امارات متحده عربی و سازمان ملل در مورد اقدام جمعی بین المللی برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار بحث می کنند

دبی، 17 ژانویه 2022 (WAM) — حضرت شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی، در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی از آمنه محمد، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد پذیرایی کرد.

در این نشست همکاری مشترک بین امارات متحده عربی و سازمان ملل و راه‌های تقویت بیشتر اقدامات جمعی بین‌المللی برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل مورد بررسی قرار گرفت.

دو طرف همچنین میزبانی اکسپو 2020 دبی از هفته اهداف جهانی با همکاری سازمان ملل را بررسی کردند. این اولین بار است که این رویداد سالانه دور از مجمع عمومی سازمان ملل در شهر نیویورک برگزار می شود. هدف این رویداد هدایت پیشرفت جمعی به سمت اهداف توسعه پایدار برای آینده ای بهتر و عادلانه تر برای همه است.

وزیر امور خارجه امارات و این مقام سازمان ملل همچنین در مورد تعدادی از موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله مبارزه با تغییرات آب و هوایی تبادل نظر کردند و در مورد نقش اکسپو 2020 دبی در تحکیم مشارکت های پایدار بین کشورها و تقویت همکاری های بین المللی گفت و گو کردند.

شیخ عبدالله از آمنه محمد خوش آمد گفت و بر مشارکت ممتاز و مثمر ثمری که امارات متحده عربی و سازمان ملل را در زمینه های مختلف متعهد می کند، بر اساس نقش محوری سازمان ملل متحد برای تقویت تلاش های جهانی برای پیشبرد توسعه پایدار، تاکید کرد.

حسين علي-وام
https://wam.ae/en/details/1395303011779

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات متحده عربی 3116 مورد جدید مبتلا به کوفید-19 ؛ 1182 مورد بهبودی و سه مورد فوت طی 24 ساعت گذشته خبر می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام