خبیر دبی

لوگو وایت خبیر دبی

ثبت شرکت در امارات و دبی

زندگی در بهشت دبی و یا حتی سرمایه گذاری در یک بازار موفق بینالمللی ارزوی هر فردی است.  ثبت شرکت در امارات و دبی مزایای بینظیری دارد شما بدون نیاز به حضور دائم در این شهر اقامت این شهر را دریافت می‌کنید و اجازه حضور در بازار کار موفق جهانی را دارید.

ثبت شرکت در امارات و دبی

امار ثبت شرکت در دبی در چندین سال اخیر رو به افزایش داشته است. امارات متحده عربی از جمله دبی به علت رشد سریع و بسترسازی مناسب جهت ترقی، مقصد مناسب و موفقی برای سرمایه گذاران و مهاجران در زمینه زندگی و کار می‌باشد.

نحوه ثبت شرکت در دبی

دبی شرایط  ویژه ای از جمله همراهی خانواده و فرزندان و اقامت قابل تمدید برای سرمایه گذاران را دارد. شرایط ثبت شرکت در چندین سال اخیر به دلیل سیاستهای موفق اقتصادی دبی ساده تر شده است و می‌توان در چندیدن مرحله شرکت خود را ثبت کرد و مشغول به کار شد.

شرکت خبیر دبی متشکل از افراد کارازموده متخصص و متعهد در زمینه های اقامت، تجارت و اقتصادی می‌باشد. این تیم با بیش از بیست و یک سال سابقه در زمینههای یاد شده اماده خدمت رسانی در زمینه ثبت شرکت به تمام هموطنان عزیزمان در سراسر دنیا می‌باشد.

مزایای ثبت شرکت در امارات و دبی

مهم ترین مزیت ثبت شرکت در دبی این است که شما به بازار کار جهانی  دسترسی پیدا می‌کنید. شما با ثبت شرکت در دبی اجازه کار کردن در این شهر را بدست میاورید بدون اینکه نیاز باشد بطور دائم در این شهر حضور داشته باشید.  ثبت شرکت در دبی میتواند دروازه ای برای ورود شما به مجامع کاری بین المللی باشد به این صورت که پس از ثبت شرکت در دبی میتوانید شعبه های شرکت خود را در کشور های دیگر راه اندازی کنید و اقامت کشور های دیگر را نیز بدست بیاورید.

شما با ثبت شرکت در دبی بدون نیاز به مدرک تحصیلی یا حتی مدرک زبان اجازه اقامت خود و خانواده اتان را بدست می‌آورید. همچنین میتوانید از مزایای زندگی در شهر بی نظیر دبی و حق تحصیل فرزندانتان در مجامع پیشرفته اموزشی با سطح کیفیت بالای تحصیلی را برخوردار بشوید.

مزایای ثبت شرکت در دبی

شما با کمترین هزینه ممکن علاوه بر دریافت اقامت خود و خانواده اتان میتوانید از مالکیت تمام و کمال شرکت خود برخوردار بشوید بدون اینکه نیاز به یک شریک یا کفیل تابع دبی داشته باشید. تمامی مراحل ثبت شرکت در دبی در کمترین زمان ممکن در کمتر از یک ماه برای شما به وقوع می‌پیوندد در واقع شما با صرفه جویی در هزینه و زمان خود به بهترین روش ممکن سرمایه گذاری خود در شهر پیشرفته دبی را طی می‌کنید.

شما پس از ثبت شرکت در خاک دبی و انجام مراحل اداری و قانونی ان نیاز به حضور دائمی در این شهر ندارید. در واقع شما می‌توانید با کمترین حضورتان در دبی مدیریت شرکت خود را بصورت مجازی پیش ببرید و حتی نیاز به اجاره کردن دفتر کار نیز نمیباشد و تمام مراحل میتواند به صورت مجازی به وقوع بپیوندد.

شما با ثبت شرکت خود در دبی پس از اخد اقامت در این شهر حتی قادر به اشتغال در سایر مشاغل موجود در بازار کار بین المللی دبی هستید. حتی پس از ثبت شرکت در دبی و دریافت اقامت در دبی در کنار زندگی و کار میتوانید در این کشور تحصیل بکنید. در طی تمام مراحل ثبت شرکت در دبی گروه اقتصادی و تجاری خبیر دبی با مشاوران مجرب خود در کنار شما اماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما است.

شرایط ثبت شرکت در امارات و دریافت اقامت دبی 

برای ثبت شرکت در امارات و شهر دبی باید واجد شرایط اولیه قانونی دبی باشید. علی رغم تمام شرایط پیچیده و دشوار ثبت شرکت در دبی تیم با سابقه درخشان خبیر دبی با کارشناسان حرفه ای و قدر در تمامی مراحل در کنار شما هستند تا این شرایط را با صرف کمترین هزینه و زمان برای شما اسان تر کنند.

کارشناسان تیم خبیر دبی با مشاوره تخصصی در تمام مراحل ثبت شرکت در کنار شما حضور خواهند داشت. شرایط سنی قانونی برای ثبت شرکت در دبی از 18 تا 60 سال میباشد. شما در کنار تکمیل کردن تمام فرم های درخواست ثبت شرکت خود باید  مدارک هویتی خود و شریک هایتان را همراه با اطلاعات دقیق میزان بودجه و سرمایه اولیه شرکت را به مسئولین مربوطه ارائه بدهید.

شما میتوانید با اخذ ویزای توریستی وارد شهر دبی بشوید و در کنار مشاورین متخصص خبیر دبی کار های مربوط به ثبت شرکت در شهر دبی را انجام بدهید و یا از طریق غیر حضوری توسط مشاورین برتر تیم خبیر دبی روال کاری خود را انجام بدهید. سپس بصورت قانونی پس از ثبت شرکت خود در این شهر میتوانید ساکن بشوید و به طور حضوری یا غیر حضوری شروع به فعالیت بکنید.

انواع مجوز ثبت شرکت در دبی 

برای ثبت قانونی و حرفه ای شرکت در دبی چندین نوع مجوز ثبت شرکت موجود می‌باشد که شما میتوانید با اخذ مشاوره با متخصصین مجرب خبیر دبی بر اساس نوع شرایط اولیه و هدف نهایی خود یکی از این روش هارا انتخاب کنید و در کنار مشاورین ما اقدام به اخذ مجوز شرکت خود نمایید.

مجوز تجاری: 

مجوز ثبت شرکت تجاری در دبی شامل خرید و فروش انواع کالاهاست. این کالا می‌تواند در زمینه های زیر باشد که به توضیح ان پرداخته‌ایم. 

  1.  تجهیزات پزشکی (شامل انواع داروها و خدمات و دستگاههای پیشرفته پیشگری تشخیصی و درمان)
  2. ورزشی (شامل انواع مکملهای ورشی دستگاه های بروز و پیشرفته و لباسهای ورزشی)
  3. صنعتی (شامل فلزات و تمامی مشتقات ان مواد شیمیایی و پتروشیمی و صنعت نفت گاز و برق و…)
  4. خودروسازی (شامل خرید و فروش انواع خودروها و قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو)
  5. مهندسی 
  6. کشاورزی (شامل تمام ادوات و ابزارالات و پیش نیاز کشاورزی)
  7. آرایشی و بهداشتی
  8. پوشاک و خوراک  

و خیلی از موارد دیگر باشد شما حتی می‌توانید با مجوز ثبت شرکت خود به وارادات و صادرات و یا خرید و فروش انواع ملک های تجاری ومسکونی بپردازید. شما در واقع با ثبت شرکت تجاری در دبی به بازار کار بین المللی بسیار پویای دبی وار میشوید که میتواند برای شما دروازه ای برای موفقیت بیانتها باشد. 

مجوز شرکت خدماتی و حرفه ای امارات

این مجوز شامل ارائه خدمات و مشاغلی است که نیازمند توانایی ذهنی بالا و تحصیلات اکادمی و حرفه ای می‌باشد. برای مثال شرکت های مشاوره‌ای و حسابرسی و وکالتی و… می‌باشد. 

حوزه هایی که جهت ارائه خدمات قانونی و ثبت شرکت خدماتی در شهر دبی به مجوز حرفه ای نیازمندد شامل تمام موارد زیر می‌باشند:  

  1.  حسابداری ومشاورین مالی
  2. مشاور حقوقی و انجام امور وکالتی
  3. ارائه خدمات اموزشی درتمامی لاین ها
  4. سالن های زیبایی و امور مربوط به خدمات زیبایی
  5. خدمات پزشکی و مراقبتی در حوزه پیشگیری و تشخیص و درمان
  6. فناوری اطلاعات
  7. و بسیاری از موارد دیگر …

مجوز شرکت صنعتی در امارات

اگر هدف شما از سرمایه گذاری در دبی تهیه و تولید واماده سازی اقلام مجاز مصرفی از جمله صنایع مختلف نفت، گاز، غذا، دارو و… است شما نیاز به کسب مجوز صنعتی همراه با یک دفتر حقیقی در دبی دارید. شما با دارا بودن تخصص در یک صنعت میتوانید مجوز صنعتگری را کسب کنید و به دنبال گسترش شغل خود باشید. 

مجوز شرکت صنعتی در امارات فقط از طریق سازمان اقتصادی دبی برای علاقمندان فعالیت در این حوزه صادر می‌شود. 

مجوز شرکت گردشگری در دبی

در  چندین سال اخیر سیاست های بسیار قوی دبی بر پایه جذب توریست بنا شده است. امکانات تفریحی و رفاهی و مناظر بسیار زیبا و لاکچری شهر دبی هر ساله بسیاری از گردگشران را در سراسر دنیا مجذوب خود می‌کند. این موضوع سبب توسعه کسب و کار ها و اشتغال زایی در حوزه گردشگری دبی شده است.

شهر دبی با مزایای زیادی که دارد مورد توجه بسیاری از ایرانیان برای ثبت شرکت های گردشگری و ارائه تمام خدمات گردشگری قرار گرفته است.

ویزای فریلنسری امارات برای ایرانی‌ها

شما از طریق دریافت مجوز فریلنسری در دبی به عنوان یک فریلنسر فعالیت می‌کنید و میتوانید با شرکت های بسیاری بر مبنای تخصص فردی شما و نیاز اصلی شرکت یا موسسه مورد هدف همکاری بکنید. یکی از مزایای اصلی فریلنسری در امارات اجازه تغییر کارفرما مطابق با استاندارد های شخصی و سطح انتظارات خودتان است. 

در این روش شما می‌توانید با مراجه به یک سایت (از طریق ایجاد پروفایل شخصی شده مناسب همراه با ارائه سوابق کاریتان و نمونه کارهای خود) می‌توانید اقدام به پیدا کردن کارفرما و عقد قرار داد خود و اقدام برای اخذ ویزای فریلنسری امارات بکنید. 

از جمله مشاغلی که میتوانید از این روش به فعالیت خود ادامه بدهند شامل برنامه نویسان، طراحان سایت شرکت های موفق تبلیغاتی و… می‌باشند. هرچند در نظر داشته باشید که امارات و اکثر کشورهای اروپایی قوانین بسیار سخت گیرانه‌ای برای ایرانیان دارند و گرفتن ویزای فریلنسری در امارات برای ایرانی ها بسیار سخت است.

انواع شرکت ها در دبی

انواع شرکت هایی که در دبی میتوان به ثبت رساند و از این طریق وارد بازار کار بین المللی دبی شد به شرح زیر می‌باشد. در ادامه به انواع شرکت‌هایی می‌پردازیم که می‌توانید از طریق ثبت آنها در امارات وارد بیزینس شوید.

شرکت مشارکت عمومی در دبی

در شرکت مشارکت عمومی، شرکت قراردادهای خود را بین اشخاص حقوقی و حقیقی و نهاد های عمومی منعقد می‌کند. این نوع شرکت در کارهای عمومی جامعه شرکت دارند و اکثر شرکتهای خدماتی در این زمینه قرار دارند.

شرکت مشکارکت خصوصی در امارات

شرکت مشکارکت خصوصی قرار دادهای خود را فقط با بخش های خصوصی منعقد می‌کند.

  • شرکت مشارکت محدود  
  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت سهامی عام 
  • شرکت مدنی
  • شعبات یا دفاتر نمایندگی 
  • شعبه شرکت های محلی
  • شعبه شرکت های خارجی 

انواع شرکت ها در دبی

البته ناگفته نماند که ثبت همه شرکت ها برای هموطنان ایرانی قابل اجرا نیست و به تعداد محدودی از این شرکتها که شامل شرکتهایی با مسئولیت محدود، شرکتهای سهامی و شرکتهای غیر سهامی شامل اینها میباشند می‌توانند مهاجران یا سرمایه گذاران اقدام به ثبت شرکت نمایند. 

خبیر دبی مشاوران اختصاصی خود را در اختیار شما قرار میدهد تا از صفر تا صد مراحل ثبت شرکت در دبی را کنار شما باشند و این مسیر دشوار را برای شما هموار می‌نماید. در کنار مشاورین مجرب و متخصص خبیر دبی شما از ابتدا تا انتهای مسیر هیچ گونه دغدغه ای از بابت طی مراحل ثبت شرکت خود ندارید و این تیم همواره بصورت شبانه روزی پشتیبان امور مشتریان می‌باشد. 

در واقع شما عضوی از خانواده بزرگ خبیر دبی می‌شوید که حتی پس از اتمام مراحل ثبت شرکت نیز پاسخگوی تمامی سوالات و مشکلات مراجعه کنندگان عزیز می‌باشد و درصدد رفع مشکلات پیش امده و ارائه مشاوره تخصصی و خدمات به شما هموطنان عزیز می‌باشد. 

مراحل ثبت شرکت در امارات

در ابتدا شما باید تمامی مدارک مورد نیاز خود را اماده نموده و با مراجعه به یکی از شعبات دفاتر مهاجرتی در این زمینه تمامی مدارک خود را همراه با شرح تقاضا و هدف خود از مهاجرت و میزان بودجه خود به متخصصان امور مهاجرتی تحویل بدهید. 

سپس بعد از انجام بررسی های تکمیلی و ضروری توسط مشاوران مهاجرتی و انتخاب بهترین و به صرفه ترین گزینه با توجه به شرایط اختصاصی شما پرونده شما تکمیل میگردد و برای اخذ ویزای توریستی و سفر شما به شهر دبی تمامی اقدامات لازم توسط تیم حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد. سپس پس از بررسی پرونده و درخواست شما توسط سازمان توسعه اقتصادی دبی و پرداخت هزینه های لازم جهت تکمیل پروسه ثبت شرکتی و مدارک و اخذ مجوز های مربوطه لاین سنس ثبت شرکت برای شما صادر می‌گردد. 

تمام این پروسه در کوتاه ترین زمان حداکثر تا یک ماه به طول می انجامد و فرد مورد نظر شخص حقیقی باید در تمامی مراحل ثبت شرکت بصورت حصور فیزیکی در شهر دبی حضور داشته باشد. شما باید ویزای توریستی خود را به ویزای سرمایه گذاری تبدیل کنید. پس از گرفتن کارت اقامت شهر دبی و انجام کار های قانونی و مقدمات لازم جهت سفر شما به این شهر ازجمله افتتاح حساب بانکی تهیه مسکن و تهیه بلیط و اخذ اقامت برای همراهان (هسمر و فرزندان) شما صورت می‌گیرد. 

مراحل اصلی ثبت شرکت در دبی 

در ابتدا شما باید نوع شرکتی را که میخواهید تاسیس و ثبت کنید را تعین نمایید. نوع شرکت، در اختیارات حقوقی و مسئولیت و شرح وظایف شما تاثیر مستقیمی دارد. پس از انتخاب نوع شرکتی که میخواهید تاسیس کنید باید به سراغ نامگذاری شرکت مورد نظر بروید و یک نام مناسب طبق مقررات و موازین قانونی شهر دبی انتخاب نمایید.

 این اسم باید خاص باشد و شما حق کپی برداری از برندها و نام های تجاری دیگر را ندارید. پس از انتخاب نوع و نام شرکت مورد نظرتان شما باید به دنبال اخذ مجوز های لازم و ضروری کسب و کارتان از مراکز اختصاصی مربوطه بروید و مجوز مورد نظر را دریافت کنید این مجوز با توجه به نوع کسب و کار و فعالیت شما میتواند متغیر باشد و شامل چندین بند متغیر بشود.

در مرحله بعدی شما باید برای شرکت خود طبق استاندارد های جهانی قوانین و مقرارات اصولی برای فعالیت شرکت و تمامی کارکنان اعم از ریاست و کارمندان شرکت تعیین کنید. این شرایط باید طبق اصول استاندارد جهانی و مورد تایید دولت دبی باشد.

در صورتی که شرکت شما دارای یک یا چندین شریک کاری میباشد شما ملزوم به عقد قرارداد کاری متشکل از درصد و ارزش سهام هر یک از شرکای قانونی شرکت و شرح وظایف و مسئولیت و سمت هر فرد در شرکت میباشید. تمامی موارد گفته شده باید بصورت کاملا دقیق و واضح به صورت کتبی ذکر بشود و به ثبت قانونی برسد. پس از انجام تمامی مراحل اولیه مربوط به ثبت شرکت که در بالا به ذکر ان پرداختیم در صورت تمایل به انجام خدمت رسانی و شروع به فعالیت های حقیقی شرکت شما باید تاسیس شرکت خود را به اطلاع عموم مردم برساند.

برای این امر میتوانید اگهی تبلیغاتی مخصوص شرکت خود را در شبکه های اجتماعی و رسانه های عمومی محلی متناسب با نوع بازار هدف منتشر نمایید. در صورتی که شما برای شرکت نیاز به نیروی کار بیش از تعداد شرکای فعلی دارید و در صورت تمایل به استخدام نیروی کار ابتدا باید مجوز های مربوطه جهت استخدام نیرو را اخذ نمایید و سپس اگهی‌های مربوطه جهت جذب نیرو را متنتشر کنید و طبق استاندارد های دبی به جذب نیروی کار بپردازید. در صورت تمایل به استخدام نیروی کار ایرانی حتی میتوانید با اخذ مجوز های ضروری افراد مورد نظر خود از ایران را نیز جذب کنید. تمامی اقدامات جهت اخذ ویزا و اسکان و سایر موارد بر عهده شرکت می‌باشد.

اگر شرکت شما در یکی از مناطق تجاری خاص شهر دبی که دارای ویژگیهای خاصی می‌باشد باشد شما نیاز به اخذ مجوز خاص و ثبت در مرکز تجاری دبی را دارید. 

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در امارات 

تمامی مدارکی که در پروسه اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت نیاز دارید به شرح زیر است. 

  1.  اصل پاسپورت و کپی ان
  2.  اصل کارت های شناسایی و کپی ان
  3. ویزای اقامت دبی
  4. کارت هویتی امارات
  5. مجوز تاییدیه اولیه برای ثبت شرکت
  6. مجوز رزرو نام تجاری شرکت
  7. اساسنامه ثبت شرکت در دبی
  8. لایسنس شرکت
  9. برگه ثبت تجاری شرکت در دبی
  10. مدرک عضویت اتاق بازرگانی در دبی

این ویزا که برای ثبت شرکت در دبی صادر می‌شود به مدت سه سال اعتبار دارد و به تعداد دفعات نامحدود در صورت تمایل کارفرما قابل تمدید شدن است و امکان ثبت شرکت بصورت گروهی متشکل از چندین نفر و حتی به تنهایی می‌باشد. شما پس از ثبت شرکت خود در دبی در صورت تمایل میتوانید نیروی کار خود را با صدور ویزای کارمندی از کشور خودمان ایران استخدام نمایید. 

شرایط مالیات ثبت شرکت در دبی 

مالیات بر ارزش افزوده یا به زبان ساده تر مقدار هزینه ای که هر شرکت در قبال فروش محصولات یا خدمات و دریافت سود از انها باید به دولت کشور امارات پرداخت نماید گفته م‌یشود. در کشور امارات هیچ گونه مالیاتی به حسابهای بانکی افراد و مقدار سرمایه در گردش تعلق نمی‌گیرد. 

تنها پنج درصد از کل هزینه صرف شده توسط فرد حقیقی برای ثبت قانونی شرکت به عنوان مالیات ثبت می‌شود که در هنگام تمدید مجوز شرکت توسط کارفرما در هر سال مجدد بصورت مجزا توسط تیم حسابرسی و مالیاتی شهر دبی محاسبه می‌گردد. 

هزینه ثبت شرکت در امارات  

هزینه ثبت شرکت در شهر دبی که شامل هزینه های متعدی از جمله هزینه های ثبت شرکت و اخذ مجوز های مورد نیاز برای ثبت شرکت و ویزای نفرات دریافت اجازه اقامت و… است. هزینه ثبت شرکت در دبی بسته به نوع شرکتی که می‌خواهید تاسیس کنید  چیزی در حدود 5 تا 20000 دلار امریکا که معادل با 18 تا 70 هزار درهم دبی است. 

البته اگر به دنبال رونق کسب و کار گسترده خود هستید حتی می‌توانید به سراغ تاسیس شرکت های بازرگانی هم بروید شرکت های بازرگانی با مالکیت یک یا چند نفر که هزینه ثبت شرکت برای یک نفر ان چیزی در حدود 42 هزار درهم است درصورت اضافه شدن شریکان هزینه  ان نیز فرق می‌کند. 

هزینه های ضروری برای ثبت شرکت در دبی به شرح زیر می‌باشد:  

  • هزینه های مربوط به اخذ مجوز های ضروری برای فعالیت شرکت که با توجه به نوع شرکتی که می‌خواهید ثبت کنید متفاوت است.
  • هزینه اجاره یا خرید دفتر کاری که با توجه به نوع منطقه و حتی نوع دفتر انتخابی شما بسیار متفاوت است.
  • هزینه اجاره یا خرید تجهیزات و لوازم ضروری برای اداره شرکت
  • هزینه جذب و استخدام نیروی کار انسانی
  • هزینه های مربوط به اگهی و تبلیغات شرکت خود 

مهاجرت و سرمایه گذاری در یک مقصد اگر چه مزایای بسیار خوبی دارد اما همیشه دلهره اور است و شخص به یک دنیای ناشناخته ورود پیدا می‌کند و احتمال مواجه با انواع مشکلات را دارد. از اینرو اعضای خانواده بزرگ خبیر دبی به طور کاملا حرفه ای و ویژه جهت تسهیل شرایط حال شما و همراهی و انجام تمام مراحل اداری ثبت شرکت مورد نظر شما اموزش دیده اند. از ابتدا تا انتهای مسیر پر چالش و سرنوشت ساز همراه و پشتیبان لحظه به لحظه شما عزیزان هستند. 

شرکت خبیر دبی مفتخر است که با چندیدن سال سابقه درخشان کاری و پرونده های موفق در زمینه ثبت شرکت در خدمت عموم مردم باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *