ادنوک بازارهای سرمایه بدهی اختصاصی جدیدی را برای نهاد صادرکننده و رتبه اعتباری افتتاحیه اعلام کرد

ابوظبی، 25 ژانویه 2022 (وام) – شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) امروز اعلام کرد که یک شرکت تابعه جدید، کاملاً تحت مالکیت، ADNOC Murban RSC Ltd (ADNOC Murban) ایجاد کرده است که به بازارهای سرمایه اولیه بدهی تبدیل خواهد شد. نهاد صادر کننده و رتبه بندی شده برای گروه ادنوک.

انتظار می رود ADNOC Murban توسط Standard & Poor’s (S&P) “AA”، توسط Moody’s Investor Services (Moody’s) “Aa2” و توسط Fitch Ratings (فتش ) “AA” رتبه بندی شود – همراستا با رتبه های اختصاص داده شده به سهامدار ادنوک، امارات. ابوظبی.

این رتبه‌بندی‌های قوی نمایانگر مشخصات مالی محافظه‌کارانه و قوی، عملیات انعطاف‌پذیر و هزینه کم و شدت کربن پایین تولیدات خشکی ADNOC Murban است.

ادنوک انتظار دارد رتبه ابزار “AA” ارائه شده توسط فتش را برای اوراق قرضه قابل مبادله ADNOC Distribution 2024 (ISIN: XS2348411062) حفظ کند.

به طور جداگانه، ادنوک با توجه به تاسیس ADNOC Murban به عنوان اصلی ترین نهاد صادرکننده و رتبه بندی بازار سرمایه ادنوک، درخواست لغو رتبه اعتباری در سطح گروه خود را که برای اولین بار توسط فتش در فوریه 2019 به آن اختصاص داده شده بود، کرده است.

ADNOC Murban قصد دارد شرایط بازار را از نزدیک بررسی کند و فرصت‌های بالقوه تامین مالی را بررسی کند.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303014656

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات 2629 مورد جدید کووید-19، 1115 بهبود یافته و 5 مورد فوت در 24 ساعت گذشته را اعلام می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام