نمایش جاده ای جام جهانی باشگاه های فیفا امارات 2021 در ماه فوریه آغاز می شود

ابوظبی، 13 ژانویه 2022 (وام) — نمایش تلفن همراه برای جام جهانی باشگاه های فیفا 2021 که توسط Alibaba Cloud ارائه شده است، در مقدمه مسابقات مورد انتظار، که از 3 تا 12 فوریه برگزار می شود، آغاز می شود. 2022.

طرفداران فوتبال در سرتاسر امارات این شانس را خواهند داشت که با مجموعه ای از فعالیت های تجربی که شامل فرصتی برای دیدن جام برنده جام جهانی باشگاه های فیفا و دیدار با دابی، طلسم رسمی مسابقات است، شرکت کنند.

این نمایش جاده ای بخشی از برنامه های تعامل فیفا و کمیته سازماندهی محلی است. هدف آن تأثیر مثبت بر جامعه با ترویج یک سبک زندگی فعال در میان جوانان منطقه و در عین حال افزایش آگاهی در مورد رقابت است. مقاصد برنامه ریزی شده شامل مراکز خرید و سایر مکان های عمومی مانند اکسپو 2020 است.

طرفداران همچنین چشمان خود را جشن می گیرند و حتی با جام معتبر جام باشگاه های جهان فیفا عکس می گیرند. جام نمادین، که برای اولین بار در نسخه 2005 جام باشگاه های جهان در ژاپن به نمایش گذاشته شد، در قلب نمایشگاه جاده ای قرار دارد.

علاوه بر این، دابی مورد علاقه جمعیت با بازگشت او به عنوان طلسم رسمی جام جهانی باشگاه‌های فوتبال 2021 به هواداران در هر سنی خوش آمد می‌گوید. غزال جوان خوش‌گذران عربی چهار بار به نمایندگی از این رقابت‌ها در امارات حضور داشته است، اولین بار در سال 2009 و بیشتر. اخیرا در سال 2018
محمد عبدالله حزام الظهری، سخنگوی کمیته سازماندهی محلی جام جهانی باشگاه های فیفا امارات، در مورد این اعلامیه، گفت: “ما بسیار خوشحالیم که از بازگشت دابی به جامعه و برنامه های نمایش جاده ای خود قبل از مسابقات مورد انتظار استقبال می کنیم. برنامه های اجتماعی ما. بخش مهمی از میزبانی جام باشگاه های جهان در ابوظبی، پایتخت جهانی ورزش، برای پنجمین بار است.

ما می‌خواهیم تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را به طرفداران ارائه دهیم، تجربه‌ای که تأثیر مثبتی بر جامعه بگذارد و الهام‌بخش مشارکت ورزشی و سبک زندگی سالم باشد.»
این نمایش جاده ای هیجان انگیزی را پیش از بازی افتتاحیه بین قهرمان اتحادیه میزبان باشگاه الجزیره و نماینده OFC آ اس پیره در 3 فوریه ایجاد خواهد کرد.

سایر باشگاه های شرکت کننده به ترتیب چلسی اف سی، سی اف مونتری، الهلال اس اف سی، الاهلی اس سی و اس ای پالمیراس هستند که به ترتیب برندگان لیگ قهرمانان یوفا، کونکاکاف، AFC و CAF و CONMEBOL لیبرتادورس هستند.

طبق آخرین توصیه مقامات بهداشتی محلی، کودکان زیر 12 سال در مسابقات شرکت نخواهند کرد. دارندگان بلیت بالای 12 سال باید هم کارت سبز خود را در برنامه ALHOSN و هم نتیجه آزمایش PCR منفی را ارائه دهند که بیش از 48 ساعت اعتبار ندارد تا بتوانند به محل برگزاری مسابقه وارد شوند.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303010658

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات 2511 مورد جدید کووید-19، 795 بهبودیافته، 3 مورد فوت در 24 ساعت گذشته را اعلام مي كند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام