صندوق خلیفه با eBay برای حمایت از صادرات کالاهای کوچک و متوسط ابوظبی در سراسر جهان همکاری می کند

ابوظبی، 11 ژانویه 2022 (وام) — صندوق خلیفه برای توسعه سازمانی با eBay به عنوان آخرین شریک ابتکار e-Empower، تحت برنامه Abu Dhabi Inspires شریک شده است.

هدف از این مشارکت، ارتقای بیشتر اکوسیستم تجارت الکترونیک ابوظبی است و در عین حال با دستور تنوع بخشیدن به اقتصاد امارات و افزایش صادرات غیرنفتی به بازارهای بین‌المللی نیز هماهنگ است.

این مشارکت مشترک باعث می شود که شرکت های کوچک و متوسط ​​مستقر در ابوظبی و شرکت های متوسط ​​بزرگ از مزایای مختلفی برای ایجاد رشد و تشویق شرکت های کوچک و متوسط ​​ابوظبی برای سرمایه گذاری در صادرات جهانی کالاها و خدمات خود بهره مند شوند.

به عنوان بخشی از مشارکت eBay با e-Empower، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند انتظار داشته باشند که جعبه ابزاری با راهنمای و بهترین روش‌ها برای فروش در eBay به عنوان یک فروشنده مستقل، 200 لیست رایگان و یک پیشنهاد منحصر به فرد برای محدودیت‌های فروش بالاتر دریافت کنند. شرکت‌های بزرگ متوسط ​​واجد شرایط دریافت برنامه آموزشی شخصی با کارشناسان eBay، محدودیت‌های فروش بالاتر، اشتراک مکمل فروشگاه eBay به مدت یک چهارم، و همچنین یارانه ادغام و مزایای بازاریابی خواهند بود.

محمد علی الشرفه الحمادی، رئیس اداره توسعه اقتصادی ابوظبی و رئیس صندوق خلیفه برای توسعه بنگاه ها، اظهار داشت: “صندوق خلیفه به عنوان سازمان پیشرو توسعه SME در امارات متحده عربی، دائما به دنبال ایجاد مشارکت با صنعت پیشرو است. نهادهایی مانند eBay، که دانش ارزشمند و منابع فراوانی را در اختیار e-Empower قرار می دهند.

“صندوق خلیفه همچنان متعهد به تقویت تمام جنبه های اکوسیستم کارآفرینی ابوظبی، با تاکید ویژه بر ارائه حمایت بیشتر از عملکردهای صادرات بین المللی است.”

وی افزود: «E-Empower یکی از تأثیرگذارترین و تأثیرگذارترین طرح‌هایی بوده است که صندوق خلیفه تا کنون راه‌اندازی کرده است، با صدها ساعت راهنمایی و مجموعه گسترده‌ای از شرکت‌های ابوظبی که فروشگاه‌های تجارت الکترونیک خود را ایجاد کرده‌اند؛ اکنون صندوق خلیفه در حال تمرکز است. در مورد حمایت بیشتر از چارچوبی که شرکت های ابوظبی می توانند کالاهای خود را صادر کنند و با جهان گسترده تر تجارت کنند.”

جنی هوی، مدیر کل بازارهای نوظهور جهانی در eBay، گفت: “ما از فرصت همکاری با صندوق خلیفه برای حمایت و رشد شرکت های کوچک و متوسط ​​در امارات متشکریم. به عنوان یکی از بازارهای هدف ما، ما شاهد پتانسیل بسیار خوبی در امارات هستیم و مایل به کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​محلی برای جهانی شدن و سهولت سفر خود هستند. با بیش از 159 میلیون خریدار در سراسر جهان در 190 بازار و 250 میلیون جستجو در روز، eBay در را به روی هر کسب‌وکار محلی برای تبدیل شدن به یک بازیگر جهانی باز می‌کند. تنها در سال گذشته، ما شاهد رشد بیش از 28 نفر بودیم. درصد از فروشندگان امارات متحده عربی در eBay، و ما قصد داریم از طریق برنامه‌های رشد و پشتیبانی مختلف که برای هر کسب‌وکار مرتبط سفارشی شده‌اند، حمایت خود را از کسب‌وکارهای محلی ادامه داده و گسترش دهیم.”

e-Empower ابتدا در سپتامبر 2020 با هدف حمایت از کارآفرینان ابوظبی راه اندازی شد تا از دیجیتالی شدن کامل مشاغل خود و کمک به توانایی کلی آنها برای رشد در اقتصاد دیجیتال کمک کند. از زمان آغاز به کار، e-Empower با آمازون، خدمات وب آمازون، Akshaak و noon شریک شده است که بیش از 1200 شرکت کوچک و متوسط ​​فروشگاه های تجارت الکترونیک خود را بهینه کرده و توسعه داده اند.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303010006

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : دولت امارات متحده عربی “ستاد کدگذاران” را برای توانمندسازی جوامع محلی و جهانی کدگذاری راه اندازی می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام