راس الخیمه با نمایش آتش بازی 2022 دو رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت می کند

راس الخیمه_ 1 ژانویه 2022( وام )_ جشن های شب سال نو راس الخیمه (RAKNYE 2022) با استقبال از صدها هزار تماشاگر از سراسر جهان، با یک آتش بازی تماشایی که دو رکورد جهانی گینس را شکست، همه را خیره کرد.

با آغاز سال جدید با روحیه مثبت و خوش‌بینی، این نمایش آتش‌بازی همچنین ادای احترامی به امارات متحده عربی بود زیرا پنجاهمین سال شکل‌گیری آن و سرودی برای جایگاه رو به رشد راس الخیمه به عنوان یکی از مقاصد گردشگری پیشرو در منطقه جشن می‌گیرد این نمایش آتش بازی که به طرز باشکوهی از خلیج عربی برمی خیزد، نمایش های نوآورانه هواپیماهای بدون سرنشین آتش بازی، بیش از 15000 افکت، در مساحتی بیش از 4.7 کیلومتر را به نمایش گذاشت. این نمایش 12 دقیقه ای به طور ویژه طراحی شده بود تا با شش تم موسیقی ارکسترال حماسی را منعکس کند. سمفونی نورها و موسیقی برای بازدیدکنندگان، که تعدادی از آنها از روز قبل با خانواده و دوستانشان در مکان های مشخص شده چادر زده بودند، یکی از غنی ترین تجربه های جشن را فراهم کرد.

سخنگوی کمیته سازماندهی گفت: “RAKNYE2022 ادای احترام ما به رهبری و مردم راس الخیمه و امارات است نه تنها در جشن پنجاهمین سالگرد ملت خود، بلکه در آمادگی برای 50 سال آینده. ارائه پیام امید، مثبت‌اندیشی، انعطاف‌پذیری و اعتماد به نفس، آتش‌بازی و جشن‌های شب سال نو مردم را دوباره گرد هم آورد تا با خیال راحت جشن بگیرند. با این رویداد، ما بار دیگر بر شهرت راس الخیمه به عنوان مقصد گردشگری پیشرو که پذیرای بازدیدکنندگان از سراسر جهان است تاکید کردیم.

نمایش آتش بازی RAKNYE 2020 در یک سکانس شش پرده اجرا شد که با شمارش معکوس درست قبل از نیمه شب شروع شد و صحنه را برای یک تئاتر موقت شگفت انگیز آماده کرد. آغاز سال نو با برج نورهای دیدنی در ارتفاع 1055.8 متری (بیش از 1 کیلومتر) بلندتر از هر ساختمانی در جهان. به دنبال آن پیام «سال نو مبارک» در آسمان با هواپیماهای بدون سرنشین آتش‌بازی نوشته شد، این سکانس صحنه را در چندین رنگ روشن کرد. این دو سکانس دو رکورد جدید گینس را برای راس الخیمه شکستند.

سکانس بعدی ادای احترام به امارات با حمایت موسیقی ارکستر بود و دستاوردهای این ملت و مردمش را جشن گرفت. این آتش بازی با طراحی زیبا، زمانی که صدها هواپیمای بدون سرنشین لوگوی پنجاهمین سالگرد امارات متحده عربی را با نمایشی درخشان به نمایش گذاشتند، به مرحله بعدی کشیده شد. آنچه در پی آمد، نمایش خیره کننده دیگری بود که جاه طلبی امارات را برای 50 سال آینده مشخص کرد.

فینال بزرگ در دو بخش بود – یکی نمایش چند رنگی از نورها و به دنبال آن یک فضای سفید بسیار عظیم که خط افق راس الخیمه را با پیام امید و جاه طلبی روشن می کرد.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303007623

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : دبی قصد دارد جایگاه خود را به عنوان یکی از شهرهای خلاق جهان ارتقا دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام