سازمان توسعه گردشگری راس الخیمه مسیر مسابقه و حامی فنی را برای نیمه ماراتن راس الخیمه 2022 نشان می دهد

راس الخیمه، 18 ژانویه 2022 (وام) — سازمان توسعه گردشگری راس الخیمه (RAKTDA) امروز مسیر مسابقه و اسپانسر فنی نیمه ماراتن راس الخیمه 2022 را فاش کرد و یک ترکیب ستاره ای از مسابقات جهانی را اعلام کرد. دوندگان کلاس قرار است در مسابقه مورد انتظار روز شنبه، 19 فوریه به رقابت بپردازند.

آبل کیپچومبا و بریجید کوسگی از کنیا برای کسب مقام برتر در سریعترین نیمه ماراتن جهان رقابت می کنند. آنها با ورزشکاران نخبه بین المللی که اخیراً معرفی شده اند، جاکوب کیپلیمو و قهرمان فعلی نیمه ماراتن راس الخیمه 2020، ابابل یشانه، رقابت خواهند کرد.

کوسگی، رکورددار کنونی جهانی ماراتن، که قصد دارد بهترین زمان شخصی خود در نیمه ماراتن را با زمان 1:04:49 شکست دهد، یک دونده باتجربه و بسیار مورد جستجو است و یک افزوده عالی به ترکیب برجسته نخبگانی است که تاکنون تایید شده است. از دستاوردهای کوسگی می توان به مقام دوم در ماراتن بازی های المپیک XXXII، مقام اول در ماراتن لندن 2020 و 2019 و مقام دوم در نیمه ماراتن راس الخیمه 2020 اشاره کرد.

کیپچومبا به کوسگی می‌پیوندد که دومین زمان سریع را در رده مسافت نیمه ماراتن 2021 با بهترین زمان 58:07 به دست آورد. کیپچومبا برای شکست دادن بهترین زمان شخصی خود، انتظار می رود رقابتی هیجان انگیز ارائه دهد و به یک سری رکوردهای در سطح جهانی از جمله مقام اول در نیمه ماراتن والنسیا 2021 و جاده رکوردهای آدیزرو 2021 و مقام دوم در نیمه شهر ناپولی 2020 ماراتن اضافه کند..

مسابقه توقف نمایشی به جزیره خیره کننده مرجان بازخواهد گشت که در پس زمینه زیبای خلیج عربی قرار دارد.

مسیر پیشرفته نیمه ماراتن راس‌الخیمه ۲۰۲۲ که به‌خاطر یک مسیر سریع و مسطح بدنام است، از بلوار جزیره مرجان، درست روبروی دابل تری بای هیلتون و روستای پرجنب‌وجوش ریس آغاز می‌شود. سپس مسابقه دوندگان را در مسیری زیبا از جزیره می برد و از تمام مقاصد اصلی هتل عبور می کند و در امتداد جاده شیخ محمد بن سالم حرکت می کند، از خیابان الامواج دور می زند و قبل از بازگشت به نقطه شروع برای عبور از خط پایان، حرکت می کند.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303012359

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : وزارت بهداشت و پیشگیری: تزریق 24.480 دوز کوفید-19 طی 24 ساعت گذشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام