بی بی سی «تاب آوری» امارات متحده عربی در برابر كوفيى-19 را برجسته می کند

ابوظبی_ 6 ژانویه 2022 ( وام )_ بی‌بی‌سی تراول، یک پورتال اختصاصی بی‌بی‌سی برای داستان‌های سفر، روز پنجشنبه «تاب‌آوری» امارات متحده عربی در طول همه‌گیری جهانی کوفید-19 را ستود.

در این گزارش با عنوان «چرا این کشور تا این حد انعطاف‌پذیر است» آمده است: «با وجود اینکه نسخه اومکرون دوباره بخش‌هایی از اروپا را در حالت قرنطینه قرار داده است، امارات متحده عربی تاکنون توانسته است به روی بیشتر مسافران باز بماند و در عین حال میزان عفونت‌ها را پایین نگه دارد.» این گزارش می افزاید: «در طول همه گیری، امارات متحده عربی با بالاترین نرخ واکسیناسیون در جهان و آزمایش های گسترده و مقرون به صرفه، یکی از انعطاف پذیرترین کشورها در برابر تغییر انواع کوفید بوده است.

در واقع، امارات متحده عربی در حال حاضر در رتبه‌بندی بلومبرگ در رده‌بندی تاب‌آوری کوفید، رتبه اول را دارد که 53 کشور را بر اساس 12 شاخص مانند کیفیت مراقبت‌های بهداشتی، مرگ‌ومیر ویروس و بازگشایی سفر رتبه‌بندی می‌کند.

“دبی همچنین خود را از یک مرکز گردشگری جهانی به یک مرکز سرمایه گذاری بیشتر در جامعه خود تبدیل کرده است.

تالا محمد از ساکنان دبی گفت: “در حال حاضر آب و هوا عالی است. اکتبر تا مه بهترین زمان سال برای بازدید است زیرا دیگر گرمای طاقت فرسا نیست.” در پاسیوهای متعدد شهر و سالن‌های ساحلی روی پشت‌بام.

این شهر همچنین میزبان نمایشگاه اکسپو 2020 تا پایان مارس 2022 است، یک رویداد جهانی شش ماهه که شامل غرفه هایی از سراسر جهان است که نوآوری های منحصر به فرد و پروژه های آینده نگرانه را به نمایش می گذارد.

بی‌بی‌سی ادامه داد که “دبی در دهه گذشته با سرمایه‌گذاری‌های عمده در انرژی خورشیدی، حفظ آب و ساختمان‌های سبز و زیرساخت‌ها برای پایداری بیشتر تلاش کرده است. اکسپو 2020 همچنین میزبان یک پاویون پایداری است که پروژه‌هایی مانند درختان خورشیدی را به نمایش می‌گذارد. که در عین ایجاد انرژی و یک مزرعه عمودی عظیم که 9000 گیاه و گیاه را پرورش می دهد، سایه ایجاد می کند وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303008894

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : ایالات متحده ربودن کشتی باری با پرچم امارات در سواحل حدیده حوثی ها را محکوم می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام