افراد مبتلا به کووید-19 می توانند پس از 10 روز خون اهدا کنند

ابوظبی، 21 ژانویه 2022 (وام) — شرکت خدمات بهداشتی ابوظبی (SEHA) از مردم می خواهد تا با اهدای خون جان خود را نجات دهند. این امر پس از یادآوری به شهروندان و ساکنین صورت می گیرد که هر فردی که به کووید-19 مبتلا شده است می تواند 10 روز پس از نتیجه مثبت در صورت عدم وجود علامت، با خیال راحت خون اهدا کند و در صورت داشتن علامت، فرد می تواند 10 روز پس از رفع علائم خون اهدا کند. علاوه بر این، افرادی که واکسن کووید-19 را دریافت کرده اند می توانند خون اهدا کنند.

دکتر مروان الکعبی، سرپرست عملیات گروه در SEHA، گفت: “اهدای خون یک اقدام انسان دوستانه نجیب است و از روحیه امارات متحده عربی برای پس دادن حمایت می کند. یک فرد سالم می تواند هر 56 روز یک بار خون اهدا کند و همچنین فواید شگفت انگیز زیادی دارد که می تواند اهدا کند. کمک به تجدید فعالیت اهداکنندگان و تقویت بدن آنها از طرف SEHA از همه مردمی که به اهدای خون فداکارانه در طول همه گیری برای کمک به نیازهای بیمارستان ها و بیماران ادامه دادند تشکر می کنم. از حمایت بانک خون. دریافتی از اهداکنندگان، ما با هم از سلامت و ایمنی بیماران محافظت خواهیم کرد و تأثیر قابل توجهی در سفر آنها به سمت بهبودی خواهیم گذاشت.”

در سال گذشته، خدمات بانک خون ابوظبی (ADBBS)، تنها ارائه‌دهنده خدمات انتقال خون در ابوظبی، در نجات جان هزاران بیمار که مراقبت‌های بهداشتی وخیم و اورژانسی دریافت کردند، کمک کرد. ADBBS متعهد به تامین خون کافی و ایمن برای تمام بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در سرتاسر امارت ابوظبی است که بیش از 50 بیمارستان است، و همچنین به سایر امارات در سراسر امارات در صورت نیازهای ضروری و اضطراری.

دکتر هدی الشمسی، مدیر خدمات بانک خون در ابوظبی، در مورد اهمیت اهدای خون برای بیماران گفت: “ما به شدت به اهدای خون منظم از جامعه امارات متکی هستیم تا بانک های خون خود را مملو از ذخایر لازم برای صرفه جویی کنیم. زندگی بیمارانی که دائماً به تزریق خون نیاز دارند، از جمله بیماران مبتلا به تالاسمی و کم خونی داسی شکل. اقدامات احتیاطی لازم برای کووید-19.”

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303013555

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : Xposure 2022 میزبان 70 عکاس برای رهبری 28 بحث، 25 کارگاه و 45 نمایشگاه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام