Home » موزه آینده دبی

موزه آینده دبی

توسط alzabeele

معجزه مهندسی با مساحت موزه آینده دبی

موزه‌ی‌ آینده، معجزه مهندسی با مساحت ۳۰ هزار متر مربع و با ارتفاع ۷۷ متر شامل ۷ طبقه است که وجه تمایز آن عدم وجود ستون در این بناست.

این نماد مهندسی منحصر به فرد به شکل چشم است که در خیابان شیخ زاید در دبی بنا شده تا با جهانیان به زبان قران سخن بگوید.

طراحی نمای موزه آینده دبی

طراحی نمای این ساختمان منحصر به فرد برای ایجاد حس تعلق بیشتر با ملت و نشان دادن افکار، عقاید و تاریخ و برای نشان دادن زیبایی این زبان به عربی انجام شده است.

موزه اینده دبی به زودی به شکل نهایی خود ظاهر می‌شود تا به جهانیان بگوید زبانی در دنیا با عربی برابری نمی‌کنید، عربی زبانی قدیمی باستانی و در عین حال جدید و همگام با تحولات سریع جهان است.

طراحی نمای موزه آینده دبی

موزه اینده دبی برای افزایش اعتبار کشور امارات

هدف از تاسیس موزه اینده دبی برای افزایش اعتبار کشور امارات در پذیرش ایده ها و‌اختراعات نوآورانه در زمینه های مختلف برای ایجاد اقتصاد مبتنی بر دانش و نو آوری آینده که بهترین مقصد برای مخترعین و پیشگامان از سراسر دنیا محسوب می‌شود و نیازهای نسل جدید را در خدمات شهرهای هوشمند آینده برآورده می کند.

این بنای منحصر به فرد اماراتی، نوآورانه ترین ساختمان جهان محسوب می‌شود که خلاقیت درونی او با پاسخ به سوالاتی که در ذهن بسیاری در مورد چگونگی زندگی مردم در یک ایستگاه فضایی که دور کره زمین می‌چرخد تکمیل می شود و همچنین در مورد اینکه چقدر به فروپاشی اکوسیستم واکنش نشان می دهیم و چگونه می توانیم روی سلامتی و سلامت عاطفی در آینده تمرکز کنیم .

طراحی خارجی این بنا که معجزه مهندسی نام داشته حتی قبل از افتتاح هم جوائزی را کسب کرده با این حال هدف واقعی آن بنای ساختمان های این چنینی نیست بلکه ساختن آینده بهتر که برای خدمت به بشریت است.

پیام بگذارید