مستند “1971” وام 21.5 میلیون بازدید تلویزیونی 36.4 میلیون بازدید از رسانه های اجتماعی در سراسر جهان را به ثبت رساند

ابوظبی_ 5 ژانویه 2021 ( وام )_ مستندی با عنوان “1971” که توسط خبرگزاری امارات (وام) به مناسبت پنجاهمین روز ملی امارات تهیه شده است، در رسانه های بین المللی و پلتفرم های رسانه های اجتماعی موفق شده است.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط یک شرکت مشاوره تخصصی، این مستند از زمان انتشار در دسامبر گذشته حدود 21.5 میلیون بازدید در شبکه های تلویزیونی بین المللی به ثبت رسانده است که تعداد بازدیدها در شبکه های اجتماعی به حدود 36.4 میلیون نفر رسیده است که مجموع بازدیدها را به 57.9 میلیون نفر رساند.

این مستند 13 دقیقه ای راهپیمایی اتحادیه را روایت می کند که پایه های آن توسط پدر موسس مرحوم شیخ زاید بن سلطان آل نهیان گذاشته شد.

این تجربه توسعه کشور را ارائه می‌کند که سرشار از دستاوردهای پیشگامانه در همه حوزه‌ها استبه لطف چشم‌انداز آینده‌نگر رهبری خردمند و رویکرد متمایز آن مبتنی بر سرمایه‌گذاری در سرمایه انسانی و توانمندسازی مردم امارات است
به همین مناسبت، محمد جلال الریسی مدیرکل خبرگزاری امارات (وام) از گستردگی و بازدیدهای زیاد این فیلم ابراز غرور کرد، به ویژه اینکه این فیلم اولین مستند تولید شده توسط این فیلم وام برای برجسته کردن سفر توسعه 50 ساله الهام بخش امارات است.

وی خاطرنشان کرد: گسترش جهانی این مستند محصول تلاش وام برای ایجاد و تقویت مشارکت خود با رسانه های بین المللی و انعقاد قراردادهای همکاری با معتبرترین رسانه های جهان است.

الریسی افزود وام به اجرای استراتژی خود برای تقویت روابط خود با رسانه های سراسر جهان، ایجاد مشارکت، تبادل تجربیات و بررسی فرصت های همکاری، در راستای چشم انداز امارات برای تقویت روابط با کشورهای جهان ادامه می دهد.

وی در مورد سفر توسعه امارات متحده عربی که به یک الگوی جهانی تبدیل شده است، گفت: “ما مشتاقیم نقش خود را به عنوان خبرگزاری ملی امارات در برجسته کردن این سفر و چشم انداز آینده این کشور ایفا کنیم که تلاش های ما را برای گسترش همکاری ها سوق می دهد.

مدیر کل وام گفت که دوبله این مستند به هشت زبان انگلیسی، فرانسوی، چینی، روسی، پرتغالی، اسپانیایی، ترکی و اوکراینی در موفقیت آن نقش داشته است.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303008672

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : جشنواره شیخ زاید سه رکورد جهانی گینس را با بزرگترین آتش بازی 40 دقیقه ای ثبت می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام