عبدالله بن زاید با هیئتی از رهبران گروه توافق ابراهام از بریتانیا دیدار میکند

ابوظبی_ 13 ژانویه 2022 ( وام )_ شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه و همکاری بین‌الملل، با یک هیئت بلندپایه از گروه توافقات ابراهام بریتانیا، یک سازمان غیرانتفاعی که هدف آن حمایت از اجرای توافقنامه تاریخی ابراهام در خاورمیانه است، پذیرفت.

در این دیدار، طرفین درباره تلاش‌های این گروه برای حمایت از اجرای توافق‌نامه ابراهام در منطقه و ارتقای تسامح و همزیستی بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست همچنین تقویت روابط استراتژیک بین امارات و انگلیس و همکاری و هماهنگی آنها برای ارتقای امنیت و ثبات در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

شیخ عبدالله از سفر این هیئت استقبال کرد و از کمک های مثبت و ملموس آنها در حمایت از توافقنامه های صلح در خاورمیانه قدردانی کرد.

او همچنین از کار این گروه که منجر به امضای قرارداد همکاری با شاراکا، یک سازمان غیرانتفاعی که توسط جوانان کشورهای شورای همکاری خلیج عربی و اسرائیل تأسیس شده است، تمجید کرد.

وی تاکید کرد که صلح به ایجاد پل های تسامح و همزیستی میان مردم کمک می کند و آرزوهای آنها را برای توسعه، پیشرفت و رفاه برآورده می کند.

شیخ عبدالله افزود که استفاده از توافقات ابراهام به بهبود امنیت در منطقه، ایجاد جوامع باثبات و تضمین آینده روشن تر کمک خواهد کرد.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303010748

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : رسمی: سرمایه گذاران شورای همکاری خلیج عربی 1 درصد از اوراق قرضه صادر شده اتحادیه اروپا را برای بهبود اروپا خریداری می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام