کنفرانس رسانه ای کوفید-19: بازگشت تدریجی به یادگیری در کلاس برای دانش آموزان در امارات متحده عربی

ابوظبی_ 19 ژانویه 2022 ( وام )_ هزاع المنصوری سخنگوی رسمی بخش آموزش امارات در جریان نشست رسانه ای دولت امارات متحده عربی در مورد همه گیری ویروس کرونا (کوفید-19) از بازگشت تدریجی آموزش درون کلاسی در امارات در دو گروه خبر داد.

گروه اول در 24 ژانویه و گروه دوم در 31 ژانویه باز خواهند گشت.

دکتر فریده الحسنی سخنگوی رسمی بخش بهداشت امارات متحده عربی، ضمن اشاره به اولویت های رهبری کشور، سلامت و ایمنی جامعه، بر اهمیت رعایت اقدامات پیشگیرانه مربوطه تاکید کرد.

الحسنی در این نشست گفت که امارات یک مدل متمایز از مدیریت انعطاف‌پذیر مدیریت بحران همه‌گیری و کوفید-19 است. وی تاکید کرد که آمادگی کشور نتیجه همکاری و هماهنگی بین مقامات ملی و بخش‌های ذیربط است که در قالب یک تیم برای اجرای دستورالعمل‌های رهبری امارات همکاری می‌کنند.

تلاش های ملی همه مقامات فدرال و محلی و نهادهای خصوصی برای ایجاد یک محیط سالم برای اعضای جامعه ادامه دارد. او افزود که مقامات تیم های تخصصی با کارکنان حرفه ای را برای اطمینان از سلامت و ایمنی شهروندان، ساکنان و بازدیدکنندگان به کار می گیرند.

تلاش ملی بیمارستان‌های کشور در زمینه درمان کوفید-۱۹، فراهم کردن یک محیط پیشگیرانه سالم و همه بیمارستان‌ها است. وی افزود: مقامات بهداشتی کاملاً آماده ارائه بهترین خدمات بهداشتی به شهروندان، ساکنان و بازدیدکنندگان کشور هستند.

دکتر الحسنی تاکید کرد که بخش بهداشت با ارائه واکسن به تمام اقشار واجد شرایط جامعه به مصونیت جمعی دست می یابد. وی اظهار داشت که 100 درصد جمعیت اولین دوز واکسن کوفید-19 خود را دریافت کرده اند در حالی که 93.19 درصد به طور کامل واکسینه شده اند.

وی تاکید کرد: امارات متحده عربی مایل است واکسن های تایید شده را در مراحل اولیه و به صورت رایگان در تمام مراکز بهداشتی در سراسر کشور ارائه کند تا به مصونیت جمعی دست یابد و از سلامت مردم محافظت کند.

وی گفت: “مطالعات نشان داده است که آمپول های تقویت کننده به طور قابل توجهی عفونت ها و عوارض را کاهش می دهند. ما از افراد بالای 18 سال می خواهیم به ویژه افراد مسن و کسانی که بیماری های مزمن دارند، واکسن های تقویت کننده تزریق کنند.” وی افزود: بحران بهداشتی نشان داده است که رعایت اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از جمعیت، همراه با کمپین های واکسیناسیون، کلیدی است.

او همچنین بر اهمیت اتخاذ عادات و شیوه های سالم برای تضمین سلامت و ایمنی جامعه مانند پوشیدن ماسک صورت، اطمینان از فاصله گذاری اجتماعی، پاکسازی منظم و انجام آزمایشات منظم تاکید کرد.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303013010

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات متحده عربی 2207 مقاله تحقیقاتی مرتبط با اهداف توسعه پایدار سازمان ملل را طی سال‌های 2018-2021 منتشر می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام