امارات 2616 مورد جدید کووید-19، 982 بهبودیافته، 4 مورد فوتی در 24 ساعت گذشته را اعلام می کند

ابوظبی، 12 ژانویه 2022 (WAM) — وزارت بهداشت و پیشگیری (MoHAP) اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 300,893 آزمایش اضافی COVID-19 را با استفاده از تجهیزات آزمایش پزشکی پیشرفته انجام داده است.

این وزارتخانه در بیانیه ای بر هدف خود از ادامه گسترش دامنه آزمایشات در سراسر کشور برای تسهیل در تشخیص زودهنگام موارد ابتلا به ویروس کرونا و انجام اقدامات درمانی لازم تاکید کرد. MoHAP به عنوان بخشی از کمپین تشدید آزمایش خود، ۲۶۱۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را اعلام کرد و تعداد کل موارد ثبت شده در امارات را به ۷۹۳۳۱۴ نفر رساند.

به گفته این وزارت، افراد مبتلا از ملیت‌های مختلف هستند که در وضعیت پایدار قرار دارند و تحت مراقبت‌های لازم قرار دارند.

MoHAP همچنین با اعلام چهار مورد فوتی ناشی از عوارض کووید-19، تعداد کل فوتی ها در کشور به 2181 نفر رسید.

این وزارتخانه مراتب تسلیت خود را به خانواده های جان باختگان ابراز داشته و برای بیماران کووید-19 آرزوی بهبودی عاجل و کامل دارد. از همه آحاد جامعه خواست با همکاری مسئولان بهداشتی، رعایت دستورالعمل ها و فاصله فیزیکی برای تامین سلامت و ایمنی همگان.

وزارت بهداشت همچنین خاطرنشان کرد که 982 نفر دیگر به طور کامل از کووید-19 بهبود یافته اند و تعداد کل بهبودیافته ها به 755670 نفر می رسد.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303010342

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات و اتحادیه اروپا راه های تقویت همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف را مورد بحث و بررسی قرار دادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام