اکسپو 2020 از نیمه راه می گذرد و تنها 87 روز باقی مانده است

دبی_ 4 ژانویه 2022 ( وام )_ نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در طول سه ماه اول خود 8958132 بازدید را به ثبت رسانده است که به دلیل مجموعه ای از رویدادهای دیدنی در طول فصل جشن دسامبر و با پیش بینی اجراهای ورزشی، موسیقی و فرهنگی در سطح جهانی بیشتر در نیمه دوم دوره شش ماهه آن افزایش یافته است.

از اکتبر تا دسامبر 2021، اکسپو میزبان 8902 رهبر دولت، از جمله وزرا، روسای جمهور، نخست وزیران و سران کشورها بود – که همگی در رویدادهای رسمی متعدد، از جمله روزهای ملی اکسپو، که فرصتی منحصر به فرد برای توجه به فرهنگ یک ملت است، سخنرانی می کردند. دستاوردها، غرفه و برنامه ریزی زمان رویداد.

تقریباً نیمی از کل بازدیدها (47 درصد) توسط گذرهای فصلی اکسپو ایجاد شده است، با تعداد بازدیدهای مکرر از اکسپو در سه ماه اول به 3.5 میلیون نفر – بازتابی از تجربیات بی شماری که به بیش از یک بازدید نیاز دارند.

ریم ابراهیم الهاشمی وزیر دولت در امور همکاری های بین المللی و مدیر کل اکسپو 2020 دبی، گفت: «ما با ایجاد روابط دوستانه محکمی وارد سال جدیدی می شویم که ما را قادر می سازد تا در مورد برخی از بزرگترین چالش هایی که همه ما با آن روبرو هستیم، اقدام فوری انجام دهیم. .

“آخرین ارقام ما گواهی بر عزم و سخت کوشی همه کسانی است که در اکسپو از نیمه راه عبور می کنیم. و با توجه به اینکه سلامت، ایمنی و رفاه همه همچنان در بالاترین اولویت قرار دارد، اعداد نیز نشان دهنده قدرت هستند. اقدامات ایمنی سختگیرانه فعلی ما برای کووید-19، که به محافظت از بازدیدکنندگان، کارکنان و شرکت کنندگان نمایشگاه ادامه می دهد.”

تنها 87 روز باقی مانده است، هر مربا مملو از تجربیات شگفت انگیزتر است. بین 1 اکتبر و 31 دسامبر، تقریباً یک سوم (30 درصد) کل بازدیدکنندگان از خارج از امارات متحده عربی، با کشورهای برتر بین المللی از جمله هند، آلمان، فرانسه، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، روسیه و عربستان سعودی آمده اند.

بسیاری از مردم همچنین با احترام به موضوع فرعی پایداری اکسپو 2020، با استفاده از حمل و نقل اداره راه و ترابری به این سایت سفر می کنند.

بین اول اکتبر تا پایان دسامبر، تقریباً 675000 سفر با استفاده از تاکسی به و از سایت انجام شد، بیش از یک میلیون سفر با اتوبوس رایگان Expo Rider انجام شد، و بیش از 3.4 میلیون کاربر از طریق مترو دبی وارد و از اکسپو خارج شدند. .

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303008249

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات متحده عربی 2581 مورد جدید مبتلا به کوفید-19 ؛ 796 مورد بهبودی و یک مورد فوت طی 24 ساعت گذشته خبر می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام