حمدان بن محمد عرب هلث و مدلب خاورمیانه را افتتاح می کند

دبی_ 24 ژانویه 2022 ( وام )_ شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم ولیعهد دبی و رئیس شورای اجرایی دبی، امروز به طور رسمی نمایشگاه و کنگره عرب هلث و مدلب خاورمیانه 2022 را افتتاح کرد که بزرگترین گردهمایی شرکت های بهداشتی و آزمایشگاهی، فناوری و محصولات در جهان است.

این رویدادهای حضوری که تحت مضامین “متحد شده توسط تجارت، هدایت صنعت به جلو” و “ارتباط با نوآوری که چهره تشخیص را تغییر می دهد” برگزار می شود، انتظار می رود در طول نمایشگاه های چهار روزه مراقبت های بهداشتی و آزمایشگاهی پذیرای بیش از 60000 شرکت کننده باشد. که از 24 تا 27 ژانویه در مرکز تجارت جهانی دبی اجرا می شود.

بیش از 3500 غرفه‌دار از بیش از 60 کشور، آخرین نوآوری‌ها و فناوری‌ها را به نمایش می‌گذارند، که مکمل بیش از 550 سخنران منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین 21 کنفرانس آموزش مداوم پزشکی هستند که سخنرانی‌های کلیدی، سخنرانی‌های علمی و جلسات توجیهی صنعت را ارائه خواهند کرد.

شیخ حمدان بن محمد بر اهمیت میزبانی این رویداد، به ویژه در شرایطی که جهان به مبارزه با همه‌گیری کوفید-19 ادامه می‌دهد، تاکید کرد.

جنابعالی خاطرنشان کرد، توانایی دبی برای فراهم کردن مکانی امن برای رویدادهای بین‌المللی، تضمین می‌کند که رهبران صنعت و متخصصان می‌توانند برای یافتن راه‌حل‌هایی برای بزرگترین چالش‌های سلامتی که بشریت با آن مواجه است، ملاقات کنند.

شیخ حمدان همچنین از تعهد شرکت کنندگان جهانی در بخش مراقبت های بهداشتی برای دیدار در امارات برای گفتگو در مورد آخرین تحولات در صنعت و همچنین تبادل دانش و بینش قدردانی کرد.

ولیعهد دبی همچنین از امارات متحده عربی و بخش مراقبت های بهداشتی دبی به دلیل سطح قابل توجه آمادگی و قابلیت های آن قدردانی کرد. وی افزود که زیرساخت های قوی این کشور همراه با پرسنل پزشکی بسیار ماهر به آن کمک کرده است تا طی دو سال گذشته به طور موثر با همه گیری جهانی مبارزه کند.

شیخ حمدان در طول سفر خود از غرفه DHA بازدید کرد و در آنجا از خدمات و برنامه های هوشمند این اداره مانند «پروژه شهر ایمن قلب دبی»، «پزشک برای هر شهروند» و «پروژه NABIDH» مطلع شد.

جنابعالی همچنین در مورد تعدادی از محصولات پزشکی و دارویی که دارای برچسب “ساخت دبی” هستند، مطلع شدند.

جنابعالی همچنین از غرفه وزارت بهداشت و پیشگیری امارات دیدن کردند و در آنجا در جریان خدمات دیجیتالی این وزارتخانه و همچنین محصولات و ابتکارات نوآورانه آن قرار گرفتند.

یکی دیگر از توقف‌های سفر جنابعالی غرفه وزارت بهداشت ابوظبی بود که طی آن از آخرین پروژه‌های بهداشتی آن، از جمله “مرکز آموزش پزشکی”، “ثبت بیماری‌ها”، “مدل پیش‌بینی اپیدمیولوژیک کوفید-19″، “بهداشت دولتی” مطلع شد.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303014395

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات متحده عربی آموزش حضوری را از سر می گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام