هفته اهداف جهانی اکسپو 2020 دبی با سخنرانی الهام بخش یک مقام سازمان ملل آغاز می شود

دبی، 16 ژانویه 2022 – پیش‌بینی‌های سفارشی الهام‌بخش و سخنرانی معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در الوصل پلازا در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در شامگاه شنبه آغازی دیدنی برای هفته اهداف جهانی اکسپوی جهانی بود. این اولین بار است که این رویداد سالانه دور از مجمع عمومی سازمان ملل در شهر نیویورک برگزار می شود.

پیشرفت جمعی به سمت 17 هدف توسعه پایدار (SDGs)، با هدف ایجاد آینده ای بهتر و عادلانه تر برای همه تا سال 2030، زیربنای آخرین هفته موضوعی اکسپو است که با همکاری سازمان ملل برگزار می شود و تا شنبه آینده، 22 ژانویه ادامه دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، پیش‌بینی‌های سفارشی گنبد الوصل – بزرگترین صفحه نمایش 360 درجه در جهان – را از ساعت 18:30 به وقت گرینویچ روز شنبه (15 ژانویه) روشن کردند. پس از مدت کوتاهی، دسته‌ای از پرچم‌های SDG سازمان ملل که توسط حامیان SDG حمل می‌شد، و همچنین سخنرانی مهمان ویژه آمینه جی محمد، معاون دبیر کل سازمان ملل متحد.

آمینه جی محمد گفت: “ده میلیون بازدیدی که اکسپو 2020 تاکنون دریافت کرده است نشانه روشنی است که مردم، دولت ها، مشاغل و سازمان ها از سراسر جهان مشتاق تغییر، مشتاق امید و آماده گردهم آمدن هستند.

“این به تک تک ما، به صورت فردی و جمعی بستگی دارد که این مشارکت را به مشارکت و سرمایه‌گذاری تبدیل کنیم که زندگی مردم را در همه جا بهبود بخشد. با توجه به اهداف جهانی که در تار و پود اکسپو 2020 تنیده شده‌اند، نمی‌توانم مناسب‌تر فکر کنم. جایی برای ما برای تجدید تعهد مشترکمان برای عمل به وعده هایی که در سال 2015 داده بودیم.”

مجمع عمومی سازمان ملل متحد دستور کار 2030 برای توسعه پایدار را که شامل 17 SDG است در سپتامبر 2015 تصویب کرد.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303011401

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : پلیس سوار دبی – ایمنی، امنیت، زیبایی و حضور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام