شهرهای صنعتی و منطقه آزاد گروه بنادر ابوظبی بین المللی بیش از 95 کارخانه پلیمر را جذب می کند

ابوظبی_ 4 ژانویه 2022( وام )_ گروه بنادر ابوظبی بین المللی امروز اعلام کرد که خوشه شهرهای صنعتی و مناطق آزاد آن اکنون میزبان 95 شرکت در بخش پلیمرها است که زمینی به مساحت 3,454,457 متر مربع را اشغال می کنند.

گروه بنادر ابوظبی بین المللی همچنین شاهد علاقه فزاینده بخش پلیمر به شهرهای صنعتی و خوشه منطقه آزاد خود بوده است که در 550 کیلومتر مربع زمین صنعتی و تجاری پراکنده شده است و بیش از 1500 شرکت محلی، منطقه ای و بین المللی را در خود جای داده است. بر اساس نظرسنجی مرکز آمار ابوظبی، کل سرمایه گذاری در خوشه بیش از 140 میلیارد درهم برآورد شده است.

امروزه ZonesCorp و کیزاد به عنوان پایگاه منطقه ای برای برخی از بهترین شرکت های شناخته شده در مقیاس های مختلف در بخش پلاستیک و پلیمر عمل می کنند.

بر اساس گزارش Fortune Business Insights، انتظار می‌رود بازار جهانی پلیمر از 439.28 میلیارد دلار در سال 2021 به 616.82 میلیارد دلار تا سال 2028 با نرخ رشد سالانه 5 درصدی بین سال‌های 2021 تا 2028، به دلیل کاربردهای فراوان در سراسر جهان، رشد کند.

عبدالله الهاملی رئیس خوشه شهرهای صنعتی و مناطق آزاد در بنادر ابوظبی بین المللی گفت: “در راستای افزایش تقاضا برای توسعه یک بخش ملی پلیمری قوی، ما با شرکای خود برای سرعت بخشیدن به سرمایه گذاری و نوآوری در این بخش همکاری می کنیم. تحت هدایت رهبری خردمندانه خود، ما متعهد به حمایت از استراتژی صنعتی امارات متحده عربی هستیم که هدف آن رشد بخش صنعتی و تقویت نقش آن در تحریک اقتصاد کشور است.

با توجه به نیازهای شرکت‌های فعال در بخش پلیمر از طریق دسترسی سریع و مقرون‌به‌صرفه به مواد اولیه پلیمری، بهترین زیرساخت‌های تولیدی در کلاس و خدمات لجستیکی، ما در تبدیل ابوظبی به یک قطب جهانی بزرگ برای تبدیل پلیمرها مشارکت می‌کنیم. و همچنین تلاش‌های کشور برای تنوع‌بخشی صنعتی.”

محمد الخضر الاحمد مدیر اجرایی ZonesCorp گفت: «پارک پلیمری کیزاد متعلق به شهرهای صنعتی و خوشه منطقه آزاد به طور خاص برای صنعت پلاستیک و پلیمرهای جهانی طراحی شده است و از زمان راه اندازی آن در سال 2019 به طور قابل توجهی تکامل یافته است و به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند. بخش پایین دستی پلیمرها در امارات را به حرکت درآورد.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303008432

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : وزارت بهداشت و پیشگیری: تزریق 18.821 دوز کوفید-19 طی 24 ساعت گذشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام