63 / 100

بازار جهانی ابوظبی با مراکز مالی بین‌المللی، اقتصادهای جهانی از دوشنبه تا جمعه هفته کاری همسو می‌شود

ابوظبی، 27 دسامبر 2021 (وام) — بازار جهانی ابوظبی (ADGM) اعلام کرده است که هفته کاری از دوشنبه تا جمعه از اول ژانویه 2022 آغاز می شود و شنبه و یکشنبه به عنوان آخر هفته جهانی آغاز می شود.

با هفته کاری جدید، امارات متحده عربی جامعه تجاری و بخش مالی خود را به بازارهای جهانی و فعالیت های اقتصادی و تجاری در زمان واقعی نزدیک می کند. هدف بازار جهانی ابوظبی در حمایت از استراتژی اقتصادی امارات متحده عربی و ابوظبی، ایجاد فرصت‌های رشد جدید، تسریع همکاری‌های فرامرزی، و حمایت از سهامداران، سرمایه‌گذاران و صنایعی است که در مناطق زمانی و ساعات مختلف بازار از آسیا، خاورمیانه، اروپا مستقر هستند. به آمریکا
احمد جاسم الذابی، رئیس بازار جهانی ابوظبی، گفت: “بازار جهانی ابوظبی به عنوان یک IFC که از نظر استراتژیک در امتداد کریدورهای تجاری شرق-غرب قرار دارد، شریک حیاتی و توانمندسازی تجاری برای سهامداران و مشتریان محلی و بین المللی بوده است و برنامه های توسعه و اهداف تجاری آنها را تقویت می کند. با هماهنگی هفته کاری با سایر بازارهای جهانی، شرکت کنندگان جدید و بیشتر بازار می توانند از فرصت های تجاری گسترده و امکانات سرمایه گذاری در امارات متحده عربی و منطقه وسیع تر MENA با بازار جهانی ابوظبی به عنوان پیوند آنها با رشد بهره مند شوند.

بازار جهانی ابوظبی همچنان متعهد است و به ارتقای رقابت پذیری اقتصادی و پایداری ابوظبی و امارات از طریق نوآوری، چارچوب های نظارتی قوی، اتصال و خدمات در سطح جهانی ادامه خواهد داد.

بازار جهانی ابوظبی با بیش از 3700 نهاد ثبت‌شده و خط لوله رشد قوی، یکی از جذاب‌ترین، رقابتی‌ترین و در دسترس‌ترین مراکز سرمایه‌گذاری جهانی و مراکز راه‌اندازی فناوری در MENA برای بقیه جهان بوده است.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303006415

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : دو مقام ارشد دولت امارات به فهرست Agile 50 2021 پیوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام