بورس اوراق بهادار ابوظبی از تصویب اولین چارچوب نظارتی چارچوب نظارتی منطقه منطقه استقبال می کند

ابوظبی، 24 ژانویه 2022 (وام) — بورس اوراق بهادار ابوظبی (ADX) از تصویب سازمان اوراق بهادار و کالا (SCA) در مورد اولین چارچوب نظارتی منطقه (SPAC) که راه را برای فهرست شدن هموار می کند، استقبال می کند. اولین SPAC در ADX امسال.

اولین مورد از نوع خود در شورای همکاری خلیج عرب، چارچوب نظارتی SPAC توسط ADX و دپارتمان توسعه اقتصادی ابوظبی (DED) در همکاری با SCA و متخصصان حقوقی و سرمایه گذاری توسعه یافت. این چارچوب قوی با معیار و ارزیابی بر اساس بهترین مقررات ایالات متحده و بین‌المللی SPAC، دسترسی سرمایه‌گذاران بین‌المللی را به فرصت‌های رشد منحصربه‌فرد فراهم می‌کند. این مقررات همچنین مقرراتی را برای حامیان مالی خارج از امارات متحده عربی در نظر می‌گیرد و به آنها این امکان را می‌دهد که برای تأیید فهرست SPAC خود در ADX درخواست دهند.

مقررات SPAC امارات متحده عربی که با انگیزه های جذاب و ساختار سهام نوآورانه ایجاد شده است، فرآیندی یکپارچه و کارآمد را برای عمومی کردن شرکت ها به حامیان مالی ارائه می دهد. حامیان مالی باید حداقل 100 میلیون درهم در عرضه اولیه اولیه (IPO) جمع آوری کنند و واحدهای فروخته شده شامل ضمانت نامه هایی است که به سرمایه گذاران و حامیان مالی حق تبدیل آنها به سهام را می دهد. برای محافظت از سرمایه گذاران، پس از تکمیل IPO، یک SPAC باید اطمینان حاصل کند که 90٪ درآمدها در یک حساب بدون بهره قرار می گیرد.

محمد علی الشرفه الحمادی، رئیس اداره توسعه اقتصادی ابوظبی، اظهار داشت: “معرفی یک چارچوب نظارتی برای حمایت از IPOهای SPAC گواهی بر تعهد ابوظبی به پیشرو بودن در نوآوری است. مقررات قوی ابوظبی، همراه با وضعیت معاف از مالیات، محیط تجاری باثبات و خط لوله قوی از شرکت‌های منطقه‌ای با رشد سریع، فرصت‌های جذابی را برای حامیان مالی SPAC ایجاد کرده است که قصد دارند شرکت‌ها را عمومی کنند. به رشد و تنوع اقتصاد ابوظبی کمک می کنند. یک بخش خدمات مالی قوی به جذب طیف وسیع تری از متخصصان برای زندگی، کار و سرمایه گذاری در امارات کمک می کند.”

هشام خالد توفیق عبدالخالق ملک، رئیس ADX، افزود: “ما از ایجاد یک هاب منطقه ای برای SPAC ها در ADX هیجان زده هستیم. SPAC ها فرصت های رشدی را برای سرمایه گذارانی که به دنبال تنوع بخشیدن به پرتفوی خود هستند که توسط برخی از قوی ترین مقررات جهان محافظت می شود، ارائه می دهیم. متعهد به اجرای به موقع چارچوب SPAC و آماده سازی صرافی برای آماده شدن عملیاتی برای پشتیبانی از حامیان مالی با لیست، بازاریابی و مشاوره ارتباطی هستیم. محصولات و خدماتی که بیشترین جستجو را برای سرمایه گذاران دارند، از جمله فروش کوتاه مدت تحت پوشش، وام و قرض اوراق بهادار، بازارسازی و صندوق های قابل معامله در بورس. با معرفی ابزارهای سرمایه گذاری نوآورانه تر، ما به تشویق خط لوله عرضه در بورس ادامه خواهیم داد.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303014438

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات 2813 مورد جدید کووید-19، 1028 بهبودیافته و 3 مورد فوت در 24 ساعت گذشته را اعلام می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام