63 / 100

پنجاهمین جشن رسمی روز ملی امارات

ابوظبی، 5 نوامبر 2021 (وام) – کمیته جشن های سالگرد طلایی امارات اعلام کرد که مراسم رسمی بزرگداشت پنجاهمین روز ملی امارات در 2 دسامبر، در هاتای دبی برگزار می شود.

مردم سراسر امارات می توانند این برنامه را در تاریخ 2 دسامبر ساعت 5:30 بعد از ظهر در وب سایت رسمی روز ملی امارات و در تمام کانال های تلویزیونی محلی به صورت زنده تماشا کنند.

این نمایش تئاتری دیدنی بینندگان را به سفری در تاریخ این سرزمین می برد و از چهارم تا دوازدهم دسامبر برای عموم آزاد است.

هاتا با فاصله مساوی از هر هفت امارت، یک مکان تاریخی قابل توجه و یک مقصد گردشگری پر جنب و جوش و هیجان انگیز است. این شهر دارای شگفتی‌های طبیعی خیره‌کننده و چشم‌اندازی خوش‌منظره با سدها، دریاچه‌ها و دره‌های پر از بناهای تاریخی است.

این منطقه در سال های اخیر شاهد چندین پروژه عمرانی و تنها در سال جاری شش پروژه جدید بوده است. در اوایل ماه گذشته، اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور،

نخست وزیر و حاکم دبی، یک طرح توسعه جامع را در حتا فاش کرد که شامل ساخت ساحل و دریاچه جدید و سیستم های حمل و نقل برای دامنه های کوهستانی است. – فونیکولار و طولانی ترین پیاده روی کوهستانی در امارات. این پروژه ها به عنوان بخشی از برنامه توسعه 20 ساله هاتا رونمایی شدند.

این شهر 3000 ساله یک مرکز استراتژیک است که زمانی مسیر تجاری و گذرگاهی برای کاروان‌ها و مسافران بود که مردم را از اطراف به هم وصل می‌کرد. هاتا نمایانگر بخشی از تاریخ غنی امارات و داستان مردم آن است و به عنوان مکانی بهینه برای نمایشی در برابر یک بوم نقاشی طبیعی گیرا عمل می کند.

شیخه الکتبی، رئیس استراتژی خلاقانه سال 50، اظهار داشت: “پنجاهمین جشن رسمی روز ملی امارات متحده عربی نمایشی دیدنی خواهد داشت که پیوندهای عمیق بین مردم، طبیعت و فناوری را برجسته می کند.

در سد هاتا و احاطه شده توسط کوه های هاجر. ، تجربه تئاتر شناور بینندگان را به سفری در تاریخ این سرزمین قبل از شروع اتحادیه و در طول 50 سال پس از آن می برد. نمایش از طریق داستان سرایی خلاقانه و هنری بی نظیر، دستاوردهای این کشور را نیز روشن خواهد کرد.

امروز و یک نگاه اجمالی منحصر به فرد به آینده امیدوار کننده ای که در انتظار همه کسانی است که امارات را وطن خود می نامند، ارائه دهید.”

WAM / Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام