رهبران جهان در نشست هفته پایدار ابوظبی در روز دوشنبه سخنرانی خواهند کرد

ابوظبی، 16 ژانویه 2022 (وام) – اجلاس هفته پایدار ابوظبی، به میزبانی مصدر و بخشی از هفته پایداری ابوظبی، تقریباً دوشنبه، 17 ژانویه برگزار می‌شود.

این اجلاس بین ساعت 13:00 تا 21:00 GST برگزار می شود و بیش از 80 رهبر جهانی از جمله سران کشورها، سیاست گذاران و رهبران تجارت بین المللی را تشکیل می دهد، زیرا امارات متحده عربی قصد دارد دستور کار پایداری جهانی را در دست بگیرد. برگزارکنندگان روز یکشنبه گفتند که به جلو و سرعت بخشیدن به مسیرهای رسیدن به صفر خالص.

جلسات افتتاحیه اجلاس ADSW شامل سخنرانی رئیس دولت از سوی رئیس حلیمه یعقوب از سنگاپور خواهد بود که بر اهمیت اقدام جمعی آب و هوا تأکید خواهد کرد و تأثیر گسترده ای را که تغییرات آب و هوایی در حال حاضر بر زندگی و معیشت مردم گذاشته است برجسته می کند.

ADSW 2022 اولین رویداد مهم پایداری پس از کنفرانس تغییرات آب و هوایی COP26 است و به عنوان یک کاتالیزور جهانی برای COP27 که در سال 2022 در مصر برگزار می شود و COP28 که در سال 2023 توسط امارات متحده عربی میزبانی خواهد شد، عمل می کند.

دستور کار گسترده تر برای اجلاس ADSW شامل جلسات مهم در مورد انتقال انرژی جهانی، آینده حمل و نقل، پیوند انرژی سلامت، جذب و ذخیره کربن، اقتصاد آبی، و اهمیت فزاینده معیارهای زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی در تصمیم گیری است. .

اجلاس ADSW شامل سخنرانی های کلیدی، گفتگوهای کنار آتش و جلسات پانل با دیگر رهبران جهانی از جمله مارک روته، نخست وزیر هلند خواهد بود. شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه، نماینده جناب پادشاه در امور بشردوستانه و امور جوانان پادشاهی بحرین، و رئیس کمیته المپیک بحرین؛ دکتر تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیر کل سازمان بهداشت جهانی. خلدون خلیفه المبارک، مدیر عامل گروه و مدیر عامل Mubadala; ری دالیو، رئیس مشترک و مدیر سرمایه‌گذاری Bridgewater Associates، LP. مریم بنت محمد سعید المحیری، وزیر تغییر اقلیم و محیط زیست امارات؛ توماس جی ویلساک، وزیر کشاورزی ایالات متحده؛ جان کری، فرستاده ویژه ریاست جمهوری آمریکا در امور آب و هوا؛ شیخ شخبوت بن نهیان بن مبارک آل نهیان وزیر دولت.

یک رویداد سالانه از سال 2008، ADSW با بیش از 45000 نفر از 175 کشور در ADSW 2020 به یکی از جدیدترین پلتفرم های پایداری در جهان تبدیل شده است. ADSW به عنوان یک پلت فرم جهانی حامی توسعه اقتصادی، اشتراک دانش و نوآوری با “اصول 50” امارات متحده عربی که مسیری را برای شکوفایی کشور در پنج دهه آینده ترسیم می کند.

همراه با اجلاس ADSW، رویدادهایی که هنوز در ADSW در پیش است شامل مراسم افتتاحیه و مراسم جوایز جایزه پایداری زاید، اجلاس جهانی انرژی آینده، نوآوری، کانون پایداری جوانان 4، تالار گفتگوی WiSER، و مجمع مالی پایدار ابوظبی است.

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : هیئت وام و رسانه های برزیلی در مورد همکاری بحث می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام