اداره راه حمل و نقل دبی جایزه دستاورد نوآوری را برای صدور مجوز مرکز عملیات هوشمند دریافت می کند

دبی_ 11 ژانویه 2022 ( وام )_ اداره راه‌ها و حمل‌ونقل دبی به لطف ابتکار مرکز عملیات هوشمند صدور مجوز، برنده جایزه برنز ایده‌های آمریکایی در بخش دستاوردهای نوآوری برجسته شده است.

این جایزه توسط بنیاد ایده آمریکایی، متخصص در ارزیابی و تجلیل از نهادها و شرکت‌های بین‌المللی برای ابتکارات برجسته و ایده‌های نوآورانه‌شان اهدا می‌شود.

“اداره همچنین جایزه را برای برتری خود در رده “دستاورد نوآوری” به دلیل ابتکار مرکز عملیات هوشمند صدور مجوز دریافت کرد.

جالب ذکر اینکه این مرکز دارای سه بخش است: عملیات صدور مجوز رانندگان، پشتیبانی صدور مجوز وسایل نقلیه، و نظارت هوشمند و بر بهبود حمل و نقل و ترافیک تمرکز دارد.

سلطان المرزوقی، مدیر صدور گواهینامه رانندگی در آژانس صدور گواهینامه اداره راه و حمل و نقل دبی گفت: ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات با تقویت نظارت بر موسسات رانندگی و افزایش پایداری زیست محیطی حمل و نقل در ارتباط است
“در بخش عملیات صدور مجوز رانندگان در مرکز، ما به دنبال بهبود و پایداری راه حل ها و خدمات هوشمند از طریق اتخاذ تکنیک های هوشمند توسعه یافته هستیم، که همچنین در تلاش است تا رابطه با ارائه دهندگان خدمات و شرکای استراتژیک را تقویت کنیم. این بخش برای انجام عملیات های متعدد تاسیس شده است. المرزوقی افزود: وظایفی از جمله خدمات آموزش و تست رانندگان که در آن 2700 مربی، ممتحن و ناظر رانندگی در حال حاضر مشغول به کار هستند.

این بخش همچنین بر خدمات صدور گواهینامه رانندگی نظارت می کند و از 242 شریک و ارائه دهنده خدمات پشتیبانی می کند، از جمله موسسات رانندگی، مراکز تست بینایی، بیمارستان ها و مراکز پزشکی که معاینات تناسب اندام را برای رانندگان حرفه ای ارائه می دهند.

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : بنادر جهانی دبی: کدنویسان اماراتی و بین المللی برای هدایت آینده امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام