از اقلیم گرفته تا فرهنگ، اکسپو 2020 دبی برای آینده روشن تر با جهان همکاری می کند

دبی، 29 دسامبر 2021 (WAM) – از معاملات سرمایه گذاری گرفته تا اهداف آب و هوایی، همکاری فرامرزی گرفته تا جشنواره های چند ملیتی، سه ماه اول اکسپو 2020 دبی شاهد پیوندهای فراوانی بین کشورها، سازمان ها و هنرمندان، نشان می‌دهند که این نمایشگاه واقعاً نمونه‌ای از مضمون آن، «ارتباط ذهن‌ها، ایجاد آینده» است.

در اوایل اکتبر، اوگاندا قراردادهای تجاری به ارزش 650 میلیون دلار امضا کرد، در حالی که در دو هفته اول اکسپو، مالزی بیش از 1.7 میلیارد دلار توافقنامه ایجاد کرد. در ماه اکتبر، ایالت سائوپائولو برزیل قراردادهای سرمایه گذاری جدید 1.1 میلیارد دلاری با امارات متحده عربی را اعلام کرد و سان مارینو و برزیل یادداشت تفاهم (MoU) در مورد گردشگری امضا کردند.

جشن جوبیلی طلایی امارات متحده عربی در اوایل دسامبر ثابت شد که برای معاملات بسیار خوب بود. امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در سوم دسامبر از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی بازدید کرد و با والاحضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و معاون فرماندهی عالی نیروهای مسلح امارات دیدار کرد و پس از آن مجموعه ای از توافقنامه ها را امضا کرد که به نفع فرانسه و امارات است. در حالی که هفته ماهاراشترا منجر به 2 میلیارد دلار معاملات سرمایه گذاری برای ایالت هند شد.

برنامه اکسپو برای مردم و سیاره، ذینفعان جهانی را دعوت می‌کند تا با تخصص، محتوا و بهترین شیوه‌ها همکاری بین‌المللی را در مورد مهم‌ترین چالش‌های جهان تشویق کنند. قبلاً میزبان پنج هفته تم بوده است و جرقه‌ای از توافق‌ها و تعهدات مبتنی بر اقدام را برانگیخته است.

نادیا ورجی، رئیس ستاد و رئیس برنامه مردم و سیاره، اکسپو 2020 دبی، گفت: “هدف اکسپو همیشه این بوده است که ذهن ها را برای ایجاد آینده ای روشن تر به هم متصل کند – هدفی مبتنی بر این باور که راه حل های نوآورانه و پیشرفت هستند. نتیجه جمع شدن افراد و ایده ها به روش های جدید الهام بخش است.

“Expo تغییر دهندگان را از سراسر جهان گرد هم آورده است – افراد و سازمان هایی که با هم کار می کنند تا تأثیر مثبت ایجاد کنند. ما از دیدن این همه توافق ملموس تا کنون هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظر همکاری ها، معاملات و اتحادهای بیشتر در این زمینه هستیم. سه ماه آینده.”

در هفته آب و هوا و تنوع زیستی از 3 تا 9 اکتبر، امارات متحده عربی ابتکار استراتژیک خالص صفر 2050 خود را اعلام کرد که بیش از 163 میلیارد دلار در انرژی های پاک و تجدیدپذیر سرمایه گذاری خواهد شد تا به هدف این کشور در اواسط قرن برسد.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303007019

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : راس الخیمه با آتش بازی نادیده قبل از سال نو دو رکورد جهانی گینس را ثبت می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام