مریم المهیری در انجمن جوانان ایرنا بر نقش جوانان در شکل‌دهی واکنش جهانی به تغییرات اقلیمی تاکید می کند

دبی_ 16 ژانویه 2022 ( وام )_ مریم بنت محمد المهیری وزیر تغییرات آب و هوا و محیط زیست، در مجمع جوانان ایرنا در سال 2022 که با موضوع “راه حل های رهبری جوانان برای تسریع انتقال انرژی و دستیابی به اهداف اقلیمی” به عنوان بخشی از دوازدهمین نشست مجمع ایرنا برگزار شد، شرکت کرد. .

هدف از این رویداد برجسته کردن سهم جوانان در توسعه راه حل هایی بود که می توانند روند گذار به انرژی های تجدیدپذیر را سریع ردیابی کنند و زمینه های اصلی گذار جهانی انرژی را که به حمایت جوانان نیاز دارند، شناسایی کنند.

وزیر در سخنان افتتاحیه خود خطاب به حضار نمایندگان جوانان گفت: “تاکنون واضح است که مشارکت و رهبری شما نقشی اساسی در تحقق یک انتقال انرژی پایدار عادلانه و فراگیر ایفا می کند. نوآوری های شما به صورت جمعی و فردی به توسعه انرژی های تجدید پذیر کمک خواهد کرد. که انتقال انرژی را تسریع می‌کند و جهان را در مسیری برای دستیابی به اهداف آب و هوایی قرار می‌دهد، دانش، علم و فناوری، و شما را در شکل‌دهی واکنش ما به تغییرات اقلیمی مشارکت می‌دهد.”

وی افزود: “اینجا در امارات متحده عربی، ما قویاً به توانایی جوانان خود برای ایفای نقش فعال در تقویت اقدامات اقلیمی اعتقاد داریم. آنها در خط مقدم تحقق جاه طلبی خالص ما خواهند بود. در طول سه دهه آینده، ما به نوآوران جوان تکیه خواهیم کرد تا به ما کمک کنند تا با توسعه راه حل های هوشمند آب و هوایی که برای موفقیت ما در خنثی سازی امارات متحده عربی تا سال 2050 از آب و هوای خنثی باشد، به ابتکار استراتژیک خالص صفر تا سال 2050 دست یابیم.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303011483

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات 3067 مورد جدید کووید-19، 1055 بهبودیافته، 3 مورد فوت در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام