایت مقصد DCT ابوظبی VisitAbuDhabi.ae را بررسی کنند. این سایت مجدداً تاکید خواهد کرد که دوز تقویت کننده (سوم) برای هر واکسن کووید 19 برای ورود به امارت الزامی نیست.

برای کسانی که از طریق نقطه ورودی جاده دبی/ابوظبی وارد ابوظبی می شوند، DCT ابوظبی خط راست افراطی (خط 1) را به عنوان یک مسیر اختصاصی توریستی اختصاص داده است. این خط همچنین دارای یک دفتر خدمات مهمان و مقامات تعیین شده برای اطمینان از ورود بدون مشکل به امارت و رفع هرگونه چالش است. گردشگران واکسینه شده باید مدرکی مبنی بر وضعیت واکسیناسیون کامل (دوبل) خود را از طریق گواهی رسمی واکسیناسیون کشور خود از طریق برنامه تلفن همراه یا گواهی فیزیکی ارائه دهند و نتیجه آزمایش PCR منفی را که در 14 روز گذشته به دست آمده است، یا آزمایش PCR 48 ساعته منفی ارائه کنند. از کشور محل اقامت گردشگران بازدیدکنندگان واکسینه نشده می توانند با آزمایش PCR منفی که در 96 ساعت گذشته به دست آمده است وارد شوند.

خلاصه ای واضح و مختصر از تمام قوانین و مقررات مسافرتی، برای بازدیدکنندگان ورودی واکسینه شده و واکسینه نشده از کشورهای فهرست سبز و غیرفهرست سبز، در زیر آمده است. واکسینه شده یا معاف از واکسیناسیون. گردشگران ورودی منطقه ای و بین المللی و مسافران تجاری که به فرودگاه بین المللی ابوظبی پرواز می کنند.

1. ابتدا بررسی کنید که امارات به طور رسمی واکسن شما را به رسمیت می شناسد. ابوظبی واکسن های تایید شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) و وزارت بهداشت و جامعه پیشگیری (MOHAP) را می پذیرد.

تمام مراحل قرنطینه برای همه مسافران واکسینه شده (و مسافران واکسینه نشده از کشورهای فهرست سبز) برداشته شده است و اجازه ورود بدون مشکل به ابوظبی را می دهد. برای بررسی لیست سبز لطفا به اینجا مراجعه کنید.

2. مسافران باید برنامه اداره فدرال هویت و شهروندی (ICA UAE Smart) را دانلود کنند یا به وب سایت ica.gov.ae مراجعه کنند تا 48 ساعت قبل از تاریخ سفر، «فرم ورود ثبت نام» را تکمیل کنند. همه مسافران باید واکسیناسیون (یا معافیت) خود را 48 ساعت قبل از سفر از طریق این سکوها تأیید کنند. از آنها خواسته می شود اطلاعات شخصی، جزئیات گذرنامه، برنامه سفر، آدرس زمانی که در ابوظبی هستند و یک کپی از گواهی واکسن خود را ارسال کنند. اینها باید قبل از اینکه مسافر سفر خود را آغاز کند تأیید شود. میانگین زمان رسیدگی کمیته پزشکی به درخواست ها 48 ساعت است.

3. برای پرواز آزاد باشید. مسافران باید ظرف 48 ساعت پس از خروج خود آزمایش PCR را انجام دهند و تنها زمانی پرواز کنند که نتیجه آزمایش منفی باشد.

4. سفر به ابوظبی.

5. تست PCR در هنگام ورود. پس از ورود به فرودگاه بین المللی ابوظبی، مسافران باید آزمایش PCR دیگری را انجام دهند (فقط کودکان زیر 12 سال و افراد دارای معافیت رسمی معاف هستند). این تست PCR به راحتی در ترمینال و بدون هزینه در دسترس است و نتایج آن در عرض 90 دقیقه دریافت می شود. مسافران می توانند فرودگاه را ترک کرده و در محل اقامت خود منتظر نتایج بمانند.

6. فهرست سبز در مقابل کشورهای غیر فهرست سبز. اگر مسافر از کشوری در لیست سبز آمده است، باید آزمایش PCR دیگری را در روز 6 انجام دهد. اگر از کشوری غیر از فهرست سبز باشد، باید آزمایش PCR دیگری را در روز 4 و روز 8 انجام دهد. روز ورود. روز 1 است.

این تست ها را می توان یا در یکی از مراکز تست شهر و یا به راحتی در هتل محل اقامتشان انجام داد.

7. دسترسی به جاذبه های ابوظبی. برای ورود به جاذبه های عمومی در ابوظبی، که اکثر آنها فقط به بازدیدکنندگان واکسینه شده دسترسی دارند، بازدیدکنندگان باید مدرکی دال بر وضعیت واکسیناسیون کامل (دوگانه) خود از طریق گواهی رسمی واکسیناسیون کشور خود یا توسط برنامه تلفن همراه پاسخ کووید در کشور خود ارائه دهند. با نتیجه آزمایش PCR منفی که در 14 روز گذشته به دست آمده است.

گردشگران ورودی منطقه ای و بین المللی واکسینه نشده و مسافران تجاری که به فرودگاه بین المللی ابوظبی پرواز می کنند.

1. برای پرواز آزاد باشید. مسافران باید ظرف 48 ساعت پس از خروج خود آزمایش PCR را انجام دهند و تنها زمانی پرواز کنند که نتیجه آزمایش منفی باشد.

2. مسافران باید برنامه اداره فدرال هویت و شهروندی (ICA UAE Smart) را دانلود کنند یا به وب سایت ica.gov.ae مراجعه کنند تا 48 ساعت قبل از تاریخ سفر، «فرم ورود ثبت نام» را تکمیل کنند. هنگامی که در ابوظبی هستند از آنها خواسته می شود اطلاعات شخصی، جزئیات گذرنامه، برنامه سفر و آدرس را ارسال کنند. این جزئیات باید قبل از اینکه مسافر سفر خود را آغاز کند تأیید شود. میانگین زمان رسیدگی کمیته پزشکی به درخواست ها 48 ساعت است.

3. تست PCR در هنگام ورود. پس از ورود به فرودگاه بین المللی ابوظبی، مسافران باید آزمایش PCR دیگری را انجام دهند (فقط کودکان زیر 12 سال و افراد دارای معافیت رسمی معاف هستند). این تست PCR به راحتی در ترمینال و بدون هزینه در دسترس است. نتایج باید ظرف 90 دقیقه دریافت شود.

4. فهرست سبز در مقابل کشورهای غیرفهرست سبز و اقدامات قرنطینه.

-اگر مسافری که واکسینه نشده از یکی از کشورهای لیست سبز آمده باشد، باید آزمایش PCR دیگری را در روز ششم و روز نهم انجام دهد (روز ورود روز اول است). آنها ملزم به قرنطینه نخواهند بود.

-اگر مسافری که واکسینه نشده از کشورهای غیرفهرست سبز باشد، باید اقدامات قرنطینه ای را انجام دهد. هنگامی که آنها نتیجه آزمایش PCR ورود خود را دریافت کردند: -در صورت منفی بودن، می توانند به محل اقامت خود بروند و به مدت 10 روز قرنطینه شوند.

-در صورت مثبت بودن، یک مچ بند برای بستن در طول دوره قرنطینه 10 روزه به آنها تعبیه خواهد شد.

-مسافران مثبت و منفی باید دومین آزمایش PCR را در یک مرکز تست SEHA Prime در روز نهم انجام دهند. اگر مسافر قبلا مثبت بوده و اکنون منفی است، می توانند مچ بند خود را بردارید.

علاوه بر این، اگر مسافران از طریق یکی از کشورهای فهرست سبز از یک کشور غیرفهرست سبز به ابوظبی ترانزیت کرده باشند اما قبل از رسیدن به ابوظبی کمتر از ده روز را در مکان لیست سبز سپری کرده باشند، همچنان باید قرنطینه را در ابوظبی کامل کنند. با این حال، هر زمانی که قبل از ورود به ابوظبی در کشور لیست سبز سپری شود، در دوره قرنطینه 10 روزه حساب می شود.

5. گردشگران واکسینه نشده به جاذبه ها به جز اقامتگاه های هتل دسترسی نخواهند داشت اما به رستوران ها و امکانات داخل هتل دسترسی ندارند.

گردشگران ورودی منطقه ای و بین المللی و مسافران تجاری که از طریق دبی یا سایر امارات وارد ابوظبی می شوند.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303013642

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : 60354 دوز واکسن کووید-19 در 24 ساعت گذشته تزریق شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام