مقاله تحقیقاتی جدید برای بررسی همکاری های بالقوه هیدروژن سبز بین امارات متحده عربی، انگلستان

دبی، 9 ژانویه 2022 (WAM) – یک مقاله تحقیقاتی جدید به بررسی همکاری‌های بالقوه هیدروژن سبز بین امارات متحده عربی و بریتانیا، به عنوان بخشی از تعهد مشترک بین سازمان جهانی اقتصاد سبز (WGEO) می‌پردازد. پلت فرم بین المللی مبتنی بر ائتلاف ها برای فعال کردن رشد اقتصادی سبز و Zest Associates.

این گزارش که توسط HSBC حمایت می شود، به دنبال کشف فرصت های متقابل برای سرعت بخشیدن به توسعه بازارهای مربوطه هیدروژن پاک در امارات و بریتانیا است. تحقیقات آن رهبران تجاری، انجمن های صنعتی، سیاست گذاران، نوآوران و دانشگاهیان را در هر دو کشور درگیر خواهد کرد.

“از آنجایی که امارات و بریتانیا به دنبال تعمیق روابط تجاری خود و تشویق سرمایه گذاری و نوآوری در فناوری کم کربن هستند، بسیار مهم است که فضاهایی برای گفتگو و تبادل نظر ایجاد کنیم که منجر به اقدام عملی واقعی شود. این گزارش با سعید محمد الطایر، رئیس WGEO گفت: هدف WGEO فعال کردن و اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های سبز بانکی و پایدار با پیوند فناوری، ظرفیت‌سازی و مالی است.

این مقاله تحقیقاتی فرصت‌های موجود در فضای سبز هیدروژن بین دو کشور را با پیشنهادات مقیاس‌پذیر برای همکاری‌ها و مشارکت‌ها بررسی می‌کند. اولویت‌های نوآوری، مشخصات شرکت‌های هیدروژنی را ترسیم می‌کند و به چگونگی همکاری سیاست‌گذاری و نظارتی بین امارات متحده عربی و بریتانیا می‌تواند تجارت را تسهیل کند، سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی را تشویق کند و اعتبار هیدروژن کم کربن را تضمین کند.

تحقیقات برای این گزارش شامل جلسات و کارگاه های ذینفعان برای آزمایش و اعتبارسنجی یافته ها خواهد بود. همچنین در نیمه اول سال 2022 یک میزگرد در مورد نتیجه گیری گزارش برگزار خواهد شد.

عبدالفتاح شرف، مدیرعامل HSBC امارات متحده عربی و رئیس اینترنشنال، گفت: “HSBC متعهد به کمک به انتقال به صفر خالص است و این تحقیق به بهبود درک چگونگی استفاده از مزایای اقتصادی و زیست محیطی هیدروژن در سفرهای کم کربن کمک می کند. امارات و انگلستان.”

Zest Associates، یک شرکت مشاوره پایداری مستقر در دبی با پیوندهایی با بریتانیا و تخصص در امور مالی سبز، سیاست‌گذاری و نوآوری فناوری پاک، تحقیقات این گزارش را رهبری می‌کند.

جفری بیر، مدیر عامل شرکت Zest Associates گفت: “هدف ما این است که نشان دهیم چگونه امارات و بریتانیا می توانند از جاه طلبی به عمل حرکت کنند.” “ما بازیگران کلیدی – بزرگ و کوچک – را گرد هم می‌آوریم تا فرصت‌های مشترک را شناسایی کنیم و نشان دهیم که چگونه همکاری منافع متقابل را برای همه طرف‌ها به ارمغان می‌آورد. این گزارش گام‌های عملی را که امارات متحده عربی و بریتانیا می‌توانند برای ایجاد شرایط برای پاکسازی بردارند، بیان می‌کند. بازار هیدروژن رشد کند، در حالی که در عین حال شرکت ها و نوآوران را برای تسریع معاملات و توسعه فناوری در هیدروژن پاک هماهنگ می کند.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303009470

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : محمد بن زاید از دبیرکل سازمان ملل تماس تلفنی دریافت کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام