صحه برنده دو جایزه شناخته شده جهانی برای برتری در مراقبت های بهداشتی پرستاری است

ابوظبی، 14 ژانویه 2022 (وام) — شرکت خدمات بهداشتی ابوظبی (صحه )، بزرگترین شبکه بهداشت و درمان امارات متحده عربی، برنده دو جایزه معتبر پرستاری شده است: جایزه واحد انفورماتیک پرستاری سال 2020-2021، که در شورای همکاری خلیج فارس اعلام شد. کنفرانس توسعه نیروی کار eHealth و جایزه شاخص های کیفیت پرستاری (NDNQI) برای کیفیت برجسته پرستاری، به بیمارستان غیاثی صحه اهدا شد.

عایشه المهری، مدیر ارشد پرستاری گروه در SEHA، گفت: “پرستاران پایه و اساس شبکه ما هستند. آنها که بزرگترین بخش نیروی کار ما را تشکیل می دهند، نقش مهمی در ارتقاء تجربه بیمار دارند. مراقبت و شفقت پرستاران است که غالباً تأثیری ماندگار بر روی بیماران ما می گذارد. ، فداکاری و فداکاری.”

واحد پرستاری صحه عنوان واحد انفورماتیک پرستاری سال 2020-2021 را در کنفرانس توسعه نیروی کار eHealth GCC دریافت کرد. انفورماتیک پرستاری بخشی از خدمات پرستاری SEHA است و با هدف تمرکز بر استفاده آینده از فناوری در عمل پرستاری و مزایای آن برای بیماران ایجاد شده است. هدف این جایزه ترویج انفورماتیک پرستاری و آینده پرستاری در عصر جدید فناوری و نوآوری، با استفاده از داده های بزرگ و هوش مصنوعی در خدمات مراقبت های بهداشتی است.

دومین دستاورد اخیر برای تیم پرستاری صحه ، بیمارستان غیاثی، یک مرکز بهداشتی درمانی صحه در منطقه الظفره بود که جایزه NDNQI را برای کیفیت برجسته پرستاری دریافت کرد. این یک جایزه سالانه است که به تعالی پرستاری افتخار می کند و بهترین بیمارستان را در هر بخش به رسمیت می شناسد. دستیابی و حفظ تعالی کلی در معیارهای عملکرد پرستاری نشان دهنده تعهد قابل توجه سازمان به افزایش کیفیت مراقبت بیمار محور است.

سماح محمود، معاون رئیس گروه پرستاری و مدیر بهداشت وابسته در صحه ، گفت: “ما فوق العاده مفتخریم که توانایی های غنی پرستاران صحه را به نمایش می گذاریم. واحد پرستاری صحه بر روی اقدامات ساختاریافته تمرکز دارد، نوآوری و سلامت دیجیتال را برجسته می کند، زیرا ما به آینده نگاه می کنیم. پرستاری و مراقبت های بهداشتی. برنده شدن این جوایز یک دستاورد الهام بخش و گواهی بر زمان، تلاش و سرمایه گذاری مستمر تیم پرستاری ما برای موفقیت صحه ، علاوه بر تلاش های خستگی ناپذیر آنها در ارائه مراقبت از بیماران در سطح جهانی است.”

حسین علی-وام
http://wam.ae/en/details/1395303011061

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : وزیر بازرگانی چاد: ما مشتاقیم از تجربه اقتصادی امارات متحده عربی بهره مند شویم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام