دوازدهمین جلسه مجمع ایرنا به صورت مجازی تشکیل می شود

ابوظبی، 9 ژانویه 2022 (وام) — دوازدهمین اجلاس مجمع ایرنا در یک محیط مجازی از 15 تا 16 ژانویه 2022 در ابوظبی با حضور ذینفعان و جلسات وزیران مرتبط در 13 و 14 ژانویه 2022 برگزار خواهد شد. این جلسات به صورت زنده در صفحه وب مجمع زنده ایرنا پخش می شود.

مجمع ایرنا سران کشورها/دولت ها، وزرا و تصمیم گیرندگان انرژی را در میان اعضای خود و کشورهای در حال الحاق، و همچنین سازمان های چندجانبه، سهامداران جهانی و بازیگران خصوصی را گرد هم می آورد تا مفروضات طولانی مدت، موانع درک شده و نکول را مورد ارزیابی مجدد قرار دهند. تصمیمات، و بحث انتقال انرژی به عنوان سرمایه گذاری در آینده جمعی ما. افتتاحیه یک جلسه در سطح بالا در مورد پیگیری COP26 و گفتگوهای سطح بالا در مورد نتایج انرژی با موضوع مجمع “انتقال انرژی: از تعهدات به اقدام” برگزار می شود.

علاوه بر این، میزگردهای وزیران و رویدادهای سطح بالا بر روی موضوعات مبرم انتقال انرژی مانند ژئوپلیتیک هیدروژن سبز، سازگاری، امور مالی و سرمایه گذاری، گذار عادلانه و فراگیر، انرژی های تجدیدپذیر در بخش های مصرف نهایی و آخرین پیشرفت ها در زمینه منابعی مانند زمین گرمایی تمرکز خواهند کرد. انرژی. یک رویداد وزیری در آفریقا و کشورهای در حال توسعه جزایر کوچک نیز تشکیل خواهد شد تا امکان تبادل دیدگاه‌ها بین کشورهایی که بیشتر تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی هستند، فراهم شود. دیدگاه های خاصی را در مورد انتقال انرژی از نمایندگان مجلس، جوانان و بخش خصوصی ارائه کنید.

مجمع همچنین نتایج جلسات شورای آژانس را مورد بررسی قرار خواهد داد و در مورد موضوعات اداری و نهادی خاص راهنمایی ارائه خواهد کرد.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303009630

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : مقاله تحقیقاتی جدید برای بررسی همکاری های بالقوه هیدروژن سبز بین امارات متحده عربی، انگلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام