وزیر امور خارجه و همکاری پرتغال می گوید امارات با اکسپو 2020 دبی همه گیر را به چالش می کشد

دبی، 14 ژانویه 2022 (WAM) – فرانسیسکو آندره، وزیر امور خارجه پرتغال، وزیر امور خارجه پرتغال با اکسپو 2020 دبی، 192 کشور را گرد هم آورد و در عین حال اقدامات احتیاطی سختگیرانه را برای اطمینان از سلامت و ایمنی همه افراد درگیر انجام داد، امارات متحده عربی با همه گیری جهانی مبارزه کرد. و کوپریشن ضمن گرامیداشت روز ملی پرتغال در اکسپو 2020 دبی با حضور ریم بنت ابراهیم الهاشمی، وزیر دولت در امور همکاری های بین المللی و مدیر کل اکسپو 2020 دبی، گفت.

پرتغال با برنامه‌ای مملو از نمایش‌های فرهنگی، با حضور آندره، لوئیس کاسترو، کمیسر کل پرتغال در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی، و چندین مقام اماراتی و پرتغالی جشن گرفت.

در این جشن اجرای موسیقی محلی پرتغال اجرا شد که حاضران از آن استقبال کردند.

در جریان این رویداد، آندره چشم انداز رهبری امارات متحده عربی را ستود و اظهار داشت: “امارات و پرتغال روابط و روابط دیپلماتیک عمیقی دارند و ما قصد داریم در آینده نزدیک روابط اقتصادی و سرمایه گذاری خود را تقویت کنیم.”

وی افزود: “اکسپو 2020 دبی فرصتی برجسته برای کارآفرینان و سرمایه گذاران است تا فرهنگ ها، نظرات و فرصت ها را با مخاطبان زیادی به اشتراک بگذارند. پاویون پرتغال بازدیدکنندگان را به سفری نامحدود برای کاوش در پرتغال دعوت می کند.”

“رویداد بزرگ بین المللی در یک زمان حساس در حال برگزاری است. هدف ما ترویج پرتغال به عنوان یک اقتصاد مدرن و پایدار است که فرهنگ ها را به هم پیوند می دهد و روابط عالی را با کل جهان حفظ می کند. ما مشتاقانه در حال ایجاد مشارکت های جدید با امارات در همه زمینه ها هستیم.” وی در ادامه افزود.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303011182

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : گروه توافقنامه آبراهام بریتانیا و شراکه تفاهم نامه همکاری برای ترویج و گسترش پیمان آبراهام امضا می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام