خبیر دبی

لوگو وایت خبیر دبی

بهترین راه برای اخذ اقامت امارات

روش های بسیار متفاوتی برای اخذ اقامت امارات وجود دارد. یکی از لوکسترین کشورهای خاورمیانه که در جوار کشور ایران و خلیج قرار دارد کشور بسیار زیبای امارات است. این کشور در عین اینکه ثبات بالای سیاسی و اقتصادی دارد سطح کیفیت بالای زندگی و رفاه عمومی بینظیری را برای ساکنین خود فراهم کرده است.

این کشور پیشرفته با اینکه مساحت کوچکی دارد اما شرایط بسیار ایده الی برای زندگی فراهم اورده است.

انواع راه‌های اخذ اقامت امارات

شما با زندگی در امارات تجربه شیرین زندگی در شهرهای بسیار تمیز و عاری از هر نوع الودگی را خواهید داشت. این کشور دارای لاکچری ترین اپارتمان ها، منازل و هتل‌ها و همچنین بهترین تفریحات است که تجربه شیرین یک زندگی لوکس و رویایی همراه با رفاه زیاد را برای شما به ارمغان میاورد. سیاست کاری دولت امارات، سطح بالای نظام اموزشی و درمانی را در کنار امنیت عمومی بسیار بالا برای مردمش فراهم کرده است.

اقامت امارات

بازار کار متنوع و پر قدرت شهر دبی همراه با اشتغال زایی بالا زندگی در کشور امارات را برای جوانانی که به دنبال کسب و کارند و حتی صاحبان کسب و کاری که به دنبال توسعه و رونق دادن به کار خود هستند تبدیل به ارمان و ارزو کرده است. امارات متحده عربی این کشور لاکچری و مدرن همه ساله نظر مثبت بسیاری از سرمایه گذاران در سراسر دنیا به خود جلب میکند و سرمایه گذاران بسیاری را جذب خود می‌کند.

در نهایت اگر شما خواهان یک زندگی اروپایی در قلب خاورمیانه هستید باید به دنبال مهاجرت و زندگی در کشور امارات باشید. کمپانی بزرگ خبیر دبی متشکل از تیم حرفه ای و ماهر و متخصصان قدر در زمینه های اخذ اقامت با انواع روش هاست.

تیم خبیر دبی سابقه کاری بسیار درخشان با بیش از دو دهه فعالیت دارد و اماده ارائه خدمات به تمام ایرانیان عزیز در سراسر دنیاست. تیم با سابقه خبیر دبی مفتخر است که در تمام مراحل اخذ اقامت کشور امارات در تمام لحظات در کنار شما و پشتیبان شما عزیزان باشد. برای اخذ اقامت امارات چندیدن روش مختلف وجود دارد که ما در زیر به بررسی بهترین انها برای شما خواهیم پرداخت.

اخذ اقامت کاری کشور امارات 

اخذ اقامت کاری کشور امارات چالش‌ها و شرایط خاص خود را دارد. کشور امارات یکی از برجسته ترین کشور هایست که زمینه برای کار را به خوبی برای تمام افراد بستر سازی کرده است. دولت امارات سیاست های کاری در پیش گرفته تا بتواند نظر مثبت سرمایه گذاران و کارافرینان برتر دنیا را به خود جلب کند و تا اینجای کار نیز موفق عمل کرده است این موضوع به تنهایی برای سطح بالای اشتغال در این کشور کافی است.

پیشرفت های بسیار زیاد این کشور در تمامی زمینه‌ها مخصوصا در زمینه های اقتصادی و سیاسی فرصت های شغلی مناسبی را برای مردم به ارمغان اورده است و نرخ بسیار پایین بیکاری در امارات نظر مهاجرین جویای کار را از سرتاسر دنیا به خود جلب کرده است. اخذ اقامت امارات از طریق کار یکی از مرسوم ترین روش های مهاجرتی می‌باشد.

کار در دبی

نخستین قدم برای اخذ اقامت از طریق کار، پیدا کردن یک کارفرما در کشور امارات است. 

این کارفرما باید به مهارت های شما نیاز داشته باشد و برای پذیرش شما اقدامات لازم را انجام بدهد و شما نیز برای پیدا کردن کارفرمای مورد نظر حتی میتوانید به صورت غیرحضوری و مجازی از طریق شبکه های مجازی و سایت های معتبر کاریابی در کشور امارات که مورد تایید این کشور میباشد اقدام کنید. افراد بسیاری صفحه کاربری شخصی خود را در ان تنظیم نموده اند و از این طریق جاب افر یا پیشنهاد کاری دریافت می‌کنند.

برای جلب رضایت کارفرما شما باید سوابق تحصیلی یا سوابق کاری مورد نیاز کارفرما را داشته باشید و در صورت تایید شما توسط کارفرما، کارفرما به دولت برای اجازه حضور و کار شما در خاک امارات درخواست رسمی میدهد و تمامی مراحل قانونی توسط وی انجام می‌پذیرد.

پس از اخذ رضایت کارفرما شما تمام مدارک مورد نیاز هویتی و درخواست کار معتبر و قانونی را که از طرف کارفرما دریافت کرده اید به سفارت کشور امارات میبرید و از این طریق برای اخذ اقامت کاری این کشور اقدامات لازم را انجام می‌دهید. ناگفته نماند که این اقامت موقتی می‌باشد اما در عین حال قابل تمدید میباشد و شما با دریافت این اقامت موقت قادر به دریافت حقوق شهروندی در خاک دبی نخواهید بود.

بعد از اینکه مجوز قانونی برای کار کردن شما توسط اداره مهاجرتی کشور امارات صادر گردید کارفرما موظف است به مدت حداکثر دو ماه تمام مدارک هویتی و گواهی های پزشکی و کارت تایید کارگری یا کارمندی و مجوز های مربوط به اقامت و تمام مدراک مورد نیاز دولت را به اداره مربوط به اقامت مهاجرین تحویل بدهد و پس از طی شدن تمام مراحل ذکر شده ویزای کاری فرد مهاجر صادر می‌شود.

ویزای کاری صادر شده با توجه به شرایط ویژه هر فرد و شغل اخذ شده در امارات متغیر میباشد و قابل تمدید است مدت زمان این ویزا از یک تا ده سال بسته به شرایط فرد میتواند متغیر باشد. بعد از دریافت ویزای کاری توسط فرد مهاجر این فرد میتواند فعالیت های کاری خود را در خاک امارات بصورت رسمی و قانونی زیر نظر کارفرما اغاز کند.

کارفرما باید فرد کارگر یا کارمند خود را بیمه بکند و تمامی حقوق فردی کاگر یا کارمند را رعایت بکند. میزان حقوقی که به فرد پرداخته میشود مطابق با سوابق، مهارت، سختی کار، مدرک تحصیلی و ویژگی های منحصر به فرد وی و البته تحت نظر قانون کشور امارات می‌باشد.

این حقوق که توسط کارفرما به فرد کارگر یا کارمند پرداخت میشود توسط وزارت کار کشور امارات تعریف شده است و کارفرما حق تجاوز از بند های موجود ارائه شده توسط وزارتخانه را ندارد و همچنین ناگفته نماند که حقوق پرداختی میتواند با توجه به توافق کارفرما و کارگر متغیر باشد و برای این توافق نظر مثبت کارفرما شرط ضروری می‌باشد.

تیم قدر خبیر دبی اماده ارائه جامع ترین مشاوره های اقتصادی از طریق متخصصین با تجربه و کار ازموده برای ارائه خدمات در تمامی لاین های مربوط به مهاجرت و راه اندازی کسب و کار شخصی خود در کشور امارات متحده عربی می‌باشد.

مهاجرت به امارت از طریق تحصیل

کشور امارات یکی از امن ترین و قدرتمند ترین کشورها در منطقه خاورمیانه میباشد و تحصیل در این کشور با توجه به شرایط فوق العاده و گزینه های مناسب یکی از بهترین اتخاب‌ها برای محصلین میباشد. دانشگاه های بسیار زیادی در شهر دبی و کشور امارات در های خود را برای پذیرش دانشجویان بینالمللی باز کرده اند که برخی از این دانشگاه‌ها دولتی و برخی خصوصی می‌باشند. تحصیلات رایگان در این کشور فقط متعلق به شهروندان این کشور و افرادی که اقامت دائمی امارات را دارند می‌باشد.

مهاجرت تحصیلی به امارات

با وجود اینکه هزینه تحصیل و زندگی در این کشور مخصوصا شهر دبی بالاست اما دانشجویان و محصلان میتوانند از انواع بورسیه های تحصیلی استفاده کنند و یا با کسب اجازه کار در طول تحصیل هزینه های خود را جبران کنند. دانشجو پس از اخذ مجوز اجازه کار در خارج از محیط دانشگاه از موسسه اموزشی مورد نظر که دارای یک سری قوانین و مقرارات خاص از جمله معدل و نوع مدرک دانشجو و موارد دیگری است میتواند به میزان 15 ساعت در هفته برای ایام غیر تعطیل و در صورت تعطیلات 40 ساعت در هفته کار کند.

البته نا گفنه نماند دانشجو فقط مجاز به انتخاب یک نوع شغل میباشد و حق اشتغال در بیش از یک شغل به طور همزمان را ندارد و این نکته بسیار مهم است در صورتی که این قانون توسط دانشجو نقض بشود ممکن است جریمه عمدم دریافت حقوق و یا حتی اخراج از خاک کشور امارات شامل حال وی بشود.

سیستم اموزشی کشور پیشرفته امارات در چندین سال اخیر تاثیرات بسزایی از کشور های پیشرفته دنیا نظیر امریکا، بریتانیا، فرانسه و سایر کشورهای پیشرفته جهان داشته است و از انها به عنوان یک الگو پیروی کرده است و حتی در حال بروز رسانی و ارتقای سطح خود برای رسیدن به درجه عالی تر میباشد. 

همچنین این کشورها چندیدن شعبه بین المللی از دانشگاه‌های برتر خود را در کشور امارات تاسیس نمونده اند. در واقع تحصیل در امارات می‌تواند برای شما پلی به دانشگاه های برتر اروپایی باشد شما میتوانید پس از گذراندن چند ترم در دانشگاه های معتبر امارات انتقال خود را به شعبه دانشگاه های اروپایی بگیرید. 

دانشگاه های امارات شامل دانشگاه های دولتی و دانشگاه های خصوصی میباشد. اگر چه تعداد دانشگاه های خصوصی بیشتر از دولتی می‌باشد و در دانشگاه های دولتی زبان اموزشی برای تحصیل، عربی میباشد اما در سایر دانشگاه های خصوصی به زبان انگلیسی نیز تدریس صورت میپذیرد. 

پذیرش در دانشگاه های خصوصی به مراتب ساده تر از دانشگاه های دولتی میباشد زیرا که رقابت بین المللی برای اخذ پذیرش در دانشگاه های دولتی امارات متحده عربی وجود دارد و شما باید با تعداد زیادی از افراد برای قبولی در این دانشگاه‌ها رقابت کنید. امارات دارای یک سیستم توسعه یافته و بسیار پیشرفته حمل و نقل میباشد در نتیجه دانشجویان دسترسی کامل به وسایل نقلیه عمومی برای عبور و مرور و دسترسی های روزانه خود را دارند. 

دانشجو پس از اخذ نامه ی دانشگاه مبنی بر قبولی، باید جهت اخذ ویزای تحصیلی اقدامات لازم را بعمل بیاورد و این ویزا تا یکسال اعتبار دارد و فقط در صورتی تمدید می‌شود که دانشجو در یکی از دانشگاه‌های امارات ثبت نام کرده و ادامه تحصیل بدهد. 

یکی از شروط اصلی برای دریافت ویزای تحصیلی امارات داشتن حداقل 18 سال سن است. ویزای دانشجویی یکساله است و پس از پایان یک سال شما میتوانید اقدام به تمدید ان بکنید. دریافت ویزای تحصیلی متاسفانه منجر به اقامت دائمی امارات نمیشود اما شما میتوانید بلافاصله پس از اتمام تحصیلات خود دنبال شغل مناسب بگردید و از این طریق اقامت خود را تمدید بکنید و ویزای کاری این کشور را دریافت کنید. 

بالا بودن سطح استاندارد های اموزشی در امارات و وجود دانشگاه های معتبر بینالمللی در این کشور تنها بخشی از مزایای تحصیل در این کشور است. شما بهترین و بروز ترین امکانات و منابع تحصیلی دنیا را در اختیار خواهید داشت در کنار تحصیل شما میتوانید دوره های کار اموزی مرتبط با رشته تحصیلی خود را بگذرانید و در نهایت مدرک تحصیلی معتبر بینالمللی خود را دریافت کنید. برای اخذ مشاوره به بهترین روش ممکن شما میتوانید هم اکنون از مشاورین برتر تیم اقتصادی خبیر دبی راهنمایی بگیرید.

مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری

در صورتی که شما سرمایه اولیه و کافی برای سرمایه گذاری داشته باشید اخذ اقامت امارات از طریق سرمایه گذاری میتواند یک گزینه ایده ال برای شما باشد و شما میتوانید برای دریافت ویزا از طریق سرمایه گذاری اقدام کنید. ثبات بالای اقتصادی و سود دهی عالی در این کشور که دو فاکتور اصلی برای یک سرمایه گذاری امن است نظر مثبت بسیاری از سرمایه داران را از سراسر جهان به سرمایه گذاری در امارات جلب کرده است.

قطعا دور از انتظار نیست اگر بگوییم عمده سرمایه گذاران در این کشور را سرمایه داران انگلیس، فرانسه، امریکا، هند و عربستان سعودی تشکیل میدهد. این کشور در کنار ثبات بالای اقتصادی و سیاسی که دارد رشد اقتصادی بسیار بالایی نیز دارد. 

سرمایه گذاری در دبی

 

در بیشتر موارد مالیات یا وجود ندارد یا بسیار کم است و حتی هزینه های گمرک در کشور امارات نیز بسیار مناسب است، حتی در برخی از مناطق ازاد این کشور نیاز به پرداخت هزینه های گمرک ندارید همه ی این موارد دست در دست هم میدهند تا امارات را به بهشت سرمایه داران تبدیل کنند. سرمایه گذاری در این کشور چندان راحت نیست و تقریبا سرمایه زیادی را میخواهد اما وقتی پای سود و منافع بسیار زیادی در میان است قطعا نظر سرمایه گذاران برای این کشور مثبت است. 

پس از سرمایه گذاری در این کشور شما اقامت موقت و حتی دائمی این کشور را بدست میاورید. در صورت دریافت اقامت موقت تمدید اقامت برای شما اسان تر انجام خواهد گرفت و در کنار تمام این موارد شما از مزایای بی نهایت پاسپورت کشور امارات بهره مند میشوید. پاسپورت کشور امارات متحده عربی از قدرتمند ترین پاسپورت های دنیا است و 177 کشور را پوشش میدهد. 

سرمایه گذاری در کشور امارات امکان زندگی در کشوری که قلب خاورمیانه است را برای شما به ارمغان میاورد. شما در واقع علاوه بر گسترش سرمایه خود و حضور در بازار کار بین المللی از سطح بسیار بالای رفاه زندگی در امارات برخوردار میشوید. 

روش‌های سرمایه‌گذاری در امارات و گرفتن ویزای طلایی

سرمایه گذاری در خاک کشور امارات به چندین روش مختلف انجام میشود شما میتوانید از طریق خرید ملک یا از طریق ثبت شرکت و اقدام به کار افرینی در این کشور سرمایه گذاری کنید و با یک تیر دو نشان بزنید با اینکار شما هم سرمایه خود را در مجامع بین المللی گسترش میدهید و هم اقامت کشور زیبای امارات را بدست میاورید. 

قوانین دولت امارات همه ساله در حال بروز رسانی است و این قوانین که انعطاف پذیری بسیار بالایی هم دارند سهولت بیشتر و بهتر در امر سرمایه گذاری را به ارمغان اورده است. مدت زمان ویزایی که از طریق سرمایه گذاری در این کشور شما و خانواده اتان بدست میاورید با توجه به مقدار سرمایه گذاری و حتی نوع سرمایه گذاری شما در این کشور متفاوت است. کشور امارات در چند سال اخیر قانون ویزای طلایی را برای سرمایه گذاران اجرا کرده است و شما بعد از سرمایه گذاری به مبلغ دو میلیون درهم به یکی از روش های سرمایه گذاری ذکر شده میتوانید ویزای طلایی این کشور را دریافت کنید. 

ویزای طلایی با هدف طولانی تر شدن مدت زمان ویزای سرمایه گذاران در این کشور صادر میشود. در واقع شما با داشتن این ویزا مدت زمان اقامت طولانی تری در خاک کشور امارات بدست خواهید اورد که تا حداکثر ده سال میباشد و این ویزا بصورت خودکار برای شما تمدید میشود. مبلغی که به عنوان سرمایه از طریق سرمایه گذاری جهت اخذ ویزای طلایی یا گلدن ویزا ارائه میدهید نباید از طریق وام باشد و مقدار سرمایه باید حداقل به مدت سه سال مقدار ان باید حفظ بشود. 

این ویزا میتواند برای فرد سرمایه گذار و اعضای خانواده ان صادر بشود. یکی از بهترین و سریع ترین روش های مهاجرتی به دبی از طریق سرمایه گذاری در دبی است. تیم خبیر دبی مفتخر است که برای ان دسته از متقاضیانی که قصد خرید یا سرمایه گذاری در بازار املاک کشور امارات را دارند جامع ترین و کامل ترین مشاوره‌ها را بدهد.

خرید ملک در کشور امارات یکی ازراه هایی است که به واسطه ان میتوان علاوه بر گسترش سرمایه خود به این کشور مهاجرت کرد و صاحب زمین شد. کیفیت بسیار بالای ساختمان های امارات در کنار طراحی های بی نظیر و هزینه های بسیار ناچیز مالیات، خرید ملک در این کشور را به یکی از روش های ایده ال سرمایه گذاری تبدیل کرده است. با خرید ملک در این کشور علاوه بر خودتان میتوانید همسر و فرزندان خود را نیز با خود همراه ببرید. 

مالکیت یک ملک میتواند بین سه نفر مشترک باشد خرید ملک علاوه بر اینکه به شما امکان اقامت در کشور امارات را میدهد سود زیادی از لحاظ مالی برای شما خواهد داشت زیرا که سالانه قیمت ملک در این کشور رو به افزایش میباشد. برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک این ملک باید مسکونی باشد و در منطقه ازادی قرار گرفته باشد و شما تا سه سال حق فروش انرا ندارید. خبر خوب اینکه بانک های کشور امارات برای افزایش توانایی قدرت خرید شما وام های مخصوصی برای خرید ملک در این کشور را به شما میدهند. 

برای سرمایه گذاری از طریق ملک میتوانید هم اکنون با مشاورین برتر تیم خبیر دبی ارتباط برقرار کنید و سرمایه گذاری خود را به بهترین روش ممکن انجام بدهید. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در این کشور است شما بدون نیاز به یک شریک محلی در امارات میتوانید شرکت خود را به ثبت برسانید. کشور امارات رتبه اول منطقه را در حوزه ثبت شرکت بدست اورده است. 

شما پس از کسب اجازه از اداره مهاجرت امارات میتوانید اقدامات اولیه لازم برای ثبت شرکت را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام بدهید. برای ثبت شرکت شما به مدرک زبان و مدرک تحصیلی احتیاج ندارید و با کمترین مالیات ممکن میتوانید اقدام به ثبت شرکت خود بکنید شما حتی به حضور دائمی در کشور امارات احتیاج ندارید. ثبت شرکت در امارات یکی از راه های سریع و مطمئن گرفتن اقامت امارات است. 

شما با همراهی تیم خبیر دبی میتوانید اقامت امارات را از طریق ثبت شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق مراحل کاملا قانونی بدست بیاورید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *