ابوظبی راه خود را در ارائه راه‌حل‌های درمانی و پیشگیری نوآورانه در طول کووید 19 پیشروی می‌کند

ابوظبی، 29 دسامبر 2021 (وام) — از زمان شروع همه گیری کووید-19، ابوظبی مدلی نمونه برای پاسخ به بیماری همه گیر، بهبودی و کاهش آن ارائه کرده است. این مدل، امارت را در صدر فهرست‌های متعددی قرار داد، زیرا به‌طور پیوسته در میان شهرهای پیشرو جهان در واکنش مؤثر به بیماری همه‌گیر نام‌گذاری می‌شد.

امارت با ارائه درمان هایی که نیازهای همه اقشار را برآورده می کند، سلامت و ایمنی جامعه خود را تضمین کرد. این شامل ارائه درمان های پیشگیرانه برای افرادی است که قادر به واکسینه شدن نیستند و کسانی که مبتلا هستند، خواه از علائم متوسط، خفیف یا شدید رنج ببرند. تلاش‌های مستمر پایتخت در راستای اعتقاد به لزوم متحد کردن تلاش‌های جهانی برای ارتقای مراقبت‌های بهداشتی در امارت و جهان است.

دکتر جمال الکعبی، معاون وزیر بهداشت – ابوظبی (DoH)، گفت: «به لطف دستورات رهبری خردمند ما، ابوظبی از هیچ تلاشی برای حفظ سلامت و ایمنی اعضای جامعه در طول همه‌گیری دریغ نکرد. با ارائه درمان‌هایی که نیازهای همه را برآورده می‌کند. ما روابط همکاری خود را با شرکای برجسته جهانی تثبیت کردیم تا در ایجاد امارت به عنوان مرکز نوآوری برای ابوظبی سالم‌تر مشارکت داشته باشیم؛ مدل پیشگام ارائه شده توسط امارت در کاهش پیامدهای همه‌گیری را ارتقا دهیم؛ و ادامه دهیم. توانمندسازی شایستگی ها و قابلیت های ملی».

به عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم خود برای تضمین سلامت و ایمنی همه شهروندان و ساکنان، امارات ابوظبی Evusheld AstraZeneca را به داروهای موجود که در حال حاضر در امارات در دسترس هستند، اضافه کرد و امارات متحده عربی را جزو اولین کشورهای جهان دانست. برای دریافت یک محموله جهانی از این دارو. این مشارکت به عنوان بخشی از تلاش های مستمر امارات برای ایجاد ابزاری برای همکاری با شرکت ها و موسسات بین المللی پیشرو در زمینه صنعت داروسازی و تحقیقات پزشکی به منظور ارائه پیشرفته ترین درمان ها در جهان شکل گرفت. سلامت و امنیت همه کسانی که ابوظبی را خانه می‌خوانند.

داروی آنتی بادی طولانی اثر برای جلوگیری از عفونت شدید و مرگ در میان بیماران دارای نقص ایمنی و کسانی که واکسینه نشده اند طراحی شده است. دوزهای Evushheld پس از همکاری رافد و آسترازنکا در حضور مقامات وزارت بهداشت، به عنوان بخشی از یک سری مشارکت های جدید که امارت در حال ایجاد برای تقویت موقعیت خود به عنوان یک مقصد پیشرو برای علوم زیستی در منطقه است، وارد ابوظبی شد.

سامح الفنگاری، رئیس کشور – شورای همکاری خلیج عرب و پاکستان، آسترازنکا، گفت: “ابوظبی در خط مقدم مقابله با این بیماری همه گیر بوده است و واکنش موثر آن گواهی بر رهبری رویایی امارات متحده عربی است. ما مفتخریم که با وزارت بهداشت همکاری می کنیم. یک سیستم مراقبت های بهداشتی انعطاف پذیرتر، پایدارتر و قوی تر بسازید تا پایتخت را به عنوان یک مرکز علوم زیستی قرار دهید. ما از تصمیم ابوظبی برای اینکه جزو اولین کسانی باشیم که دوزهای ترکیب آنتی بادی طولانی اثر ما، Evusheld را برای پیشگیری از کووید تهیه کرده و دریافت می کنند، استقبال می کنیم. -19.”

” تفاهم نامه اخیر ما که با G42 برای تقویت بیشتر چارچوب های تحقیقات بالینی و تشخیصی در امارات متحده عربی به همراه مشارکت ما با زنجیره تامین بهداشت و درمان پیشرو امارات متحده عربی، Rafed امضا شد، نشان دهنده تعهد طولانی مدت ما برای بهبود زندگی بیماران در امارات و در سطح جهان است. به پیشرفت نوآوری های علمی و بهبودی سریع برای کمک به حل برخی از بزرگترین مسائلی که جوامع امروزی با آن روبرو هستند ادامه دهید.”

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303007063

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : گزارش رسانه ای: رسیدگی امارات متحده عربی به افزایش عفونت های کووید-19 با سیستم پیشگیرانه پزشکی پیشرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام