امارات باربری آسمان برای قابلیت های زنجیره سرد داروسازی جایزه دریافت می کند

دبی، 20 ژانویه 2022 (وام) – SkyCargo امارات به عنوان “ایمن ترین شریک هواپیمایی جهانی” برای سال 2021 برای حمل و نقل محموله های دارویی حساس به دما توسط SkyCell، یکی از تولید کنندگان پیشرو جهانی کانتینرهای تخصصی برای حمل و نقل دارویی حساس از طریق هوا این عنوان بر اساس داده های حمل و نقل جهانی SkyCell برای محموله های دارویی به امارات اعطا شد که حامل ها را بر اساس تعدادی معیار از جمله ثبات شرایط دمای حمل و نقل در طیف وسیعی از مبدا و مقصد رتبه بندی می کرد.

این جایزه تایید مهمی از زیرساخت های زنجیره خنک کننده گسترده امارات اسکای کارگو و قابلیت های اختصاص داده شده برای حمل و نقل داروها و توانایی حامل برای حفظ زنجیره خنک ناگسستنی در طول فرآیند حمل و نقل هوایی است.

طی پنج سال گذشته، شرکت حمل‌ونقل هوایی به طور قابل توجهی در توسعه زیرساخت‌های هدفمند و دارای گواهی تولید ناخالص داخلی اتحادیه اروپا برای حمل و نقل دارویی در مرکز خود و همکاری نزدیک با شرکای زمینی خود در مبداها و مقاصد عمده دارویی در سراسر جهان سرمایه‌گذاری کرده است. حفاظت افزایش یافته برای محموله های دارویی حساس به دما امارات همچنین در یک ناوگان اختصاصی متشکل از 50 Cool Dollys برای محموله های دارویی برای محافظت از دما در رمپ دبی سرمایه گذاری کرده است.

امارات اسکای کارگو از سال 2017 با SkyCell کار می کند، زمانی که ظروف کنترل شده با دمای SkyCell را در مجموعه راه حل های کانتینری خود که به مشتریان دارو ارائه می شود ادغام کرد. کانتینرهای SkyCell از یک فناوری مواد نوآورانه برای نگهداری محموله های حساس در دمای پایدار حتی در دمای شدید بیرون برای مدت چند روز استفاده می کنند. امارات اسکای کارگو یک انبار اختصاصی از کانتینرهای SkyCell را در دبی نگهداری می‌کند تا در کوتاه‌مدت برای مشتریان جهانی دارو در دسترس باشد.

در طول سال تقویمی 2021، رشد بیش از 30 درصدی در تعداد کل خطوط دارویی که کانتینرهای SkyCell توسط امارات در آنها مستقر شده بودند، مشاهده شد. این در راستای افزایش تمرکز بر حمل و نقل داروها و واکسن های حساس به دما در طول همه گیری COVID-19 است. به طور کلی، SkyCargo امارات عمدتاً کانتینرهای SkyCell را به و از مقاصدی در سراسر اروپا، خاورمیانه، آسیای جنوبی و استرالیا و همچنین سایر مقاصد پرواز می‌کرد.

امارات اسکای کارگو یکی از شرکت های پیشرو در حمل و نقل هوایی محموله های دارویی در جهان است که به طور متوسط ​​روزانه بیش از 200 تن دارو را با هواپیماهای خود پرواز می کند. این شرکت همچنین بیش از 600 میلیون دوز واکسن کووید-19 و هزاران تن دارو و لوازم ضروری را در شش قاره برای مبارزه با همه‌گیری ارسال کرده است.

امارات اسکای کارگو ظرفیت بار را در ناوگان مدرن خود از هواپیماهای بوئینگ 777 و ایرباس A380 به بیش از 140 مقصد در سراسر جهان ارائه می دهد.

حسین علی-وام https://wam.ae/en/details/1395303013122

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات متحده عربی 2902 مورد جدید مبتلا به کوفید-19 ؛ 1285 مورد بهبودی و دو مورد فوت طی 24 ساعت گذشته خبر می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام