یک مقام ارشد: سنگاپور مشتاق کشف فرصت ها با امارات به سمت اقتصاد کم کربن است

ابوظبی_ 19 ژانویه 2022 ( وام )_ یک مقام ارشد سنگاپور گفت که سنگاپور مشتاق همکاری با امارات از طریق پروژه ها و راه حل های جدید و همچنین تبادل تخصص برای دستیابی به اقتصاد کم کربن است.

گریس فو های ین وزیر پایداری و محیط زیست جمهوری سنگاپور که برای هفته پایداری ابوظبی از امارات متحده عربی بازدید کرده بود، گفت که امارات ایده ها و استراتژی های زیادی برای کربن زدایی اقتصاد خود دارد و “دقیقا اینجاست. سنگاپور نیز در حال حرکت است.”

وزیر “در این سفر کربن‌زدایی، فرصت‌ها و فناوری‌های جدید زیادی وجود خواهد داشت. بنابراین، من اینجا هستم تا فرصت‌هایی را برای همکاری در این مرحله جدید توسعه پایدار کشف کنم.”

گریس فو در مصاحبه ای با خبرگزاری امارات (وام) گفت که یکی از مناطق مورد علاقه سنگاپور برای کاوش در اینجا، غذای پایدار است که وزیر گریس فو معتقد است امارات در این زمینه پیشرفت خوبی دارد.

او گفت: “ما به دنبال تولید کم کربن و با راندمان بالا هستیم زیرا منابع بسیار کمیاب هستند. ما می خواهیم مصرف آب، مصرف انرژی خود را کاهش دهیم و بهترین سیستم را در آنجا داشته باشیم تا بتوانیم مواد غذایی را به طور پایدار تولید کنیم.” سنگاپور در حال توسعه یک منطقه جدید، مشابه دره فناوری غذایی امارات متحده عربی است تا به اهداف امنیت غذایی خود دست یابد.

Food Tech Valley که سال گذشته توسط جنابعالی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم معاون رئیس ، نخست وزیر و حاکم دبی راه اندازی شد، ابتکاری است که با ایجاد یک شهر مدرن یکپارچه که به عنوان یک مرکز عمل می کند برای محصولات غذایی و کشاورزی مبتنی بر فناوری پاک در آینده و یک انکوباتور برای محققان، کارآفرینان، استارت آپ ها و کارشناسان صنعت ، تولید غذای امارات متحده عربی را سه برابر کند.

در همین حال، منطقه لیم چو کانگ در سنگاپور به یک منطقه کشاورزی با فناوری پیشرفته تبدیل خواهد شد که می تواند تولید غذا را به شیوه ای پایدار و کارآمد از نظر منابع افزایش دهد، با هدف تقویت امنیت غذایی سنگاپور.

ما در حال گفتگو با وزیر تغییرات آب و هوا و محیط زیست [امارات متحده عربی] هستیم تا بررسی کنیم که آیا می‌توانیم پروژه‌هایی را ارائه دهیم و شاید برخی از فناوری‌ها را آزمایش کنیم.

یکی دیگر از زمینه های مورد علاقه استراتژی خالص صفر امارات است. وزیر گریس فو گفت: «صحبت با برخی از وزرا و تصمیم گیرندگان امارات در مورد اینکه آنها چگونه گذار به [اقتصاد خالص صفر] را می بینند بسیار جالب بود زیرا ما نیز به دنبال مسیر صفر خالص هستیم و بدیهی است که به دنبال راه حل های جدید هستیم

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303012807

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : سخنرانان و اعضای پارلمان جهان حمله شبه نظامیان حوثی به تأسیسات غیرنظامی در امارات را محکوم کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام