اداره فدرال منابع انسانی دولت بخشنامه ای را در مورد کار از راه دور برای کارمندان دولت فدرال در روزهای جمعه صادر می کند

دبی_ 6 ژانویه 2022 ( وام )_ اداره فدرال منابع انسانی دولت روز گذشته بخشنامه ای را به تمام وزارتخانه ها و نهادهای فدرال در مورد کار از راه دور انعطاف پذیر برای کارمندان دولت فدرال در روزهای جمعه صادر کرد.

جالب ذکر اینکه این گام برای اطمینان از تداوم ارائه خدمات و عملکرد مناسب دولت فدرال در طول اجرای سیستم کار از راه دور برداشته شده است.

این بخشنامه مبتنی بر سیستم جدید کار هفتگی در بخش دولت فدرال است که با توجه به بخشنامه های صادر شده توسط مقامات ذیصلاح و بر اساس مصوبه شماره 27 کابینه در سال 2020 در مورد کار از راه دور از ابتدای سال جاری آغاز شده است. سیستم در دولت فدرال همانطور که اصلاح شده است.

در بخشنامه شماره (2) خود در سال 2022، این مرجع مجموعه ای از کنترل ها را مشخص کرد که وزارتخانه ها و نهادهای فدرال باید از آنها پیروی کنند و به برخی از کارمندان اجازه می دهد جمعه ها از راه دور کار کنند. اینها شامل شرایط و کنترل‌های خاصی است که شغل و متصدی کار باید برای کار از راه دور در دولت فدرال انجام دهند.

نهاد فدرال باید مشاغل مناسب برای کار از راه دور را از طریق هماهنگی با اداره فدرال منابع انسانی دولتی انتخاب کند، مشروط بر اینکه از طریق مدیر خط خود در مورد کار از راه دور در روزهای جمعه، با هماهنگی با مدیر بخش منابع انسانی در محل کار.

در بخشنامه، این مرجع لزوم وجود کارکنان کافی در مقر نهاد فدرال برای اطمینان از تداوم ارائه خدمات به مشتریان را بیان کرد. بنابراین، تعداد کارمندانی که از دفتر کار می کنند نباید کمتر از 70 درصد کل کارمندان در نهاد فدرال باشد.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303008893

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : بازار املاک دبی: دبی در سال 2021 84.722 تراکنش ملکی به ارزش 300 میلیارد درهم ثبت کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام