امارات متحده عربی در صدر نظرسنجی صنعت جهانی با مصرف کنندگانی که پایداری را برای خرید مواد غذایی و مصرف مواد غذایی در اولویت قرار می دهند

دبی_ 19 ژانویه 2022 ( وام )_ نظرسنجی جدید Bord Bia نشان داد که مصرف کنندگان امارات متحده عربی در اولویت قرار دادن پایداری به عنوان یک دستور غذا و نوشیدنی در سطح جهانی پیشرو هستند.

Bord Bia، هیئت غذایی ایرلندی، عادات خرید را در 13 کشور بررسی کرد تا درک بهتری از واکنش بازارهای مختلف به این تغییرات داشته باشد. این بیماری همه گیر به طور ناخواسته تغییر در عادات خرید و خوردن را در سراسر جهان تسریع کرده است، با مصرف کنندگان بیشتری که تحت تأثیر اخلاقیات و عوامل پایداری قرار دارند و جالب اینکه امارات متحده عربی راه را در اولویت دادن به پایداری به عنوان یک دستور غذا و نوشیدنی رهبری کرده است.

امارات متحده عربی ترکیب منحصر به فردی از مصرف کنندگان را ارائه می دهد زیرا اکثریت جمعیت 9.89 میلیون نفری این کشور را مهاجران تشکیل می دهند که کمتر از یک ششم آن را مردم محلی تشکیل می دهند. در نظرسنجی Bord Bia، مصرف‌کنندگان امارات متحده عربی علاقه فزاینده‌ای به غذاهای طبیعی نشان دادند، با حمایت از این درک که محصولات طبیعی انتخاب سالم‌تری هستند. تقریباً 60 درصد از شرکت کنندگان موافق بودند که طبیعی بودن محصول بر انتخاب خواربار آنها تأثیر می گذارد که بالاترین میزان در بین تمام بازارها است.

کایران فیتزجرالد مدیر منطقه ای خاورمیانه برای Bord Bia، گفت: “این نتایج نظرسنجی نشان می دهد که تغییر در رفتارهای مصرف کننده ناشی از تأثیرات همه گیر دیگر نمی تواند یک مد گذرا در نظر گرفته شود، به ویژه در خاورمیانه. و صنعت نوشیدنی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز به توجه به خواسته‌های مصرف‌کننده دارد و این امر آشکارتر می‌شود که فرصتی باورنکردنی برای تولیدکنندگان مواد غذایی وجود دارد که به دنبال رشد بین‌المللی هستند تا پایداری را در هسته استراتژی تجاری خود اتخاذ کنند.”

در ارتباط با پایداری، مصرف کنندگان امارات متحده عربی نیز به طور فزاینده ای از کیفیت و قابلیت ردیابی مواد غذایی آگاه هستند و در نتیجه مایل به پرداخت حق بیمه برای محصولات غذایی و نوشیدنی هایی هستند که کیفیت تضمین شده، ارزش غذایی بالایی دارند و طبیعی هستند. نزدیک به یک سوم (29 درصد) از مصرف کنندگان گوشت گاو امارات متحده عربی مایل به پرداخت حق بیمه برای گوشت گاو تضمین شده، بالاتر از سایر ویژگی ها هستند. علاوه بر این، نیمی از شرکت کنندگان امارات متحده عربی (47 درصد) علاقه خود را به محصولات لبنی طبیعی تأیید کردند.

“این علاقه بیشتر به کیفیت غذا نشان می دهد که بازار امارات متحده عربی احتمالاً انتخاب های خود را بر اساس ارزش های غذایی و طبیعی بودن محصولات انجام می دهد. این واقعیت را تقویت می کند که مشاغل باید در جهت آموزش مصرف کنندگان خود در مورد دستور کار پایداری و شیوه های تولید مواد غذایی گسترده تر تلاش کنند. کایران افزود تا یک تجارت موفق باشد.

علاوه بر این، 84 درصد از مصرف‌کنندگان امارات متحده عربی تلاش خود را برای محدود کردن مصرف افزودنی‌های مصنوعی در 12 ماه گذشته تأیید کردند که به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین جهانی 75 درصد است.

تعهد ایرلند به تولید مواد غذایی پایدار، راه را برای سایر تامین کنندگان و ارگان های دولتی برای اطمینان از تولید مسئولانه غذا پیش می برد. برنامه پایداری Origin Green Bord Bia تنها برنامه پایداری در نوع خود در جهان است که در مقیاس ملی در متحد کردن دولت، بخش خصوصی و تولیدکنندگان غذا و نوشیدنی برای اطمینان از تولید پایدار همه غذاها عمل می کند.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303012735

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات 2921 مورد جدید کووید-19، 1251 بهبود یافته، 3 مورد فوت در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام