خبیر دبی

لوگو وایت خبیر دبی

شرایط و هزینه مهاجرت به دبی

مهاجرت همیشه راهی برای بهبود سطح کیفیت زندگی تمام افراد بوده است. مهاجرت پلی است که شما را از مشکلات و شرایط بد جامعه و حتی شرایط بد فردی، به یک زندگی ایده ال و رویایی میرساند. راهی که تمام در های پیشرفت های نامحدود را برای شما باز می‌کند. دانستن شرایط و هزینه مهاجرت به دبی و امارات می‌ةواند دید بهتری را قبل از اقدام به شما بدهد.

شرایط و هزینه مهاجرت به دبی

چه مقصدی برای مهاجرت بهتر از شهری که در حوزه اقتصاد، تجارت و سطح رفاه عمومی مردم حرف های زیادی برای گفتن دارد. شهر دبی با اینکه در یک کشور در منطقه ای بیابانی قرار دارد اما با کشف نفت در دبی به شهرت جهانی رسید و این شهر را یه یک شهر بازگانی موفق و بسیار مهم تبدیل کرد.

شرایط و هزینه مهاجرت به دبی

دبی در یکی از ثروتمندترین کشور های منطقه قرار گرفته که حدود سه میلیون نفر جمعیت دارد. به دلیل جایگاه جغرافیایی مهمی که دارد این شهر به یک بندر با سطح رفاه بسیار بالایی برای جمعیت خود شده است که طبیعتا این رفاه شامل حال تمام مهاجرین و حتی مسافرین این شهر زیبا می‌شود.

جرقه ی پیشرفت دبی از کشف نفت زده شد و شروع به پیشرفت کرد تا اینکه با خدمات گسترده مالی، بازرگانی، تجاری و به ویژه صنعت جذب توریست به پیشرفت خود تحکم بخشید. جاذبه های شگفت انگیز و تفریح های بی نظیر ان در کنار روابط مثبت بین المللی دبی سالیانه مسافران زیادی را از هر نقطه ی این کره ی ابی به خود جذب میکند.

خانواده بزرگ خبیر دبی همراه شماست تا شرایط و هزینه های مهاجرت به دبی را قدم به قدم با شما بررسی کند و راه پیچیده مهاجرت به دبی را برای شما ساده تر کند، کافی است به ما اعتماد کنید و از مهاجرت به شهر زیبای دبی در امارات نهایت لذت را ببرید.

تصمیم به مهاجرت به امارات با شما و همراهی شما تا مقصد موردنظرتان بر عهده تیم توانا و پر سابقه خبیردبی

مزیتهای اصلی مهاجرت به دبی

با انتخاب دبی به عنوان مقصد مهاجرتتان شما تجربه ی بی نظیر زندگی در یک شهر لوکس و با سطح کیفیت زندگی بالا که یکی از مهم ترین بندر های اقتصادی دنیا است را کسب می‌کنید. 

زندگی در یک شهر توسعه یافته با امنیت بالا، مجهز به بروز ترین و بهترین روش های مراقبت بهداشتی و پزشکی، حقوق و مزایای بالای کار، معاف از مالیات بودن افراد، مالیات های عمومی خیلی پایین، خدمات بالای رفاهی و تفریحی که کمتر نظیر انرا دیده اید و واحد پولی با ثبات و با ارزش دبی تنها بخشی از عمده مزایای مهاجرت و زندگی در این شهر لوکس است. تیم خبیر دبی همواره راهنمای شما در هر مسیر از مهاجرت به این شهر زیبای امارات است. 

روش های مهاجرت به امارات و دبی

برای هر فردی که تصمیم به مهاجرت به دبی بگیرد با توجه به شرایط فردی و عمومی ان فرد روشهای متفاوتی برای اقدام به مهاجرت وجود دارد. تیم خبیر دبی تمامی شرایط مهاجرت به دبی را قدم به قدم برای شما بررسی می‌کند تا شما در نهایت بهترین تصمیم ممکن برای شیوه مهاجرت خود را بر اساس شرایط اصلی زندگیتان بگیرید. هر اطلاعاتی که برای نزدیک تر شدن به هدف خود داشته باشید مشاورین برتر تیم خبیر دبی در اختیار شما خواهند گذاشت پس بدون هیچ نگرانی قدم های خود را با همراهی تیم خبیر دبی در این راه محکم تر بردارید. 

مهاجرت به دبی از طریق کار

ارزش بالا و همچنین ثبات واحد پولی امارات به حدی وسوسه کننده است که کارگران، کارمندان، سرمایه گذاران را به خود جذب کند. 

مهاجرت کاری به دبی

برای مهاجرت از طریق کار به کشور امارات و شهر دبی دریافت دعوتنامه از سمت یک کارفارما در امارات که تابعیت قانونی این کشور را دارد اولین و مهم ترین قدم ضروری است. برای ارتباط با کارفرما در دبی شما میتوانید از طریق اخذ ویزای توریستی وارد این شهر بشوید و به صورت حضوری با کارفرمایان موفق در دبی در حیطه شغلی خود وارد مصاحبه بشوید و در صورت موفقیت ادامه فرایند مهاجرت خود را انجام بدهید. 

یا میتوانید بصورت انلاین تجربه های مربوط به شغلتان، به همراه مهارت هایی که دارید و میزان سابقه ی کاری حرفه‌ای خود را برای موقعیت های شغلی که در دبی وجود دارند ارسال کنید. شما حتی میتوانید به سراغ اژانس های کاریابی بین المللی که وجود دارند بروید و از طریق انها از شرایط باز کار دبی خبردار بشوید و رزومه کاری خود را به انها بدهید. 

پروسه ی جذب نیروی کار خارجی توسط کارفرما در دبی کمی پیچیده به نظر میرسد کارفرما طبق قوانین مهاجرتی کشور دبی باید یک آگهی شغلی سه ماهه به اداره امور اجتماعی دبی بدهد و این اداره باید نیاز به شما برای انجام شغل مربوطه را تایید کند. در واقع اداره امور اجتماعی دبی تایید میکند که در شهر دبی هیچ شهروندی مایل به انجام شغل شما نیست. و این کشور به حضور شما برای انجام این شغل نیاز دارد. 

پس از طی مراحل اداری توسط اداره امور اجتماعی کار فرمای شما برای جذب شما از طریق کار وارد مذاکره با شما میشود و خود کارفرما اقدامات ضروری برای این کار را انجام می‌دهد. قوانین وضع شده در شهر دبی برای اخذ اقامت از طریق کار دشوار به نظر میرسد اما کمتر کسی وجود دارد که بتواند چشم خود را بر روی تمام امکانات رفاهی در این شهر زیبا، مجلل و توسعه یافته ببند. 

شما با مهاجرت از طریق کار به این شهر از پرداخت مالیات معاف می‌شود و میتوانید مالک تمام درامد خود باشید. در رابطه با قانون معاف از مالیات استثناهایی هم وجود دارد و شما باید بدانید که اگر زودتر از موعد مقرر، خاک این کشور را ترک کنید مجبور به پرداخت مالیات هستید.

تیم خبیر دبی با سابقه بالا و درخشانی که دارد پا به پای شما راه مهاجرتی شما به دبی را هموار می‌کند. 

وجود شرکت های بین المللی زیاد، صنایع پر رونق مختلف، ساخت و سازهای عظیم، تجارت های پر بازده و صنعت گردشگری پر رونق کافی است تا نیروی کار خارجی تمایل بسیار بالایی برای حضور در بازار کار بین المللی این شهر داشته باشد و بتواند به درامد ارزی بالایی برسد و با حضور در بازار کار دبی به سابقهای درخشان و رزومه ای قوی دست پیدا کند. 

ساعات کاری قانونی در کشور امارات حدود 40 تا 48 ساعت در طول هفته است که معمولا در دو شیفت صبح از ساعت 8 تا 13 و شیفت بعد از ظهر از ساعت 16 تا 19 بعد از ظهر می‌باشد که دو روز جمعه و شنبه در این کشور تعطیل رسمی می‌باشد. 

هزینههای مهاجرت کاری به دبی با توجه به شرایطی که فرد دارد و همچنین شغلی که در دبی درخواست می‌کند متفاوت است. سن فرد متقاضی پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما در دبی، میزان تسلط به زبان عربی و انگلیسی، تمکن مالی فرد و میزان تقاضای شغل در دبی همه از عوامل بسیار مهم مهاجرت کاری به دبی است. 

مهاجرت به دبی از طریق تحصیل

اگر فکر میکنید کشور امارات فقط از لحاظ اقتصاد و سیاست و تجارت پیشرفت های مطلوبی داشته است شما سخت در اشتباه هستید. در کنار تمام پیشرفتهای بی نظیر شهر دبی پیشرفتهای خیلی چشمگیری در حوزه اموزش و تحصیل در همه مقاطع داشته است. پیشرفت های اقتصادی چشمگیر، کیفیت بالای سطح اموزشی را در این شهر زیبا به ارمغان اورده است. 

مهاجرت از طریق تحصیل

اگر جز افرادی هستید که خواهان مهاجرت به دبی است مهاجرت از طریق تحصیل می‌تواند برای شما پلی به سمت رسیدن به آرمان‌هایتان باشد. شما در کنار اخذ ویزای مهاجرت از طریق تحصیلق تجربه تحصیل در دانشگاه هایی از دبی که با سازمان های جهانی ارتباط دارند را کسب می‌کنید.

برای دریافت ویزای مهاجرت دبی شما هیچ محدودیت سنی ندارید و میتوانید در هر سنی که هستید قدم در راه رویا هایتان بگذارید. تنوع بالای رشته های تحصیلی ان هم در دانشگاههایی که دارای دوره‌های شناخته شده جهانی است ازادی عمل بالایی برای انتخاب هر چه بهتر را به شما ارائه می‌دهد.

با اخذ ویزای تحصیلی و ورود به خاک دبی شما می‌توانید از تمام امکانات این شهر برخودار بشوید. با قرار گرفتن در یک محیط بین المللی که دارای جامعه چند زبانی است شما با توجه به مهارتهایی که دارید میتوانید به دنبال فرصت های شغلی که میزان درامد بالایی هم دارند نیز باشید. در واقع شما با مهاجرت تحصیلی به دبی با یک تیر چند نشان زده اید.

با ورود به خاک زیبای شهر دبی شما از تمام امکانات و حقوق این شهر برخوردار میشوید و میتوانید یک زندگی ایده ال را اغاز کنید اما این تمام ماجرا نیست. اگر شما قادر نیستید در بهترین دانشگاه های جهان تحصیل کنید می‌توانید در شعبه های بهترین دانشگاه هایی همچون کانادا، امریکا، فنلاند در خاک غنی دبی تحصیل کنید و حتی پس از چند ترم تحصیل به شعبه های اصلی دانشگاه های ذکر شده انتقالی بگیرید.

ورود شما به دانشگاه های پیشرفته بین المللی دبی میتواند اغازی باشد برای ورود و ادامه تحصیلات خود در دانشگاه های رده بالای اروپا و حتی امریکا. در واقع تحصیل در دانشگاه های دبی و اخذ مدرک خود از این دانشگاه‌ها ارزش مدرک بسیار بالایی در تمام دنیا دارد. شما در حالی که وارد دانشگاه های پیشرفته دبی شدید میتوانید تمام سعی خود را برای کسب مهارت و تجربه کاری بکنید و وارد بازار کاری بین المللی این شهر با پایه های اقتصاد قوی بشوید.

از ان جایی که زبان تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی است شما پس از ورود به این کشور میتوانید دوره های زبان را برای ارتقای سطح زبان خود پشت سر بگذارید و پس از بهبود سطح زبان وارد دانشگاه های ان بشوید و از تحصیل ان هم به زبان انگلیسی نه عربی نهایت لذت را ببرید.

اهمیت اموزش زبان در این کشور به قدری است که شما فقط با کسب ایلتس بالای 6 قادر به تحصیل در این کشور هستید. شرایط و هزینه تحصیل در دبی با توجه به مرکز اموزش انتخابی شما و حتی مقطع تحصیلی و رشته مورد نظر شما بسیار متفاوت است.

باید در نظر داشته باشید که هزینه تحصیل در کالج ها یا همان موسسات خصوصی اموزشی بالاتر از سایر مراکز اموزشی است و تحصیل در دانشگاه های دولتی دبی فقط برای شهروندان دبی امکانپذیر است. دانشجویانی که از طریق مهاجرت وارد خاک دبی شده اند میتوانند در دانشگاه های خصوصی یا بین المللی به تحصیل بپردازند. هزینه های تحصیل در دبی شامل هزینه های مربوط به دانشگاه، هزینه اسکان در دبی، خوراک و پوشاک، هزینه های رفت و امد و هزینه درمان در صورت مریضی است.

در حالت کلی میانگین هزینه های هر فرد با توجه به سبک زندگی متفاوت می‌باشد اما میانگین هزینه های عمومی برای تحصیل در دبی چیزی بین 11000 تا 16000 دلار است. دولت قوی دبی برای دانشجویان تحت شرایط خاص اجازه کار در دبی را میدهد و این به منظور کمک برای هزینه های تحصیل و زندگی فرد دانشجو است. قبل از مهاجرت به دبی نیاز است بدانید که صدور ویزا برای دانشجویان در خاک دبی بصورت سالانه است و شما به عنوان فرد مهاجر هر سال باید به فکر تمدید ان باشید و اخذ و تمدید ویزا نیز شامل هزینه است.

هزینه اخذ ویزا برای هر مقطع تحصیلی متفاوت است. این هزینه چیزی حدود 1000 تا 3000 درهم است و هزینه برای تمدید ان حدودا 500 درهم است. سیاست های اتخاذ شده در دبی این شهر را به یک شهر جذاب برای تحصیل تبدیل کرده است. تیم با سابقه خبیر دبی در تمام مراحل اخذ ویزا در کنار شماست تا راه پیچیده مهاجرت را برای شما اسان بکند و شما لذت زندگی و تحصیل در دبی را بچشید.

مهاجرت به دبی از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در دبی که دارای ثبات اقتصادی و سیاسی بالا و ارزش پولی بالایی است و همچنین قرار گرفتن در کشوری که قطب اقتصادی خاورمیانه است یکی از روش های مهاجرت به این کشور است و این دلیل قوی است که مهاجرین در سراسر دنیا به سرمایه گذاری در دبی فکر کنند.

سرمایه گذاری در دبی یک سرمایه گذاری امن و پر بازده است. سیاست های اتخاذ شده در دبی سالانه موجب وضع قوانین بهتر و بروز تر برای سهولت در امر سرمایه گذاری در این شهر شده است.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

شما از طریق روش های مختلفی مانند خریدن ملک، ثبت کردن شرکت، کار افرینی، اشتغال زایی و سرمایه گذاری در صندوق های مالی با خیال راحت میتوانید از تجربه یک سرمایه گذاری امن و سود ده در این شهر برخوردار بشوید. از این طریق میتوانید اقامت این کشور را نیز بدست اورید.

خرید ملک در دبی یکی از پر سود ترین روش های موجود برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت در دبی است. با حداقل یک ملیون درهم صاحب خانه در شهر لاکچری دبی بشوید و اقامت موقت این کشور را بدست بیاورید. در این روش مهاجرتی مقرون به صرفه بانک های دبی از شما حمایت می‌کنند و شما میتوانید با دریافت وام از بانک ها اقدام به خرید خانه بکنید.

سطح کیفیت بالای املاک دبی و سیستم بسیار منصفانه مالیاتی دبی سرمایه گذاران خارجی را از همه نقاط دنیا به خود جذب می‌کند. در این روش به فرد صاحب ملک یک ویزای چند ساله موقتی داده میشود. البته که فرد میتواند پس از تمام شدن مدت اقامت خود نسبت به تمدید اقامت، اقدامات لازم را انجام بدهد.

شما باید به این مساله اگاه باشید که با اخذ اقامت دبی از طریق خرید ملک اجازه کار در این کشور را ندارید. ثبت شرکت در دبی یکی دیگر از راه های مهاجرتی است. دبی رتبه اول در منطقه و رتبه شانزده ام در جهان را برای ثبت شرکت به خود اختصاص داده است. در هر کدام از روش های سرمایه گذاری ذکر شده شرایط اخذ ویزا و اخذ اقامت در کشور امارات و شهر دبی با یکدیگر متفاوت است.

دوازده دلیل برای سرمایه گذاری در شهر دبی

  1.  داشتن شرایط عمومی بسیار ایده ال برای سرمایه گذاری
  2.  داشتن ثبات سیاسی و اقتصادی در کشور امارات و شهر دبی
  3. داشتن رشد بالای اقتصادی
  4. قوانین بروز وضع شده در این کشور که با انعطاف پذیری بالایی که دارند موجب تسهیل سرمایه گذاری می‌شوند.
  5. دریافت ویزای امارات
  6. کسب اقامت موقت و حتی دائمی برای فرد سرمایه گذار و خانواده اش
  7.  تمدید راحت تر اقامت
  8. برخورداری از تمام امکانات رفاهی این شهر
  9. دریافت پاسپورت با ارزش امارات و برخورداری از تمام مزایای پاسپورت
  10. حمایت تمام عیار دولت شهر دبی
  11.  وجود قوانین معاف از مالیات که در بیشتر موارد صدق می‌کند
  12. وجود قوانین معاف از هزینه های گمرکی یا هزینه های گمرکی بسیار مناسب

مهاجرت به امارات از طریق ازدواج

قوانین کشور امارات و دبی در رابطه با دریافت اقامت از طریق ازدواج کمی متفاوت تر از سایر کشور های اروپایی است. در صورت ازدواج در خاک دبی این ازدواج باید به صورت کاملا رسمی و قانونی به ثبت برسد و کپی سند ازدواج باید به ادارات مربوطه مثل دادگاه دبی وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری تحویل داده شود.

مهاجرت از طریق ازدواج

در صورت ازدواج در خارج از امارات این ازدواج باید از نظر مسئولین مربوطه در ادارات مربوطه دبی به رسمیت شناخته شود. شما با ازدواج با یک تابع امارات حق اقامت سه ساله ی امارات را دریافت می‌کنید بعد از پایان سال سوم در صورت پایبندی و تعهد به ازدواج حق اقامت مادام العمر دبی را دریافت می‌کنید.

حق شهروندی اما فقط به زنی که با مرد تابع این کشور ازدواج کند و همچنین تابعیت قبلی خود را رد کند داده میشود. مردی که با یک زن تابع این کشور ازدواج میکند حتی پس از دریافت اقامت مادام العمر نیز حق شهروندی در دبی را بدست نخواهد اورد. این شیوه از مهاجرت هزینه خاصی به همراه ندارد و هزینه ها مربوط به طی شدن مراحل اداری و صدور ویزاست.

مهاجرت به دبی از طریق تولد فرزند

در تمامی کشور های دنیا برای حق تابعیت فرزندی که به دنیا میاید دو اصل پیروی از خون یا خاک وجود دارد.

مهاجرت از طریق تولد فرزند

کشور امارات از اصل حق خون برای اعمال تابعیت فرزندان متولد شده پیروی میکند. اصل قانون اساسی امارات به این موضوع تاکید میکند که شما با تولد فرزندتان در خاک دبی حق شهروندی را بدست نمیاورید. برای اینکه کودک بتواند تابعیت دبی را بدست بیاورد باید از پدر یا مادر اماراتی به دنیا بیاید یا پدر و مادر کودک تابعیت نامعلوم داشته باشند.

در نهایت فرزندی که از والدین غیر اماراتی زاده میشود تنها زمانی فرزند میتواند تابعیت دبی را بدست اورد که بتواند سی سال به طور دائمی نه موقت اقامت خود در خاک دبی را تمدید کند.

مهاجرت به دبی از طریق ورزش

اگر شما یک فرد ورشکاری هستید که سابقه درخشانی هم دارید دبی میتواند یک مقصد عالی برای شما باشد که امادگی ارائه تسهیلات ویژه رفاهی به شما را دارد.

مهاجرت به دبی از طریق ورزش

مهاجرت از طریق ورزش یکی از راه های متداول برای مهاجرت است. سیاست دولت امارات برای ارتقای زیر ساخت های این کشور بدینگونه است که با ایجاد فرصت های ممتاز شغلی افراد نخبه و برتر در همه زمینه های علمی، تحصیلی و ورزشی را جذب می‌کند.

افرادی که دارای استعداد های برتر ورزشی هستند میتوانند با مهاجرت به این سرزمین به دنبال شکوفایی استعداد های خود در سرزمین فرصت ها باشند. اگر شما سابقه درخشانی در زمینه ورزش دارید می‌توانید اقامت 5 ساله موقت دبی را کسب کنید و به دنبال ارتقا و بهبود تمام شرایط و سوابق خود باشید.

خانواده ورزشکاران در کنار خود ورزشکار میتواند این اقامت را بدون جای نگرانی بدست بیاورد. شما با مهاجرت ورزشی به دبی به یک جایگاه شغلی مناسب که دارای درامد بهتری است میرسید و همچنین از اخرین امکانات بروز دنیا در بهترین باشگاههای دبی بهره مند می‌شوید. اگر شما در زمینه خاصی از ورزش مهارت دارید کافی است یکی از مشاوران برتر تیم خبیر دبی را در این امر انتخاب کنید تا امر مهاجرت شما به بهترین و اصولی ترین روش ممکن پیگیری بشود.

دریافت ویزای ورزشی دبی به شرایط فردی و سابقه ورزشی و حتی حرفه ورزشی فرد ورزشکار بستگی دارد. فرد هر چه رزومه درخشانتری داشته باشد پروسه مهاجرت وی راحت تر انجام میشود. هزینه مهاجرت ورزشی به دبی شامل تمام هزینه های ضروری مربوط به ورود به خاک دبی است. در این بین هزینه زندگی در امارات نیز باید در نظر گرفته بشود.

سخن پایانی 

اگر شما قصد مهاجرت به دبی را دارید ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی به شما در زمینه شرایط مهاجرتی و هزینه های کلی زندگی در دبی را بدهیم. چناچه شما قصد مهاجرت به دبی را دارید تیم اقتصادی خبیر دبی که سابقه فعالیت های درخشانی در زمینه مهاجرت به دبی دارد در کنار شماست و امادگی این را دارد که در مسیر مهاجرت شما صفر تا صد در کنار شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *