گلاسگو، 2 نوامبر 2021 (وام) – ماموریت نوآوری کشاورزی برای آب و هوا – یک ابتکار جدید بزرگ به رهبری امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) و ایالات متحده (ایالات متحده) با حمایت بیش از 30 دولت – به طور رسمی امروز راه اندازی شد

و از افزایش سرمایه گذاری 4 میلیارد دلاری آمریکا برای تسریع نوآوری در کشاورزی و سیستم های غذایی هوشمند با آب و هوا طی پنج سال آینده خبر داد. امارات متعهد شده است که به عنوان بخشی از این طرح، یک میلیارد دلار افزایش سرمایه گذاری کند.

این ابتکار که به عنوان بخشی از اجلاس رهبران جهانی در بیست و ششمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل (COP26) راه اندازی شد، با هدف افزایش و تسریع نوآوری در سیستم های کشاورزی و غذایی در حمایت از اقدامات آب و هوایی انجام شد.

نزدیک به 25 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای از کشاورزی است. AIM for Climate بر استفاده از بازده اقتصادی با پتانسیل بالا و ایجاد شغل از سرمایه گذاری در نوآوری در بخشی متمرکز است که بیش از 2 میلیارد نفر را استخدام می کند و جمعیت رو به رشد جهان را تغذیه می کند.

دکتر سلطان احمد الجابر، فرستاده ویژه امارات متحده عربی برای تغییرات اقلیمی و وزیر صنعت و فناوری پیشرفته، گفت: “AIM for Climate بر بخشی تمرکز دارد که قبلاً از نظر فرصت هایی که برای اقدام جهانی آب و هوا ارائه می دهد نادیده گرفته شده است.

این ابتکار رویکرد کل نگر و فراگیر امارات متحده عربی به اقدام اقلیمی را نشان می دهد، که مشخصه پیشنهاد ما برای میزبانی COP28 است. امارات متحده عربی قبلاً با سرمایه گذاری بیش از 17 میلیارد دلار در انرژی پاک در سراسر جهان، تغییراتی را در بخش انرژی از طریق نوآوری و رشد سبز ایجاد کرده است

. AIM for Climate گسترش هوشمندانه این استراتژی سرمایه گذاری است و امارات متحده عربی خوشحال است که به عنوان بخشی از این ابتکار عمل، 1 میلیارد دلار را متعهد می شود.”

جان کری، فرستاده ویژه ریاست جمهوری ایالات متحده در امور آب و هوا، گفت: “ایالات متحده مفتخر است که در کنار امارات متحده عربی و بیش از 80 شریک در سراسر جهان، ابتکار ماموریت نوآوری کشاورزی برای آب و هوا را راه اندازی می کند. سرمایه گذاری در نوآوری کشاورزی هوشمند برای آب و هوا بسیار مهم است.

برای رسیدگی به بحران آب و هوا. نوآوری می تواند انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهد، جمعیت رو به رشد جهان را تغذیه کند، و به کشاورزان و دامداران کمک کند تا تغییرات آب و هوایی را کاهش دهند و با آن سازگار شوند. AIM for Climate شروعی چشمگیر دارد

و 4 میلیارد دلار افزایش سرمایه گذاری در کشاورزی هوشمند با آب و هوا را به همراه دارد. تاکنون نوآوری در سیستم‌های غذایی بوده است، اما با هم شرکای AIM for Climate می‌توانند و باید کارهای بیشتری برای تسریع سرمایه‌گذاری بیشتر در سال‌های آینده انجام دهند.

WAM / Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام