امارات میزبان اولین “نمایشگاه جهانی تمبر 2022 امارات” در نمایشگاه مرکز نمایشگاهی دبی 2020 است

دبی، 10 ژانویه 2022 (وام) — گروه پست امارات با همکاری انجمن فیلاتلیس امارات میزبان “نمایشگاه جهانی تمبر 2022 امارات” از 19 تا 23 ژانویه 2022 در نمایشگاه مرکز نمایشگاه دبی 2020 واقع در محل برگزاری خواهد بود. از نمایشگاه جهانی در حال انجام این نمایشگاه آغاز هشت رویداد بین المللی فیلاتلیس در سراسر جهان در سال 2022 خواهد بود.

در این رویداد 174 نمایشگاه از 27 کشور از خاورمیانه، آسیا، آفریقا، اروپا، آمریکا و اقیانوسیه و همچنین شرکت های ادارات پست از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و کشورهای عربی، فروشندگان فیلاتلیس و سکه شناسی و علاقه مندان به فیلاته حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه که با هدف نمایش و ترویج فیلاتالی یا جمع آوری و مطالعه تمبرهای پستی برگزار می شود، همچنین هدف خود را توسعه تبادل فرهنگی و مشارکت های سودمند متقابل است که می تواند به غنی سازی فیلاتلی در منطقه کمک کند. این نمایشگاه که شامل نمایشگاه، مسابقه و کلاس‌ها می‌شود به 10 دسته تقسیم می‌شود: فیلاتلی سنتی، تاریخ پست، لوازم التحریر پستی، فیلاتلی موضوعی، هوافضا، نجومی، درآمد، ادبیات فیلاتلیسی، کارت پستال‌های تک قاب و تصویر.

عبدالله محمد آلاشرام، مدیر عامل گروه، گروه پست امارات، گفت: “ما بسیار مفتخریم و مفتخریم که اولین رویداد فیلاتالیستی در نوع خود را در منطقه همراه با انجمن فیلاتلی امارات برگزار می کنیم. این نمایشگاه بین المللی نقطه عطفی خواهد بود. در ابتکارات در حال انجام برای ترویج فرهنگ فیلاتلی در امارات و منطقه. علاوه بر این، با گرد هم آوردن غرفه داران، مجموعه داران، فروشندگان، و علاقه مندان به فیلاتالیستی، هدف ما تقویت مشارکت های سودمند برای حفظ همکاری بین فیلاتالیست ها و مدیران پست است.

آلاشرام افزود: از آنجایی که نمایشگاه EWSE همزمان با اکسپوی جهانی در حال برگزاری است، ما مشتاقانه منتظر حضور بازدیدکنندگان از سرتاسر جهان هستیم. این رویداد که بر اهمیت تاریخی فیلاتلی تاکید می کند، چشم اندازهای مهم در این زمینه را نیز بررسی خواهد کرد. ”

این رویداد پنج روزه همچنین شامل سمینارهایی با حضور متخصصان میزگرد و حراج های فیلاتلیس و سکه شناسی خواهد بود. علاوه بر این، گوشه ای اختصاصی برای دانش آموزان خواهد داشت تا با تمبرها و اهمیت آنها آشنا شوند و در طرح “ارسال کارت پستال به فضا” شرکت کنند.

حسين علي-وام
https://wam.ae/en/details/1395303009924

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : مقاله تحقیقاتی جدید برای بررسی همکاری های بالقوه هیدروژن سبز بین امارات متحده عربی، انگلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام