المالکی: ادعاهای حوثی ها در مورد هدف قرار دادن یک بازداشتگاه در صعده توسط ائتلاف نادرست است

ریاض_ 22 ژانویه 2022 ( وام )_ فرماندهی نیروهای مشترک ائتلاف روز شنبه ادعاهای شبه نظامیان حوثی تروریستی در مورد هدف قرار دادن یک بازداشتگاه در استان صعده در یمن توسط ائتلاف را تکذیب کرد.

سرتیپ ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف در بیانیه ای که توسط خبرگزاری عربستان سعودی (سپا) منتشر شد، گفت که نیروهای مشترک آنچه را که در رسانه ها پس از اعلام شبه نظامیان حوثی تروریستی مبنی بر اینکه ائتلاف یک بازداشتگاه در استان صعده را در سحرگاه جمعه 21 ژانویه 2022 و ادعای وجود قربانیان در میان بازداشت شدگان داخل هدف قرار داده است، پیگیری کردند..

المالکی گفت که پس از بررسی جامع رویه های پس از اقدام (AAR) که طبق سازوکار داخلی فرماندهی نیروهای مشترک ائتلاف انجام شد، نادرست بودن این ادعاها تأیید شد و خاطرنشان کرد که نیروهای مشترک چنین گزارش هایی را دریافت می کنند.

سخنگوی در ادامه خاطرنشان کرد که گزارش‌های رسانه‌ای که توسط شبه‌نظامیان تروریست حوثی منتشر شده است، منعکس‌کننده رویکرد گمراه‌کننده همیشگی آن‌ها است، زیرا هدف ادعایی طبق مکانیسم تایید شده توسط دفتر هماهنگی کمک‌های بشردوستانه در لیست بدون حمله (NSL) قرار نگرفته است
المالکی همچنین افزود که هدف ادعایی توسط کمیته بین المللی صلیب سرخ گزارش نشده است و استانداردهای مندرج در مفاد حقوق بشردوستانه بین المللی را اعمال نمی کند.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303013768

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : سلطان الجابر: نفت و گاز باید بخشی از مذاکرات COP28 باشد زیرا هنوز مورد نیاز است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام