رئیس جمهور کره جنوبی در جشن روز ملی این کشور در اکسپو 2020 دبی شرکت می کند

دبی_ 16 ژانویه 2022 (وام )_ جمهوری کره روز ملی اکسپو 2020 خود را روز یکشنبه با دیدار رئیس و بانوی اول این کشور جشن گرفت. دستور کار شلوغ شامل یک نمایش دیدنی 20 دقیقه ای شامل رقص سنتی، طبل و هنر رزمی تکواندو، و کنسرت خیره کننده از ستاره های کی پاپ جهانی بعد از ظهر بود.

مون جائه این رئیس جمهوری کره و بانوی اول کیم جونگ سوک مورد استقبال شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان، وزیر تسامح و همزیستی و کمیسر کل نمایشگاه اکسپو 2020 دبی قرار گرفتند.

شیخ نهیان گفت: “ما مفتخریم که رئیس جمهور جمهوری کره را امروز به مناسبت روز ملی اکسپو 2020 کشورش در کنار خود داریم. در سراسر این رویداد جهانی و فراتر از آن، هدف ما توسعه همکاری های خود به ارتفاعات جدید برای منافع متقابل و رفاه مردم ما است.

“غرفه جمهوری کره از نظر معماری مدرن و محتوای تعاملی، غرفه ای استثنایی است که تاثیر تحرک مجازی را بر دنیای مدرن ما برجسته می کند. همچنین نشان می دهد که چگونه این پیشرفت ها از طریق منابع کلیدی آن، از جمله ذهن های بزرگ و بزرگ به دست آمده اند. مهارت های افراد واقعا فداکار آن است.”

رئیس کره مون جائه این گفت: “اکسپو 2020 دبی در حال تبدیل شدن به امید به آینده ای پایدار است. تلاش های امارات متحده عربی که یکپارچگی و پایداری زیست محیطی را عملی می کند، عمیقاً جهان را الهام می بخشد زیرا آماده است تا عصر پس از همه گیری را آغاز کند. اولین نمایشگاه تاریخ در خاورمیانه توسط رهبران و مردم امارات متحده عربی به یک جشنواره با آینده نگری تبدیل شده است.

“کره به عنوان یک کشور در حال توسعه، برای اولین بار در سال 1962 قدم به نمایشگاه جهانی گذاشت و با پشتکار تلاش کرد تا با جهان در علم و فناوری عقب بیفتد. شش دهه بعد، امروز، ما به عنوان یک کشور توسعه یافته ظاهر شده ایم.

اطلاعات و فناوری به کره به عنوان یکی از موتورهای رشد خدمت کرده است که باعث رشد آن به عنوان دهمین اقتصاد بزرگ جهان شده است.

اکسپو 2020 دبی منبع الهام بزرگی برای ما است و امیدواریم در سال 2030 میزبان نمایشگاهی در بوسان، کره باشیم. موضوع ما “تغییر دنیای خود، حرکت به سوی آینده ای بهتر” با اهدافی است که توسط اکسپو 2020 دبی دنبال می شود.

مردم جهان، از طریق اکسپو 2020 دبی، ذهن خود را به هم متصل کرده اند، و من امیدوارم که ما دوباره در کره به هم متصل شویم.

جشن‌های این روز نمایش‌های فرهنگی تماشایی کره‌ای را به نمایش گذاشتند که سنت‌ها، انرژی، وحدت و مدرنیته جمهوری کره را به نمایش گذاشت، از جمله طبل سنتی موسیقی کره‌ای «جانگ گو» همراه با اجرای باله‌ای شیک توسط فرشته‌های کوچک، یک تکواندوی پویا و همگام آکروبات
جالب ذکر اینکه مرکز نمایشگاهی دبی همچنین شاهد آغاز نمایشگاه سه روزه نوآوری کره 2022 بود که بهترین فرهنگ، زیبایی، غذا و فناوری های نوآورانه کره را به نمایش گذاشت.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303011600

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : مرکز رقابت و امار فدرال: رشد 80 درصدی سپرده های بانکی در 10 سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام