اجلاس لیدرز سپورت بیزنس ابوظبی در ماه مارس بازمی گردد

ابوظبی_ 12 ژانویه 2022 ( وام )_ پس از یک سال وقفه، اجلاس لیدرز سپورت بیزنس ابوظبی، با مشارکت شورای ورزشی ابوظبی به پیست معروف جهانی یاس مارینا در تاریخ 16 تا 17 مارس 2022 بازگشت.

رهبران دو روز میزبان محتوای بینش انحصاری رهبری سازمان های ورزشی جهانی و نهادهای محلی خواهند بود.

بیش از 400 رهبر صنعت از هر گوشه ای از جهان گرد هم می آیند تا پویایی های جدید ورزش جهانی را بررسی کنند و چهار موضوع اصلی را بررسی کنند: رهبری، فناوری، خلاقیت و تجربه.

در اجلاس تجاری لیدرز سبورت لیگ‌ها، تیم‌ها، پخش‌کننده‌ها، برندها، آژانس‌ها و سایر ارائه‌دهندگان خدمات تخصصی، همگی در خاورمیانه حضور خواهند داشت. نمایندگان بین‌المللی به نمایندگان کشورهای خلیج عربی خواهند پیوست و فرصتی برای اتصال، ایجاد روابط جدید و تقویت آن‌هایی که قبلاً وجود داشته‌اند را فراهم می‌کنند.

ویژگی‌های مهم ورزشی جهانی در مورد روندهای بزرگ بعدی و بهترین عملکرد، همراه با سخنرانان محلی شورای همکاری خلیج عربی که بینش‌هایی در مورد چگونگی توسعه منطقه و موقعیت‌های بلندمدت وجود دارد به اشتراک خواهند گذاشت.

رهبران میزبان این رویداد در پیشرفته‌ترین پیست یاس مارینا خواهند بود و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای حاضران به ارمغان می‌آورند و امکانات ورزشی باورنکردنی را که پایتخت امارات ارائه می‌کند، بچشند. ابوظبی با ادامه میزبانی از رویدادهای مهم، ورزشی و غیره، به شیوه ای امن و مهمان نواز علیرغم چالش های اخیر، در سرتاسر همه گیری جهانی الگو بوده است. بنابراین اجلاس تجاری لیدرز سبورت این و پویایی جدید ورزش جهانی را بررسی خواهد کرد.

عارف العوانی، دبیر کل شورای ورزشی ابوظبی گفت: “ابوظبی و امارات بدون شک به مکانی برای ورزش تبدیل شده است، با امکانات پیشرفته در سطح جهانی، این مکان بهترین مکان برای میزبانی است. دیدن بازگشت اجلاس لیدرز سپورت بیزنس ابوظبی برای سال 2022 فوق العاده است زیرا تأثیرگذارترین چهره های ارشد در تجارت ورزشی می توانند بیایند و یک رویداد در سطح جهانی را در پیست چشمگیر یاس مارینا تجربه کنند.”

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303010407

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات اقدام دزدی دریایی حوثی ها علیه کشتی باری غیرنظامی با پرچم امارات در دریای سرخ را محکوم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام