اداره مالیات فدرال: تمدید یک ساله مهلت برای بهره مندی از تعیین مجدد مجازات های اداری

ابوظبی_ 24 ژانویه 2022 ( وام )_ سازمان مالیاتی فدرال از ثبت نام کنندگان مالیاتی خواسته است تا از تصمیم کابینه برای تمدید دوره مهلت برای بهره مندی از تعیین مجدد جریمه های اداری در مورد نقض قوانین مالیاتی تا 31 دسامبر 2022 بهره مند شوند، که این مبلغ را تعیین می کند. مجموع جرایم پرداخت نشده تا تاریخ 28 خرداد 1390 معادل 30 درصد جرایم پرداخت نشده با رعایت شرایط مقرر در مصوبه هیأت وزیران است
اداره مالیات فدرال مجدداً تأیید کرد که تصمیم کابینه فرصتی را برای بخش تجاری فراهم می کند تا از کاهش مجازات های اداری بهره مند شوند. تصمیم کابینه مطابق با دستورالعمل‌های رهبری خردمندانه برای کاهش بار بر بخش‌های تجاری و افزایش توانایی‌های آنها برای مشارکت بیشتر در رشد اقتصاد ملی است. این تصمیم همچنین بخشی از هدف اداره مالیات فدرال برای ایجاد یک محیط قانونی است که سطح بالایی از رعایت مالیات را تشویق می کند.

اداره مالیات فدرال توضیح داد که بر اساس تصمیم هیئت وزیران مبنی بر تعیین مجدد مجازات‌های اداری برای نقض قوانین مالیاتی، ثبت‌کننده مالیاتی که تا قبل از 31 دسامبر 2021 قادر به احراز شرایط بهره‌مندی از تعیین مجدد نبوده است، می‌تواند تا قبل از 31 دسامبر 2022 این شرایط را انجام دهد.

اداره مالیات فدرال از ثبت نام کنندگان مالیاتی خواست تا الزامات پرداخت مالیات کامل قابل پرداخت و 30 درصد از مجموع جرایم اداری پرداخت نشده را که قبل از 28 ژوئن 2021 اعمال شده بود، برآورده کنند.

در تصمیم هیأت وزیران آمده است که اداره مالیات فدرال رویه‌های اجرای مقررات مربوط به تعیین مجدد مجازات‌های اداری اعمال‌شده برای نقض قوانین مالیاتی را تعیین خواهد کرد.

اداره مالیات فدرال تأیید کرد که جریمه‌های اداری اعمال‌شده برای ثبت‌کننده مالیاتی حداکثر ظرف 30 روز کاری از تاریخ‌های تعیین‌شده در مصوبه هیئت وزیران با رعایت همه شرایط، مجدداً تعیین می‌شود.

اداره مالیات فدرال تصریح کرد که ثبت نام کنندگان مالیاتی که تا 31 دسامبر 2021 شرایط لازم برای بهره مندی از تعیین مجدد جرائم اداری را نداشته اند، می توانند با اطمینان از احراز شرایط تا 31 دسامبر 2022 این کار را انجام دهند. اولاً، مجازات اداری باید داشته باشد. طبق مصوبه شماره 40 هیئت وزیران در سال 2017 قبل از 28 ژوئن 2021 تحمیل شد و مبلغ بدهی قبل از آن تاریخ به طور کامل تسویه نشد. دوم، ثبت‌کننده مالیات تمام مالیات‌های قابل پرداخت را تا 31 دسامبر 2022 تسویه کرده است (به این معنی که ثبت‌کننده نباید در پایان سال 2022 مالیات بدهی داشته باشد). و ثالثاً، ثبت‌کننده مالیاتی 30 درصد از کل جرایم اداری پرداخت نشده را تا تاریخ 28 ژوئن 2021 حداکثر تا 31 دسامبر 2022 تسویه کرده است.

اداره مالیات فدرال همچنان به بررسی و ممیزی سوابق ثبت نام کنندگان مالیاتی که شرایط مقرر در قانون را برای بهره مندی از طرح تعیین مجدد جرایم اداری که به موجب مصوبه 40 هیئت وزیران قبل از 28 ژوئن 2021 اعمال شده است، ادامه می دهد. معادل 30 درصد از کل جرایم پرداخت نشده تا 28 ژوئن 2021 باشد.

اداره مالیات فدرال توضیح داد که مقادیر واقعی ناشی از تعیین مجدد جرایم اداری قبلاً در حساب های بسیاری از ثبت نام کنندگان مالیاتی واجد شرایط منعکس شده است که تا 31 دسامبر 2021 شرایط تعیین شده در تصمیم شماره 49 کابینه در سال 2021 در مورد اصلاح برخی از آنها را داشته اند. مفاد تصمیم هیئت وزیران در مورد مجازات های اداری برای نقض قوانین مالیاتی در امارات متحده عربی که از 28 ژوئن 2021 لازم الاجرا شد.

برای این گونه ثبت نام کنندگان، مقادیر جدید پس از تعیین مجدد در حساب های ثبت نام کنندگان در خدمات الکترونیکی اداره مالیات فدرال ظاهر می شود. پورتال؛ همچنین از طریق ایمیل به ثبت نام کنندگان اطلاع داده شد که فرآیند تعیین مجدد تکمیل شده است.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303014254

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : شارجه پنجاهمین سالگرد به سلطنت رسیدن حاکم را جشن می گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام