بریک بالک خاورمیانه 2022 رهبران صنعت را برای مقابله با چالش‌های پس از همه‌گیری متحد می‌کند

دبی، 25 ژانویه 2022 (وام) — بریک بالک خاورمیانه (BBME)، بزرگترین رویداد برای پروژه محموله و صنعت شکستن فله در منطقه، کنفرانس مطبوعاتی رسمی خود را امروز در انتظار برگزاری کنفرانس و نمایشگاه 2022 برگزار کرد.

رهبران صنعت قابل توجهی از DP World، Abu Dhabi Ports Group، DSV Abu Dhabi و سایر سازمان‌های امارات متحده عربی گرد هم آمدند تا بر تعهد BBME برای مقابله با چالش‌های پس از همه‌گیری تاکید کنند.

BBME 2022 که تحت حمایت وزارت انرژی و زیرساخت امارات متحده عربی برگزار می شود، قرار است در تاریخ 1 و 2 فوریه در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شود. DP World بار دیگر برای سومین سال متوالی بندر میزبان است. با مشارکت نمایندگان محلی و بین المللی، این رویداد وعده می دهد که شرکت کنندگان فرصت های شبکه ای را با شرکای تجاری بالقوه، ارائه دهندگان خدمات همکار و صاحبان پروژه فراهم کند.

حصه الملک، مشاور وزیر امور حمل و نقل دریایی، وزارت انرژی و زیرساخت امارات متحده عربی، گفت: “به دنبال یک سال اختلال در حمل و نقل و لجستیک جهانی، امارات متحده عربی در مقابله با چالش ها و یافتن راه حل های قابل اجرا تبدیل شده است. بنادر امارات متحده عربی در اوج بیماری همه گیر، عبور روان اقلام ضروری را تضمین کردند. بنادر ما با جابجایی مقادیر زیادی محموله برای حفظ کشور و منطقه، توانایی های عالی خود را به نمایش گذاشتند. آنها همچنین با موفقیت تغییر خدمه و بازگشت به کشور را انجام دادند و از وضعیت مطلوب اطمینان حاصل کردند. با حمایت سهامداران صنعت، ما به طور مداوم در تلاش هستیم تا این بخش را ارتقا دهیم. نسخه 2022 BBME به ما در این تلاش برای تحقق بخشیدن به آرزوهایمان برای بخش محموله پروژه در امارات کمک خواهد کرد.”

شهاب الجاسمی، مدیر بازرگانی بنادر و پایانه‌ها، DP World UAE، تاکید کرد: «سال گذشته، علی‌رغم همه‌گیری، بندر جبل علی ما یکی از بزرگترین محموله‌های پروژه چهار مگا راکتور پلی اتیلن را با یک کشتی کانتینری حمل کرد. 839 تن محموله با 424 اسلات TEU حمل و نقل شد. این نشان دهنده شایستگی های بندر است که دسترسی به بیش از 3.5 میلیارد مصرف کننده در منطقه MEASA و اتصال به بیش از 150 خط کشتیرانی و بیش از 80 سرویس هفتگی را ارائه می دهد.

محمد جابر، مدیر عامل و مدیر عامل هوا و دریا، DSV ابوظبی، گفت: “در DSV، ما بر روندهای در حال تغییر در زنجیره تامین تمرکز می کنیم و نوآوری را در هر مرحله از کسب و کار خود تشویق می کنیم. ما از سرمایه گذاری هایی حمایت می کنیم که تامین کننده باشند. زنجیره ای کارآمد و انعطاف پذیر است و به شرکای خود کمک می کند تا رشد خود را تسریع کنند. ما از شراکت با BBME خوشحالیم زیرا این پلت فرم عالی برای ارتباط با افراد همفکر تجاری و کشف فرصت های جدید است.”

بن بلمیر، مدیر رویداد Breakbulk خاورمیانه گفت: “از طریق ابتکار دیجیتالی ما “Breakbulk 365″، شرکت کنندگان همچنین می توانند برای به روز رسانی صنعت محموله پروژه به مجموعه ای از وبینارها و نمایشگاه BreakbulkONE دسترسی داشته باشند.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303014624

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : اکسپو 2020 دبی به 11 میلیون بازدید نزدیک می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام