جشنواره شیخ زاید سه رکورد جهانی گینس را با بزرگترین آتش بازی 40 دقیقه ای ثبت می کند

ابوظبی_ 1 ژانویه 2022( وام )_ جشنواره شیخ زاید سه رکورد جهانی گینس را در حجم، مدت و فرم ثبت کرد و در اولین دقایق سال نو، تجربه ای استثنایی را به بازدیدکنندگان ارائه کرد.

کمیته سازماندهی جشنواره شیخ زاید که در الوثبه ابوظبی برگزار می شود، مجموعه ای از رویدادها و نمایش های فولکلور و سرگرمی در سطح جهانی را به عنوان بخشی از جشن های سال نو خود ترتیب داده است.

این جشنواره میزبان مجموعه ای از رویدادها و نمایش های برجسته برای استقبال از سال 2022 بود که در بالای آن ها بزرگترین آتش بازی 40 دقیقه ای قرار داشت.

این جشنواره همچنین یک نمایش عظیم هواپیماهای بدون سرنشین برگزار کرد که بر فراز آسمان الوثبه پرواز خواهد کرد که با موضوع ” خوش امدید سال 2022″ و با استفاده از پهپادهای 2022 برگزار شد. این اولین نمایش در نوع و عظمت خود در جهان بود.

این جشن شامل کنسرت موسیقی برای “صدای امارات متحده عربی”، آیدا المنهالی بود که چندین آهنگ محبوب خود را خواند.

این جشن همچنین شامل بسیاری از رویدادها و نمایش های ویژه برای کودکان، از جمله نمایش های تئاتر و اجرای سیرک، بازی های سرگرم کننده در شهر Funfair، و فعالیت های سرگرمی در استراحتگاه ورزشی بین المللی الفرسان، از جمله بسیاری از فعالیت های دیگر بود که از ساعت 16:00 تا 1:00 شروع می شد.

غرفه‌های کشورهای شرکت‌کننده از طریق نمایش‌های سرگرمی کارناوال، نمایش‌های هنری و فرهنگی بین‌المللی که در مناطق جشنواره پرسه می‌زنند، جشن گرفتند و تجربه‌ای شاد و هیجان‌انگیز را برای بازدیدکنندگان فراهم کردند و جشنواره را به یک کارناوال هنری بین‌المللی برای جشن سال نو تبدیل کردند.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303007734

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : وزارت بهداشت و پیشگیری: تزریق 18.542 دوز کوفید-19 طی 24 ساعت گذشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام