ابوظبی سقف جدید 1000 درهم برای مجوزهای سالانه کسب و کار گردشگری معرفی می کند

ابوظبی، 11 ژانویه 2022 (وام) — وزارت فرهنگ و گردشگری – ابوظبی (DCT Abu Dhabi) یک ابتکار جدید مجوز کسب و کار گردشگری را برای حمایت و تسریع رشد صنعت گردشگری امارات راه اندازی کرده است.

از ژانویه، یک ساختار هزینه اصلاح شده در حال معرفی است که سقف آن سالانه 1000 درهم است و برای مجوزهای کسب و کار گردشگری قابل اعمال است.

این خبر خوشایند برای دارندگان مجوزهای موجود است که در حال حاضر بسته به سطح فعالیت تجاری مبالغ متفاوتی را پرداخت می کنند و با توجه به چالش هایی که این بخش در 18 ماه گذشته با آن روبرو بوده است، تقویت قابل توجهی خواهد بود.

مجوز کسب و کار جدید یک ساختار هزینه ثابت اصلاح شده را ارائه می دهد، با هزینه های کل هزینه های قابل پرداخت به چندین نهاد دولتی ابوظبی، از جمله وزارت توسعه اقتصادی ابوظبی، وزارت شهرداری ها و حمل و نقل، حق عضویت اتاق ابوظبی و گواهی نامه هزینه صدور انطباق.

همچنین هزینه‌های مقررات ابوظبی را پوشش می‌دهد که مقدار آن بسته به نوع کسب‌وکار مورد درخواست قابل تنظیم است. به طور کلی، تغییرات نشان دهنده کاهش تقریباً 90 درصدی در هزینه های کل هزینه مجوز است.

سقف هزینه مجوز با هدف سود بردن کسب‌وکارهای موجود در امارت و تشویق سرمایه‌گذاران جدید برای شروع سرمایه‌گذاری، ارتقای رقابت‌پذیری ابوظبی به عنوان یک مقصد پیشرو در منطقه و بین‌المللی با بخش‌های پویای اوقات فراغت، فرهنگ و گردشگری MICE است.

این ابتکار بخشی از برنامه های راهبردی گسترده تر دولت ابوظبی برای توسعه بیشتر پایتخت امارات متحده عربی و تثبیت موقعیت آن به عنوان یک مقصد مطلوب برای مسافران و سرمایه گذاری گردشگری است.

حمد محمد سعید السودین، مدیر صدور مجوز و انطباق با مقررات در DCT ابوظبی، گفت: “ساختار جدید هزینه مجوز نشانی ملموس از حمایت تزلزل ناپذیر ما از بخش گردشگری است و برای کسانی که مایل به باز کردن، ادامه یا گسترش تجارت گردشگری خود هستند مفید خواهد بود. در سراسر ابوظبی. صرف نظر از نوع سازمان یا اندازه، متقاضیان می توانند احساس اطمینان کنند که ما شریک هستیم و بر رشد آنها تمرکز کرده ایم.”

وی گفت که این ابتکار باعث افزایش رقابت پذیری محیط کسب و کار و جذب سرمایه گذاری فزاینده می شود و موقعیت ابوظبی را به عنوان یک مقصد گردشگری، فرهنگی و تفریحی جهانی تقویت می کند.

حسین علی-وام

https://wam.ae/en/details/1395303010011

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : دولت امارات متحده عربی “ستاد کدگذاران” را برای توانمندسازی جوامع محلی و جهانی کدگذاری راه اندازی می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام