بازدید محمد بن راشد از غرفه های کره جنوبی و برزیل

دبی_ 12 ژانویه 2022 ( وام )_ جنابعالی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم معاون رئیس ، نخست وزیر و حاکم دبی، به عنوان بخشی از یک سری بازدید از غرفه های کشور، از غرفه های کره جنوبی و برزیل در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی بازدید کرد تا به بررسی نوآوری ها و ایده های ارائه شده در این نمایشگاه بپردازد.

جنابعالی شیخ محمد در جریان بازدید از غرفه کره جنوبی، واقع در منطقه تحرک، در جریان ساختار و طراحی منحصر به فرد غرفه قرار گرفت. این غرفه با مساحت 4650 متر مربع، یکی از بزرگ‌ترین غرفه‌های سایت اکسپو 2020 دبی است و نمای پویایی دارد که به طور مداوم در طول روز بر اساس محیط اطرافش تغییر می‌کند.

وی همچنین در مورد ویژگی های مختلف این غرفه که استفاده از راه حل های پیشرفته حرکتی را به نمایش می گذارد، آشنا شد. با موضوع «کره هوشمند، حرکت جهان به سوی شما»، این غرفه از نمایشگرهای غول‌پیکری استفاده می‌کند که تجربه‌ای تعاملی را ارائه می‌دهد که محیط واقعی و مجازی را با هم ترکیب می‌کند.

شیخ محمد در طول سفر خود همچنین در مورد محصولات متنوع و برنامه های فرهنگی ارائه شده در غرفه که جنبه های مختلف تمدن کره جنوبی و همچنین آداب و سنن این کشور را روشن می کند، آشنا شد.

یکی دیگر از توقف های تور وی، غرفه برزیل بود که در منطقه پایداری واقع شده است. این غرفه تحت عنوان “با هم برای توسعه پایدار” اکوسیستم طبیعی برزیل و همچنین برنامه های ملی راه اندازی شده در این کشور برای حفظ محیط زیست و رسیدگی به تغییرات آب و هوا را برجسته می کند.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303010448

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : دادستان عمومی مجازات های عدم رعایت استانداردهای محتوای رسانه ها را توضیح می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام